“چرا ببرها را راه راه؟’: IITian دو کانال یوتیوب می سازد سرگرم کننده یادگیری برای بچه های قبیله ای

“در حال حاضر ما در حال ارسال فیلم ها و ویدیو یوتیوب لینک Kathaadi مشترک گروه واتساپ به طوری که کودکان می توانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.”

ارتقاء

‘Does هوا دارای وزن است؟’ مایا می پرسد در یوتیوب.

او پس از آن طول می کشد دو بالن با رشته های وابسته به دو طرف چوب. او سپس انفجار یک بالن. کنار چوب متصل به هوا پر از بادکنک وزن پایین.

هوا دارای وزن است.

این یکی از چندین روش ساده و موثر ویدئوها ارسال شده در Kathaadi آموزشی کانال یوتیوب.

دیپاک چاندرا و همسرش مایا ناتان هر دو از فارغ التحصیلان IIT Madras شده اند منابع افراد برای Viswa Bharati Vidyodaya اعتماد (VBVT) برای دو سال گذشته است. VBVT سبب Adivasi جوامع گودلور, Tamil Nadu با ارائه آنها را با فرصت های آموزشی به صورت رایگان از طریق Vidyodaya مدرسه.

مایا و دیپاک

پس از فارغ التحصیلی خود را زن و شوهر به عنوان تمام وقت معلمان با آموزش برای هند کمک هزینه تحصیلی در یک مدرسه دولت در چنای. این تجربه آنها را آگاه از شکاف در کیفیت آموزش و پرورش و منابع بین مناطق شهری و روستایی.

به زودی پس از آنها نقل مکان کرد به گودلور به کار با قبیله ای دانش آموزان در Vidyodaya مدرسه.

در سال 2019 اواز یا موسیقی دو نفری شروع یک کانال یوتیوب تحت نام ‘Kathaadi’ توضیح اساسی علوم و مفاهیم ریاضی از طریق آزمایش و فعالیت های است که می تواند در خانه انجام می شود.

“هنگامی که ما شروع به تدریس بسیاری از دانش آموزان را ندارند و دانش های بنیادی از افراد مانند علوم و ریاضی در ابتدایی, کلاس بنابراین بسیاری از مفاهیم به نظر می رسید کاملا انتزاعی برای آنها. این که چگونه ما با توسل به ایجاد یک کانال یوتیوب برای مقابله با این مانع” او می افزاید.

این کانال آغاز شده در سال 2019 است و بیش از 400 مشترک و بیش از 90 فیلم. این فیلم ها با هدف کمک به Adivasi دانش آموزانی که فاقد اصول اولیه ریاضی و علوم و دیگران که مبارزه با موانع زبان.

کانال یوتیوب ‘Kathaadi’ شروع می شود نخ ریسی

کودکان در حال بازی با kathaadi

“در ابتدا در حالی که کار با Vidyodaya مدرسه ما استفاده می شود به ارائه معلمان و داوطلبان با طرح درس و منابع است که تغییر را به یادگیری در کلاس درس بیشتر تعاملی. اما زمانی که ما متوجه است که این درس را نمی شد ساخت بسیاری از تفاوت ما تصمیم به حرکت به ویدئوها به طوری که دانش آموزان را بیشتر بصری درک مفاهیم انتزاعی” توضیح می دهد که دیپاک.

زن و شوهر شروع به استفاده از اشیاء خانگی مانند نخود فرنگی و برگ روزنامه و بطری و آپلود ویدئوها در تامیل و انگلیسی قبل از هر اصطلاح توضیح مفاهیم انتزاعی در علم و ریاضیات است.

“در یکی از کسانی که شادی بخش روز در ماه فوریه کودکان را در حال بازی در زمین مدرسه. در خود راه هوشمندانه برخی از کودکان تا به حال از مد افتاده, ابزار جنسی, از فقط یک برگ و یک چوب کوچک. آنها در اطراف خود را با ‘Kathaadis’ و از آن لذت می برد به عنوان باد ساخته شده آنها را به چرخش. این ما را متوجه علم شهودی است که کودکان داشته است و ما الهام به نام کانال یوتیوب “Kaathadi”. این حادثه بوده است یک یادآوری ثابت به روش ساده و سرگرم کننده فعالیت های یادگیری در کانال. ما در حال حاضر در روند دوبله این فیلم به زبان قبیله ای به طوری که می شود آن را آسان تر برای Adivasi کودکان به دنبال” اطلاع مایا.

“ما متوجه باشند که دانش آموزان قادر به درک مفاهیم به راحتی زمانی که ما متصل به آنها به موارد روزمره و یا استفاده از اشیاء است که آنها با آن آشنا بودند به نشان می دهد. زمانی که فیلم شروع خوبی انجام می دهند معلمان و حتی دانش آموزان آغاز شده و به ما ورودی خود در مورد چگونگی بهبود کلاس” او می افزاید.

این تصویری از Kathaadi برای مثال نشان می دهد راه های نوآورانه برای یادگیری تقسیم اعداد صحیح با استفاده از نخود فرنگی.

Nikithasree کلاس 4 دانشجو از VBVT مدرسه می گوید: “این فیلم برای من آسان است به دنبال. من به تماشای ویدئو در ‘هوا فضا اشغال و سعی کردم آن را در خانه با استفاده از بطری و باد یک مقاله توپ در داخل.”

کلاس های مجازی در مقابل. واقعیت

یادگیری در حالی که بازی

اگر چه دانش آموزان به طور منظم حضور در این کلاس ها تا مارس, مستند دوره کاملا یک زمان دشوار برای Adivasi جوامع است.

“در ماه اول از مستند ما نمی تواند تمرکز در مدرسه به دلیل وجود بسیاری از مشکلات اساسی مانند غذا و سرپناه است که جامعه مواجه شد. ما تا به حال برای پیدا کردن راه برای اطمینان حاصل شود که هر خانواده تا به حال جیره غذایی و دیگر نیازهای اساسی برای زنده ماندن” توضیح می دهد که مایا.

اگر چه VBVT کمک کرده است تا قبایل را در طول مستند مجازی کلاس هنوز هم چیزی است که آنها بدانند.

“در حال حاضر ما در حال ارسال فیلم ها و ویدیو یوتیوب لینک Kathaadi مشترک گروه واتساپ به طوری که کودکان می توانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. اما نه هر خانواده که ما تهیه کرده است امتیاز از داشتن یک گوشی هوشمند, بنابراین ما تنها قادر به رسیدن به 70 درصد از دانش آموزان در مستند” دیپاک توضیح می دهد.

این VBVT در حال حاضر به دنبال راه اندازی کوچکتر مطالعه مراکز که شامل 10-12 دانش آموزان هر طوری که همه آنها از دانش آموزان دسترسی به آموزش و پرورش است.

Kaathadi – فعالیت به درک استتار

“اگر چه ما به دنبال برنامه درسی تامیل نادو دولت آموزش و پرورش ما این است که از طریق تجربیات زندگی است که دانش آموزان با آن آشنا هستند که باعث می شود تفاوت زیادی” دیپاک نتیجه می گیرد.

ارتقاء

“زمانی که ما خواسته قبیله ای دانش آموزان را به چیزی خاص برای نمایش و بگویید” ما انتظار می رود آنها را به یک اسباب بازی یا یک نمونه ممتاز ویژه نمایش است که آنها تا به حال در خانه اما در عوض آنها به ارمغان آورد پر از پرندگان نادر آنها جمع آوری کرده بود و اسباب بازی که آنها تا به حال ساخته شده از برگ و چوب. که یک منظره واقعی برای ما از آنجا که ما متوجه است که دانش آنها برخوردار بود و از تجربیات زندگی واقعی بر خلاف دانش آموزان در یک محیط شهری می گوید:” مایا.

توانمند سازی از طریق آموزش و پرورش

Arul و Dhurga با باران سنج

“هنگامی که Vidyodaya مدرسه آغاز شد و در سال 1996 آنها آموزش 15 نفر از جوامع قبیله ای برای تبدیل شدن به معلمان در جامعه است. کل ایده این مدرسه بود برای توانمند سازی دانش آموزان و معلمان به اطمینان حاصل شود که آنها خود قادر به توانمند سازی خود و نسل های آینده است. پس از پیوستن به مدرسه در سال 2018 ما به وضوح می توانید ببینید این تغییر مثبت است که جامعه دستخوش طی 24 سال” توضیح می دهد که مایا.

آموزش و پرورش ارائه شده به دانش آموزان در Vidyodaya مدرسه کاملا رایگان از هزینه و تمام مواد مورد مطالعه ارائه شده به آنها در یارانه قیمت. اعتماد عمدتا قابل اجرا بر روی کمک های مالی از شرکت ها و فرد به خوبی wishers.

“هر چه پول از دانش آموزان را به منظور ارائه به اعتماد سپرده های خود را با نام و استفاده می شود برای لوازم مدرسه و لوازم التحریر می گوید:” مایا. برخی از معلمان از جوامع قبیله ای آموزش دیده در سال 1996 در حال حاضر اعضای VBVT. امروز Vidyodaya مدرسه 83 دانش آموزان از مهد کودک تا کلاس 5 از عمدتا از سه قبایل در گودلور و Pandalur یعنی Paniyas, Bettakurumbas و Kattunaickan قبایل.

در حال حاضر این مدرسه دارای سه آموزش داوطلبان و پنج معلمان نیز از این جوامع قبیله ای.

اگر شما مایل به کمک به VBVT با کلیک بر روی این لینک.

https://www.payumoney.com/paybypayumoney/#/9F4C7B2FCB7AA9833CAD8D3FDEC46DD7

(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>