چرا Cinemark مدیر عامل باور نمی COVID-19 تغییر خواهد کرد سینما برای همیشه

Coronavirus Movie Theaters Cinemark Reopening

خواهد تئاتر سینما همیشه همان خواهد بود پس از COVID-19? Pixabay

در چهارشنبه Cinemark—سومین داخلی تئاتر زنجیره ای پشت AMC و ریگال با 6,145 صفحه نمایش—اعلام کرد که ایالات متحده خود را بازگشایی تئاتر. غرفه طرح آغاز می شود با یک تست با باز کردن را انتخاب کنید و تئاتر در منطقه دالاس و ادامه خواهد داد تا در سراسر کشور تیر 3 جولای 10 و 17 جولای با یک تعداد انگشت شماری از بالا خطر ابتلا به مکان های باز در پایان ماه ژوئیه. در حالی که مهمان “به شدت تشویق به پوشیدن ماسک صورت” تئاتر زنجیره ای نیست و آن را یک نیاز (یک boneheaded تصمیم گیری برای یک پست دیگر همه خود را دارد). پیش از دیزنی مولان (جولای 24) و به تازگی با تاخیر شعار (July 31), Cinemark خواهد شد نشان دادن فیلم هایی مانند Ghostbusters (1984), Wonder Woman, Goonies, پارک ژوراسیک, مهاجمان صندوقچه گمشدهو ویژه 10 سالگرد انتشار کریستوفر نولان در ابتدا تمایلی به جلب علاقمندان به سینما را به تئاتر.

اما با استودیو یونیورسال موفقیت با حق بیمه video-on-demand منتشر شده از عضو شورای نظارت مدت تور جهانی و پادشاه جزیره استاتن برادران وارنر اتصال با PVOD انتشار Scoob! و برترین مسیر تئاتر رام-com این مرغ عشق به Netflix و بسیاری از آنها تعجب اگر انتخاب یک تکه از جریان اصلی سینما است مناسب برای در منزل تحویل. مطمئنا عادات مشاهده شده است روند به سمت راحتی برای سال با تئاتر فروش بلیط پیوسته در حال کاهش از سال 2002 (اما هنوز هم بالاتر از دهه های قبلی). این بیماری همه گیر کوروناویروس تصریح سینمایی مدل کسب و کار? Cinemark مدیر عامل علامت Zoradi را باور نمی کند ،

“The big, فیلم, آنهایی که واقعا تعداد این فیلم ها از نظر مالی باید به تئاتر. این 40 میلیارد دلار به علاوه کسب و کار” Zoradi گفت: مهلت. “و در برخی موارد نیمی یا بیش از نیمی از درآمد جریان در تئاتر و فیلم است که از تئاتر در سراسر جهان. شما نمی توانید فقط برش که و فکر می کنم اقتصاد در حال رفتن به محل کار.”

همچنین نگاه کنید: 10 تا از بهترین فیلم در Netflix بکشد که بمباران در دفتر جعبه

به نقطه studios هنوز برای دور زدن تئاتر و انتشار فیلمهای جریان اصلی در خانه است. در حالی که استودیو را بزرگتر برش PVOD فروش (80 درصد) نسبت به تئاتر فروش بلیط (50 درصد) انجام خواهد فداکاری های متعدد درآمد فرصت به عنوان فیلم را راه خود را از تئاتر به صدور مجوز ثانویه بازار است. برای مثال Avengers: Endgame به دست آورده بیش از حدود 100 میلیون دلار در داخلی و تصویری خرید و فروش به تنهایی. بزرگترین حق رای دادن استودیو فیلم همه اما تضمین شده به آمار تئاتر ، این که چرا دیزنی و برادران وارنر در حال چسبیده به تئاتر برای مولان و شعاربود و به همین دلیل جهانی منتقل F9 به 2021.

Zoradi همچنین با اشاره به مزایای یک تئاتر-انتشار برای اولین بار به فرعی بازار. برای مثال منحصر به فرد تئاتری ویندوز کمک می کند تا دوباره بازار برای درآمد اضافی را در تاریخ بعد هر چند studios تحت فشار بوده اند به کوتاه شدن 90 روز پنجره برای فیلم. مطالعات نشان داده اند که مصرف کنندگان به مراتب بیشتر احتمال دارد به اجاره و یا خرید یک فیلم اگر آنها در حال حاضر دیده می شود آن را در تئاتر و در سراسر جهان منتشر تمایل به کمک به تجارت به عنوان به خوبی.

“وجود خواهد داشت و نمونه هایی از تغییرات و منحصر به فرد ، بله, کوچکتر, فیلم, که در یک تئاتر اجرا شود. می توانید برخی از کسانی که کوتاه تر از پنجره به طور سنتی شده است ؟ بله, ما می توانیم بحث را به استودیو در مورد آن است. اما مهم, فیلم, ما نمی بینیم قطعی تغییر هم در کنار ما و یا استودیو طرف.”

پس خواهد COVID-19 forever upend تئاتر فیلم ، Zoradi نمی کنم. ما فقط باید صبر کنید و ببینید اگر تاریخچه موافق است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>