چرا برخی از کشورها در حال دیدن بزرگتر موج در جریان بیش از دیگران

coronavirus covid-19 streaming netflix disney plus hbo

چقدر بیشتر در جریان است و بازار دیدن به عنوان یک نتیجه از COVID-19? رافائل Henrique/SOPA تصاویر/LightRocket via Getty Images

این هیچ راز است که این بیماری همه گیر کوروناویروس موجب شده است یک پرش قابل توجهی در جریان فعالیت است. با افراد در سراسر جهان مجبور به پناه-در-محل و تا حد زیادی جلوگیری از اجتماعات کوچک صفحه نمایش تبدیل به یک صرفه جویی در هاون از سرگرمی است. در برخی موارد با سینما هنوز بسته در مناطق کلیدی در سراسر جهان آن است که تنها مرکز سرگرمی. حتی خطی رتبه های تلویزیون هستند تا در سراسر هیئت مدیره این است که چگونه شما می دانم که این وضعیت تلخ است.

اما فقط چگونه به طور قابل توجهی دارای جریان فعالیت افزایش یافته است با توجه به COVID-19 شیوع? با توجه به JustWatch بین المللی جریان های راهنمای که خدمات بیش از 20 میلیون کاربر در هر ماه در سراسر 40 کشور, دیجیتال, مصرف افزایش یافته است به طور کلی, اما در راه های مختلف. به طور طبیعی در مقایسه با سخت ملی مستندات در محل در حال دیدن بیشتر چشمگیر خوشه در مقایسه با کشورهای کارگیری اجتماعی فاصله تکنیک های.

کشور گسترده مستندات:

اسپانیا (+191%)
فرانسه (+187%)
ایتالیا (+116%)

اجتماعی فاصله:

مکزیک (+89%)
ایالات متحده آمریکا (+89%)
آلمان (+75%)
بریتانیا (+71%)

در هر دو موارد جریان استفاده شده است به طور قابل توجهی افزایش یافته است. اما بیشتر سهل انگاری کشورهای در حال دیدن نیست همان میزان افزایش به عنوان کسانی که با ملی مستندات در محل. هنوز چند جریان خدمات و شبکه های در حال بهره به عنوان یک نتیجه.

فوربس گزارش داد که دیزنی+ نزدیک به سه برابر آن تعداد ثبت نام های جدید-یو پی اس در حالی که HBO (90 درصد) پی اس (78 درصد) Netflix بکشد (47 درصد) و Apple TV+ (10 درصد) هستند و همه هم دیدن درجات مختلفی از افزایش فعالیت. با توجه به HBO متوسط پست HBO در حال حاضر استفاده از بیش از 40 درصد در مقایسه با متوسط است. در خانه سرگرمی گرفته شده در یک نقش بسیار مهم در اجتماعی بقای خود انزوا.

به گفته نیلسن داده ها (از طریق هالیوود گزارشگر) که فقط آهنگ های تلویزیون استفاده در ایالات متحده آمریکا و حساب نیست برای کامپیوتر و موبایل مشاهده و یا بین المللی مصرف کلی خدمات جریان استفاده شد تا 34 درصد در ماه مارس است. از لحاظ دقیقه صرف فردی جریان, خدمات, نیلسن مشخص است که Netflix رهبری راه را با 29 درصد از کل جریان از آن دوره زمانی با یوتیوب (20 درصد) Hulu (10 درصد) و آمازون نخست تصویری (9 درصد) است.

هر چند مختلف شخص ثالث معیارهای ارائه شده داده های مختلف, نقاط, یکی ثابت در طول تجزیه و تحلیل است که جریان فعالیت است تا در سراسر طیف در دسترس SVOD و رایگان سیستم عامل است. چگونه این اشکال در طولانی مدت مصرف کننده مشاهده عادات به خصوص پس از شیوع کروناویروس است خواهد بود از اهمیت به آینده صنعت سرگرمی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>