چرا از ‘Mulan’ نیاز به یک دفتر جعبه برنده بیش از ‘شعار’ آیا

Disney Mulan Box Office Tenet

چقدر پول دیزنی مولان نیاز به کسب در دفتر جعبه به نوبه خود سود ؟ دیزنی

حتی تحت بهترین شرایط, دفتر جعبه را همواره بی ثبات وحش. مطمئن بازدید با ستاره های فیلم علامت از دست رفته در حالی که کوچکتر طرفداران موفق به سوار تعجب آور حرکت در مسیر به بزرگ بالغ. بالا بردن دست خود را اگر شما پیش بینی شده است که بذله گو خواهد خارج ناخالص Fast & Furious فیلم سال گذشته است. در حال حاضر بالا بردن دست خود را اگر شما در حال کامل دروغگو. ما فقط نمی همیشه می دانم آنچه اتفاق می افتد.

در ضخامت مداوم coronavirus همه گیر است که عدم قطعیت ده برابر رشد کرده است. پوستر کودک برای کل این مصیبت شده است کریستوفر نولان در شعارکه هنوز هم قرار است برای اولین بار عمده فیلمهای جدید به آمار تئاتر از COVID-19 شیوع آغاز شد. دفتر جعبه کارشناسان در حال تقسیم در فیلم چشم انداز در چشم انداز فعلی اما اجماع عمومی این است که $200 میلیون بودجه از ویژگی های نیاز به کسب حداقل 400 میلیون دلار-$450 میلیون نفر در سراسر جهان برای شکستن حتی برای برادران وارنر

همچنین ببینید: تصویری خیره کننده آلبوم های ساخته شده توسط هنرمندان 30 در قرنطینه

اما دیزنی Mulan به کارگردانی نیکی کارو و در حال حاضر برنامه ریزی برای ضربه زدن تئاتر اوت 21, به احتمال زیاد حتی بیشتر فشار برای موفقیت با توجه به فقرا شانس از زمان. به طور سنتی, فیلم های پرفروش دریافت بودجه های بازاریابی بین $120 میلیون و 140 میلیون دلار. در حالی که شعار نیست و اعتقاد به delved بیش از حد عمیق به آن تبلیغاتی خزانه به علت اصلی جولای تاریخ انتشار مولان به حال ماه تبلیغاتی legwork در صدر آن انتظار می رود اولین بار در 27 مارس ،

در جولای 7, 2019, رسمی, تیزر, تریلر و تیزر پوستر منتشر شد و در طول پخش 2019 FIFA women’s World Cup Final. در سپتامبر 30, اولین, رسمی, تصویر هنوز هم از ستاره Liu Yifei در شخصیت عرضه در امپراتوری مجله. در دسامبر 5, تریلر رسمی رونمایی شد به جهان است. و در ژانویه 15, دیزنی کاهش یافته است Mulan‘s تلویزیون اولین نقطه ای بود که به دنبال نقاط اضافی در فوریه و مارس.

آن را مشکوک است که دیزنی صرف هر پنی از آن بودجه بازاریابی تا این نقطه—که بخش عمده ای از یک فیلم را صرف بازاریابی می آید در دو هفته قبل از انتشار. اما یکی از دلایل جهانی تصمیم گرفتند به فشار رو به جلو با عضو شورای نظارت مدت تور جهانی در PVOD در مارس دلیل است که این استودیو در حال حاضر صرف اکثریت که فیلم تبلیغاتی فشار و به طور کلی بازاریابی به طور معمول شروع می شود شش هفته از انتشار. آن را غیر منطقی به فرض دیزنی سرمایه گذاری یک مقدار ناچیز پول تبلیغات مولان قبل از داخلی تئاتر دستور داده شد به در مارس 16 با توجه به COVID-19.

مولان در حال حاضر به تاخیر افتاده است دو بار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و آن اوت تاریخ انتشار است که به دنبال به طور فزاینده ای بعید است با توجه به افزایش نرخ جدید موارد گزارش شده. فیلم مدیران تخمین می زنند که هر تاخیر هزینه دیزنی بین $200,000 و 400.000 دلار در هزینه های بازاریابی و آن را می تواند پرش به 5 میلیون دلار اگر این فیلم برداشته شده از تابستان برنامه به طور کامل انواع مختلف گزارش شده است.

Mulan‘s گزارش بودجه سالم و 200 میلیون دلار است که آن را به دیزنی گران ترین live-action بازسازی هر چند بازیگر گونگ لی ادعا کرد که بودجه تولید شد و نزدیک به 300 میلیون دلار در یک نقطه. در ماه مارس گزارش شده است که این بیماری همه گیر می تواند نیروی مولان از انتشار آن در چین دومین جعبه دفتر منطقه ای در جهان که در آن همه 12,000 ملی سینما باقی می ماند بسته به علت COVID انداخته اند. دیزنی live-action بازسازی باید رگه دار سوابق در پادشاهی میانه—نمونه اخیر شامل زیبایی و وحش ($84 میلیون) علاءالدین ($54 میلیون) و شیر شاه (120 میلیون دلار)—اما اعتقاد بر این بود که مولان تهدید می تواند به $100 میلیون یا بیشتر. یک تحلیلگر وال استریت معتقد است که تاخیر بیشتر می تواند متقاعد کردن دیزنی برای ارسال این فیلم به PVOD و دیزنی+. همه از آن صحبت می کند به ثاقب عدم قطعیت هنوز هم در اطراف این صنعت است.

آنچه مشخص است این است که هر زمان که مولان در نهایت آیا می رسند و هر کدام متوسط انتخاب شده است برای تحویل آن آن است رفتن به نیاز به ایجاد یک پنی هم به نوبه خود سود برای دیزنی به لطف قبل از مخارج شاید حتی بیش از 500 میلیون دلار را علامت. در اینجا امید مخاطبان می توانید با خیال راحت از دیدن این حماسه به دنبال بمب دارای قدرت تخریبی در آینده نزدیک.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>