را تغییر نام محصول تغییر باورها در یک کشور با وسواس انصاف?

“من همیشه استراق سمع ساله در مراسم عروسی و گفت: او خوش شانس است که او ازدواج او با وجود او می دهد.”

ارتقاء

بorn تیره و پوست فرد, من تا به حال سهم من از مبارزات. Aunties در همه جا نشان می دهد انصاف و درمان پوست روشن دستور العمل های. شده اند وجود دارد چند نمونه که من احساس جرم و حذف شدند چرا که از پوست تن. و این نه فقط من. بسیاری از مردم تا به حال چنین تجربه.

“زمانی که من نور پوست برادر متولد شد, من تا به حال بستگان که اظهار نظر که آن را بهتر است اگر دختر شما این رو پوست می گوید:” زارا جان از کتیم. “من همیشه استراق سمع ساله در مراسم عروسی و گفت: او خوش شانس است که او ازدواج او با وجود او رنگ” سخنان Krithika Suresh چنای.

اخیرا در غرب هند کریکت دارن سامی مشترک ناامیدی خود را در چگونه او و Thisara Perara تحت درمان قرار گرفتند توسط خود Indian Premier League (IPL) تیمی که او را با نام مستعار ‘kaalu’ در طول سال های 2013 و 2014 لیگ فصل است که او بعد از آن قابل درک بود نژادپرستانه مدت است.

هند و Colourism

منبع: هند اکسپرس

Colourism و نژاد پرستی شده اند بخشی از جامعه هند برای همیشه لطفا برای. جامعه ای است که موضوع را به سفید برتری های شایع سیستم طبقه و اساطیر فراگیر از تعصب نسبت به پوست تیره مردم آموخته اند که به طور خودکار نور کاردانی یا “نمایشگاه” پوست با قدرت و وضعیت مطلوب.

ما تحقیر برای پوست قهوه ای آغوش شده است تمام کلاس ها و این استانداردها در حال تقویت شده نه فقط توسط رسانه ها اما مردم ما مرتبط با هر روز — خانواده و دوستان است.

این هیچ جای تعجب است که وجود دارد و سپس یک بازار برای انصاف محصولات اینجا. در حالی که برخی از آنها مانند پدرم را Fair & Lovely — که در حال حاضر کاهش یافته است ‘عادلانه’ از نام آن پس از سالها فشار و باید آن را در نام بسیاری از محصولات دیگر اشاره ‘روشن’ و یا ‘روشن.’ این تعبیری است که اغلب مورد استفاده توسط برندهای جهانی که نمی خواهد انجام این کار در کشورهای خود.

انصاف کرم در هند بوده است به تصویر کشیده شده به عنوان یک گام به موفقیت شخصی و حرفه ای. حتی یکی از کسانی که نادر استاندارد است که اعمال می شود برای مردان و زنان است. همیشه از مارک های کشف شده که در بازار وجود دارد برای انصاف محصولات برای مردان, بازار شده است با بمباران محصولات مانند.

یک فعال در اطراف موضوع از حیدرآباد Akshita Maripeddi مذاکرات در مورد چگونه ریشه دوانده است از طرف فروشنده و همچنین به عنوان مصرف کننده. “زمانی که من برای خرید بیرون اولین چیزی که فروشنده دست به من یک کرم ضد آفتاب و یا یک پوست روشن, محصول,” او می گوید.

در حال حاضر با زندگی مهم و بین المللی حساب در مورد راه درمان رنگ پوست آن زمان به نگاه به داخل و مبارزه با تعصبات اینجا. Suparna Kar, یک استاد جامعه شناسی در مسیح دانشگاه بنگلور احساس می کند که فروپاشی مرزهای نژادپرستی و colourism کمی مشکل است و باید با آن برخورد دقت کنید.

منبع: PxHere

“هنگامی که مرزهای بین colourism و نژاد پرستی شروع مات ما شروع به منحرف کردن از هسته اصلی هر دو این مسائل است. وقتی که می آید به مسابقه وجود دارد مقدار زیادی از تنوع و رنگ به نظر می رسد براق بیش از آن” او توضیح می دهد.

قدرت جامعه

منبع: PxHere

در پی ضد نژادپرستانه و ضد colourist حرکات برابر سیستمیک نهادینه نژادپرستی در نقاط مختلف جهان بسیاری از سرخپوستان نیز گرد هم آمدند و مطرح شده صدای خود را در برابر colourism در کشور ما از طریق مبارزات.

Chandana Hiran (22) آغاز شده و یکی از این طومار درخواست پوست روشن محصولات به صورت فراگیر تر از های مختلف, هندی, رنگ پوست که به دست آورد بیش از 10000 علائم در طول 2 هفته.

نه تنها به پدرم رها ‘نمایشگاه/انصاف’, ‘سفید/سفید’ و ‘نور/روشن’, Johnson & Johnson است تصمیم به قطع خرید و فروش پوست روشن محصولات تحت مارک Neutrogena و تمیز و روشن است. دیروز بزرگترین شرکت لوازم آرایشی اورآل, تصمیم به حذف کلمات ارجاع “عادلانه”, “سفید” و “نور” و از محصولات آن است.

“بسیاری از مردم از من پرسید چه تفاوت خواهد من دادخواست را و خیلی صادقانه حتی انتظار نداشتم یک تفاوت بزرگ به شمار آمده اما در یک ماده از چند هفته دیدم قدرت یک حرکت جمعی. اما نکته مهم این است که به خاطر صحبت کردن در مورد چنین مسائلی چون قدرت یک جامعه چیزی است که ما دست کم نگیرید,” او می گوید.

ارتقاء

آیا این کافی است ؟

منبع: Asia کارشناسان فروم

حتی اگر این حرکت خوش آمدید توسط شرکت بود و دیر شده است به اندازه کافی برای تغییر روایت است که ساخته شده به باورها. چگونه می توانیم این تغییر ایدئولوژی است که ریشه دوانده به ذهن ما و ایجاد یک “عادلانه تر” طرز فکر که استقبال و قبول همه پوست بود ،

پاسخ این است که برای از یاد بردن. مانند مارک های مختلفی است که تصمیم گرفته اند به موضع آن زمان برای ما به عنوان یک جامعه برای از یاد بردن برخی از این ارزش ها و آرمان هایی که در گذشته برای نسل های.

“نوع پاسخی که به دادخواست و مبارزات رو ثابت می کند که جامعه هند است که مایل به تغییر اما ما باید اول درک, قبول, & آموزش خودمان که colourism شکلی از نژاد پرستی” توضیح می دهد که Chandana.

همانطور که با هر لحظه اولین گام این است که به آموزش خود را. بعدی است که برای اطلاع رسانی به دیگران که چرا و چگونه colourism کار می کند. بیشتر آگاه مردم را بیشتر حساس.

(ویرایش شده توسط China Radhakrishnan)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

ارتقاء

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>