چه Netflix بکشد معنی از دست دادن سرمایه گذار برای دیزنی+

Netflix Disney+ comparison price

نبرد بین Netflix و دیزنی+ تازه شروع شده است. Netflix/دیزنی+

حتی غیر ورزشی طرفداران به خوبی آگاه از ستاره NBA LeBron James’ greatnessdespite 17 سال از حرفه ای سایش و پارگی. او هنوز هم باقی مانده است مسلما بزرگترین بازیکن در جهان حتی به عنوان upstarts مانند دالاس’ لوکا Dončić را تهدید می کند که به عنوان. این باعث می شود برای یک سلسله مراتب معمول—جیمز شاه که سلطنت خود پایان نزدیک است.

به طور مشابه, Netflix باقی می ماند طولانی قهرمان جریان قلمرو. وقت قدرت بیشتر مشترکان هر دو در ایالات متحده آمریکا (60 میلیون) و در خارج از کشور (100 میلیون-plus) از تمام رقبای. دیگر مستقیم به مصرف کننده پلت فرم می تواند مطابقت Netflix بکشد درآمد سالانه و یا بی محتوا کتابخانه. مانند جیمز, Netflix پادشاه است. اما بسیاری از آنها مسح دیزنی+ و آن جنگ قفسه سینه از فیلمهای مارک های حق رای دادن به عنوان یک ارزش غاصب تاج و تخت است. به طوری که Netflix بکشد سلطنت به زودی به برش کوتاه است ؟ این یک نبرد است که تصمیم گرفته خواهد شد توسط هر دو کاربران و سرمایه گذاران دو کلید ارکان پشتیبانی است که همیشه در تراز وسط قرار دارد در جریان جنگ.

همچنین نگاه کنید به: Netflix را “کسلوانیا” را برمی گرداند در یک خونخوار اما گیج کننده سرعت

بسیار شبیه 21 ساله Dončić دیزنی+ شگفت زده کرده است این صنعت با آن فروزان شروع می شود. پس از راه اندازی در Nov. 12 خدمات را به خود جلب کرده 28.6 میلیون مشترک نزدیک به نیمی از Netflix داخلی در کل. در عین حال خارج از این Mandalorianدیزنی+ هنوز رتبهدهی نشده است که ثروت اصلی برنامه نویسی برای حفظ نخبگان نامزدی. به جای آن و طبعا دیزنی+ است که با تکیه بر میراث عناوین مانند سیمپسونها, Marvel و جنگ ستارگان برای انجام خدمات.

Netflix با وجود آن نقص صرف حدود 85 درصد از آن قابل ملاحظه سالانه محتوای بودجه در اصل. زن و شوهر که با سرویس برگشت فروشگاه دارای مجوز های برنامه نویسی مانند دفتر و آن را آسان ببینید که چرا کاربرانی که مشترک به هر دو خدمات با استفاده از Netflix بیشتر در هر هفته با توجه به اطلاعات ارائه شده به ناظر توسط جریان راهنمای Reelgood.

Netflix vs Disney+ comparison price

Reelgood که آهنگ هر نشان می دهد تلویزیون و فیلم آنلاین در دسترس قرار دادن با هم یک کامپوزیت از 50 پربیننده ترین سریال و فیلم در Netflix بکشد و دیزنی+ پس دومی اواسط ماه نوامبر راه اندازی. در حالی که دیزنی+ عناوین مانند این Mandalorianو مختلف, تعجب, جنگ ستارگان و پیکسار ارائه رتبه خوبی Netflix بکشد در هر دو دسته کلی.

Netflix Disney+ comparison price

وقتی که می آید به روز-به-روز هوی و هوس از کاربران Netflix همچنان در صدر است. اما مالی چشم انداز از هر دو عملیات نشان می دهد یک وضعیت معکوس.

دیزنی مدیران پروژه دیزنی+ برای تبدیل شدن به سودآور توسط 2025. در 7 دلار در هر ماه و با جذب 13 دلار در هر ماه بسته نرم افزاری ارائه می دهند که شامل Hulu و ESPN+ نه به ذکر است همکاری های استراتژیک با Verizon دیزنی ثابت کرده است که قیمت گذاری آن قدرت در بازار آزاد. آن را آسان و مقرون به صرفه خرید برای خانواده ها و به اندازه کافی بالا مشخصات IP—به خصوص با فیلمهای شبکه تلویزیونی در مجموعه جنگ ستارگان و مارول سینمایی جهان در مسیر به جذب متقابل جمعیتی علاقه.

با توجه به تهاجمی آن صرف Netflix بکشد که سال ها صرف جمع آوری عظیم بدهی های بلند مدت و هنوز هم به طور معمول در عمل در قرمز از سال به سال. در میان افزایش قیمت ها و بهبود رقابت در مستقیم به مصرف کننده بازار, Netflix داخلی رشد بیشتر یا کمتر plateaued.

پیشرو داده ها و تجزیه و تحلیل شرکت GlobalData, که تجزیه و تحلیل و نقد احساسات در سراسر شرکت ها و بخش ها توسط اسکن از طریق درآمد ریز نمرات و پر کردن اسناد و مدارک نشان داد که Netflix را به طور کلی احساسات نمره—که تقریبا آینه اعتماد سرمایه گذاران—کاهش 11 درصد در سه ماهه چهارم (Q4) از سال 2019 نسبت به Q3 2019. این است همزمان با افت Netflix سهم ارزش در سال های اخیر چهارم.

Netflix Disney+ comparison price

Netflix بکشد خود را تغییر نداده داخلی استراتژی قیمت گذاری با وجود افزایش فشار قیمت ها و افت رشد. این شرکت حتی کاهش آن Q1 سال 2020 چشم انداز به عنوان یک نتیجه. اما در خارج از کشور شرکت کرده است در آغوش نوآوری و ساختار منحصر به فرد با تلفن همراه تنها برنامه قیمت گذاری قابل انعطاف و سال های طولانی بی بدیل سرمایه گذاری در اصل به زبان محلی برنامه نویسی. Netflix بین المللی تلاش های خود را بزرگترین مزیت در ادامه جریان جنگ.

“اما در خارج از آمریکا و Netflix را دیده است تاثیر شدید از رقابت” Aurojyoti بوز منجر تحلیلگر در GlobalData, در بیانیه ای گفت. “بر خلاف ایالات متحده این شرکت به دنبال یک قیمت پایین استراتژی برای رسیدن به مشتری کشش در کشورهایی مانند هند و اندونزی و مالزی که همچنین در گرفت رشد بین المللی آن پایه مشترک.”

دیزنی+ راه اندازی خواهد شد در انگلستان و سراسر اروپا در مارس 24 و این شرکت امیدوار است این سرویس می توان در دسترس در سراسر جهان در عرض دو سال. Hulu که دیزنی همچنین کنترل است که با هدف قرار دادن 2021 به صورت بین المللی rollout. HBO حداکثر و طاووس نیز هر دو شروع در داخل کشور قبل از تغییر تمرکز خود را در بازارهای خارج از کشور. در حال حاضر تنها خدمات جریان با هر نوع رد پای جهانی در حال آمازون نخست و تلویزیون اپل+ نه که در حال رقابت در Netflix بکشد سطح. در حالی که نمی تواند به طور کامل تعادل خود را از دست داده و زمین در داخل کشور آن را ارائه و حرکت صعودی در حال حرکت رو به جلو است.

“Netflix را مدیریت می شناسد تهدید جدید از رقابت است و اقدامات برای مبارزه با رقبای خود را با شروع یک همکاری با سامسونگ” بوز گفت. “این جالب خواهد بود برای دیدن آنچه که دیگر استراتژی های این شرکت در نظر دارد در آینده به کاهش خطر مشترک از دست دادن.”

این کاهش به قلب جریان صنعت ناهماهنگی. مانند LeBron James, Netflix باقی می ماند طولانی titan در آن زمینه بهترین در کسب و کار. اما ترک ها در آن زره شروع به فاش کردن خود و رقابت جدید را تهدید به upend سلسله مراتب به طور کامل. در حالی که کاربران به طور کلی هنوز هم گله به Netflix مراتب بیشتر از سرمایه گذاران که نخها در پشت صحنه در حال از دست دادن اعتماد به نفس.

که مهم است که برای موفقیت طولانی مدت از یک جریان خدمات—مشتری پایه یا دیوار خیابان, فراهم می کند که یک دیگر مالی دسته سه تایی? ما به زودی برای پیدا کردن.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>