چه چیزی اشتباه است در پوشش افراد مشهور, خودکشی با چنین هیاهو? همه چیز و بیشتر

“من را دیده اند خانه رسانه نشان دادن یک طناب گره خونین چاقو, سرنگ یا شیمیایی قوطی. اینها عمیقا تحریک تصاویر. آنها باید اجتناب شود چرا که مردم آن را می دهد ایده ها برای کسانی که در حال حاضر به فکر خودکشی است.”

ارتقاء

تیوی اخبار از بازیگر Sushant Singh Rajput مرگ غم انگیز خودکشی منجر به یک غلیان احساسات غم و اندوه از سرخپوستان از همه رنگ.

Sushant نبود خود را ‘متوسط’ فیلم مشهور است. جوان و پویا با ‘فروشگاه’ در صنعت او به نمایندگی کنون بیش از 11 منتشر شده از فیلم نشان داد.

از اشتیاق خود را برای این علوم به او کمک های خیریه به حتی چیزهای کوچک مانند عادت خود را از ارسال فروتن پاسخ به منظم نظرات به سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Instagram—او تاسیس عمیقا ارتباط شخصی با طرفداران خود است.

اما در میان تمام عمیقا احساس مراسم تجلیل از بسیاری وحشت زده شد راه ما رسانه ها به خصوص تلویزیون کانال های پوشش اخبار—اشاره شد که در آن آشکار درنده و عمیقا بی ملاحظه.

و آنها حق داشتند. اکثر کانال ها نیست استفاده از اصطلاحات مناسب—فریم Sushant مرگ به عنوان ‘خودکشی’ به جای مناسب ‘درگذشت خودکشی’.

بسیاری از زد بی اساس نوارهای نشان می دهد که Sushant نوعی “شکست خورده” به عنوان یک فرد. دیگران به نمایش جزئیات تایید نشده گمانه زنی در مورد علت. و حتی برخی از آنان مورد آزار و اذیت عزیزان خود را در زمان خود از غم و اندوه.

باید بپرسیم که آیا آن را خوب است برای رسانه ها به پوشش افراد مشهور, خودکشی با خیلی هیاهو – نادیده گرفتن این واقعیت است که بیان نیز یک فرد و تاثیر گذار?

Sushant
Sushant Singh Rajput (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Facebook/Sushant Singh Rajput)

چگونه باید رسانه ها در پوشش افراد مشهور, مرگ و میر ؟

اگر چه وجود ندارد هر گونه اطلاعات به طور خاص برای هند به اندازه کافی وجود دارد مطالعات نشان می دهد در سراسر جهان نشان می دهد افزایش نرخ خودکشی پس از خودکشی افراد مشهور. زمانی که کمدین رابین ویلیامز درگذشت در سال 2014 با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) در ایالات متحده وجود دارد تقریبا 10 درصد افزایش خودکشی بویژه در میان مردان میانسال.

زبان, به , بهتر, هند, Tejas شاه بر اساس بمبئی-روانشناس بالینی که در شیوه های شفا استودیو و انجام منظم کارگاه های آموزشی پیشگیری از خودکشی در سراسر شهر معتقد است که افراد مشهور, خودکشی نباید تحت پوشش با چنین هیاهو. او استدلال می کند که رسانه ها باید بیشتر قابل توجه داری و مسئول تر و اخلاقی است.

“راه رسانه ها پوشش داده اخیر خودکشی ستاره فیلم Sushant Singh Rajput ضعيف است. آنها با نفوذ در حریم خصوصی اعضای خانواده و هل میکروفون خود را بر روی چهره خود را زمانی که عزادار. مرگ او را به تصویر کشیده است به عنوان یک درام روانی اتفاق می افتند از یک لحظه خود را به دیگری. چه اتفاقی می افتد به عنوان یک نتیجه است که باعث پریشانی در جامعه نیز هست. شما باید شنیده ام در مورد ‘تقلیدی خودکشی’ پدیده وجود دارد و آمار نشان می دهد هر زمان که یک ستاره می میرد با خودکشی, خودکشی رفتن نرخ” یادداشت Tejas.

“برای افراد مبتلا به بیماری های روانی و فکر خودکشی یک مرگ است عمیقا تحریک رویداد. این نوع از idealisation اغلب می دهد معمولی طرفداران و یا کسانی که باعث این حوادث گزینه واقعی از خودکشی است که گاهی اوقات نتایج تقلیدی قسمت. در نشان دادن روش و یا چگونه خودکشی اتفاق افتاده در جزئیات رسانه ها سهوا باز می شود تا امکانات برای شخص دیگری را مشابه مراحل,” او می گوید.

البته رسانه ها در جریان است به گزارش اخبار و حقایق و داستان خود را. اما در همان زمان آن را می توانید مسئولیت در نمی پاشش تصاویر تحریک یا آنلاین تلویزیون و یا broadsheet.

“من را دیده اند خانه رسانه نشان دادن یک طناب گره خونین چاقو, سرنگ یا شیمیایی قوطی. اینها عمیقا تحریک تصاویر. آنها باید اجتناب شود چرا که مردم آن را می دهد ایده ها برای کسانی که در حال حاضر به فکر خودکشی است. برخی احتیاط باید حفظ شود” می افزاید: Tejas.

Sushant
تصویر حسن نیت ارائه میدهد Facebook/Sushant Singh Rajput)

چگونه می توان رسانه ها بیشتر مسئول است ؟

در روشن کردن موضوع در توییترمرکز روان و سیاست پونا-بر اساس فکر می کنم تانک گذاشته هفت کلید دستورالعمل در مورد چگونه رسانه ها باید پوشش, افراد مشهور, خودکشی:

1. آیا ترویج خودکشی داستان با قرار دادن آنها در صفحات اول روزنامه و یا به عنوان یک سرب مورد برای پخش رسانه ای.

2. نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد روش یا محل هر یک خودکشی یا مرگ در تلاش است.

3. یادداشت خودکشی, پیام های متنی, رسانه های اجتماعی, پست و ایمیل فرد متوفی و/یا اعضای خانواده خود را باید منتشر نمی شود.

4. حدس و گمان نکنید. بررسی آمار خود را از منابع متعدد هنگامی که دلایل خودکشی یا مرگ در تلاش هستند بلافاصله روشن نیست.

5. آیا فاش کردن اطلاعات شخصی در مورد اعضای خانواده فرد متوفی یا هر کسی که اقدام به خودکشی بدون رضایت آگاهانه.

6. آیا نوشتن از خودکشی مرگ و میر/تلاش به عنوان وحشتناک وقایع ناگوار. باز کردن داستان خود را با تمرکز بر مشهور و زندگی خود را کمک به جامعه است.

7. خودکشی تا حد زیادی قابل پیشگیری بهداشت عمومی مشکل است. متعددی وجود دارد که خدمات مشاوره و کمک به کار در سراسر کشور به این علت است. شامل این منابع در خود داستان/گزارش.

ارتقاء

کمک گرفتن

زبان, به, بهتر, هندوستان یک محتوای آنلاین خالق بر اساس دهلی نو, مذاکرات در مورد چگونه او را به طور جدی به فکر خودکشی پس از دوست پسر او را برای شش ماه به طور ناگهانی شکست تا نامزدی خود را. او تا به حال به عضویت یک گروه سازندگان آنلاین چند ماه به عقب و بادی احساسات خود را وجود دارد.

در پاسخ او دریافت 500 پیام از “شگفت آور مردان و زنان” که بخشی از یک جامعه آنلاین.

“آنها به من صحبت کردن از خود آسیبی به من راهنمایی فهمیدم چرا من بهتر است بدون او و به من کمک کرد تا ببینید که وجود دارد بسیاری از مردم رفتن را از طریق شرایط مشابه به دلیل مستند. آنها زندگی من را نجات داد” او می گوید.

رسیدن می تواند تغییر زندگی شما و یا شخص دیگری.

در اینجا برخی از پیشگیری از خودکشی کمک:

بمبئی: من تماس 022-25521111 (دوشنبه تا شنبه 8 صبح تا 10 pm), ASRA – 022-27546669,
سامریان بمبئی: 8422984528/842984529/8422984530 (5 ساعت به 8 ساعت در تمام روز)

بنگلور: Sahai – 080-24497777 (10 صبح تا 8 بعد از ظهر)

کوچی: Maitri (0484-2540530), Chaithram (0484-2361160)

کلکته: تاسیسات بنیاد – 033-24637401/32

تامیل نادو: Sneha – 044-24640059

دهلی نو: Sanjivini جامعه برای سلامت روان – 011-40769002 (دوشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 7.30 pm)

آندرا پرادش: 1Life – 7893078930

Telangana: خود ارضایی (040-66202000)

Karnataka: Arogya Sahayavani – 144

(ویرایش شده توسط Vinayak Hegde)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>