بدون دولت نجات شهر نیویورک زرد کابین به زودی می تواند تاریخچه

یک تاکسی درایوهای پایین میدان تایمز در مارس 26, 2020 در شهر نیویورک است. ادواردو Munoz Alvarez/گتی ایماژ

چند علامت نشان دهنده شهر نیویورک مانند زرد تاکسی. همه جا در فیلم ها و نزدیک به همه جا در زندگی واقعی (حداقل در منهتن) زرد کابین تحت اللفظی است rite of passage برای بازدید کنندگان و جدید نیویورکی (از جمله خود من). اما در حال حاضر جذاب رمز نیویورک در معرض خطر است به دلیل COVID-19.

در حال حاضر بر روی طناب و قبل از coronavirus همه گیر به لطف رقابت از Uber و Lyft شهر نیویورک تاکسی صنعت می تواند هدف قرار دادن پایان دادن به زودی با توجه به COVID-19 تاثیر—اگر در سمت چپ و بدون جدی دولت نجات بسته است.

همچنین نگاه کنید به: Airbnb تجدید همه پرسی درباره سازمان برنامه در حالی که میزبان التماس برای راهنمایی

همانطور که نیویورک تایمز گزارش چهارشنبه گذشته در تاکسی ridership در شهر نیویورک بود پایین شگفت آور 91 درصد بیش از آخر هفته برای اولین بار از ایالت شده است. زرد رانندگان تاکسی وارد شده فقط 20,596 سواری در روز جمعه و شنبه. با تقریبا همه چیز را در نیویورک تعطیل و مقامات بهداشت عمومی مشاوره در برابر حتی “تفریحی تک همسری” (دیدن فقط یک دوست یا عضو خانواده), ridership موظف است به بدتر شدن اوضاع در آینده قابل پیش بینی.

رانندگان در جاده سمت چپ در حال خوش شانس برای گرفتن دو در یک روز و کسب 60 دلار برای ده ساعت کار می کنند. به عنوان Bhairavi دسای مدیر اجرایی جدید تاکسی نیویورک کارگران داد (NYTWA) گفت: این باریک راننده به طور متوسط طول می کشد خانه حدود 368 یک هفته تحت شرایط فعلی. برای این دستمزد آنها باید اندیشیدن یک زندگی یا مرگ تصمیم: خود را در معرض به خطر ابتلا به ویروس و یا قادر به پرداخت هزینه غذا و مسکن و احتمالا رانندگی تاکسی خود را ؟

به عنوان NYTWA اشاره فوری و بدون تزریق پول هر دو صنعت و افرادی که کارکنان آن خواهد شد مشکل جدی باشد.

نجات طرح NYTWA پیشنهاد ساده است: ارائه رانندگان با صفر-بهره وام; چشم پوشیدن از عامل هزینه به کابین شرکت برای حداقل چند ماه و حتی بهتر بازپرداخت اخیر پرداخت.

مقامات منتخب از شهر نیویورک و ایالت نیویورک به طور فزاینده ای در شناخت جاذبه بحران و می خواهید برای حفظ زرد کابین—یا به عنوان یک محصول فرهنگی و یا به عنوان یک عنصر ضروری از نیویورک زندگی است.

فرماندار اندرو کومو است فشار برای فدرال فاجعه کمک بسته به در دسترس ساخته شده برای پیمانکاران مستقل از جمله رانندگان تاکسی. شورای شهر سخنران Cory جانسون نامزد شهردار در حال کار بر روی یک برنامه جداگانه است که ارائه مزایای بیکاری و فوری نقدی یارانه ها (550$در هر راننده به علاوه اضافی 275 دلار در هر کودک).

همچنین ممکن است یک فرصت برای نوعی از coronavirus “وام و اجاره” برنامه است که در آن رانندگان تاکسی خواهد ارائه خدمات مرتبط با ضد coronavirus تلاش های چنین به عنوان chauffeuring پرستاران و پزشکان به بیمارستان و در حال حرکت تجهیزات پزشکی. شهر نیویورک تاکسی و کرایه تاکسی کمیسیون (TLC) که تنظیم این صنعت است که در حال حاضر ارائه را-از-کار Uber و Lyft رانندگان تحویل کار.

بسیاری از ایده ها روی میز هستند. آن را خیلی زود به می گویند که نزدیک به نتیجه برسد. یک TLC سخنگوی گفت: بار تنها که صنعت, اعضای, تنظیم کننده و مقامات منتخب در مورد “تعدادی از اقدامات حمایتی.”

از طریق فجایع مانند 9/11 و طوفان شنی زرد کابین نگه داشته در حال اجرا ارائه و استقبال چشم عادی در غیر این صورت وارونه در جهان است. اما هنگامی که غیر قابل تصور نیویورک بدون زرد کابین در حال حاضر در اطراف گوشه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>