چه دیزنی مدیران می گویند در مورد ‘همیلتون’ پشت صحنه,

Hamilton Viewership Disney+

چگونه از یک ضربه بود همیلتون برای دیزنی+? دیزنی+

همیلتون بود که همیشه رفتن به یک قرعه کشی بزرگ برای دیزنی پس از آن صرف عظیم $75 میلیون دستیابی به فیلم برداری نسخه. اما زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور همیلتون از یک 2021 اکران به دیزنی+ اولین آخر هفته گذشته بود و هیچ کس کاملا مطمئن شوید که چه انتظار می رود. در حالی که دیزنی است گزارش هر گونه رسمی تعداد بینندگان آن به نظر می رسد به عنوان اگر همیلتون یک ضربه عظیم.

لگد کردن با منحصر به فرد, توییتر, سازمان دیده بان حزب با Lin-مانوئل میراندا و بازیگران وجود دارد بیش از 2 میلیون توییتهایی دربارهی همیلتون در آخر هفته گذشته و سه بار به عنوان بسیاری از مکالمات در مورد همیلتون در این سال نسبت 2015, هنگامی که آن را برای اولین بار آمد به برادوی است. دیزنی+ برنامه نیز شاهد افزایش چشمگیری در محبوبیت بیش از آخر هفته گذشته از جمله 72% چشم انداز مثبت در آمریکا و 47 درصد در خارج از کشور. اما بهترین شواهد از همیلتون‘s موفقیت می آید مستقیما از مدیر عامل شرکت دیزنی باب Chapek که کارکنان گفته که فیلم برداری موسیقی آورده “تعداد زیادی” از مشترکان جدید را به پلت فرم در اخیر همه دست شرکت, جلسه, The Verge گزارش می دهد.

یکی از مزایای مهم همیلتون را به این سرویس جدید جمعیتی از کاربران به عنوان دوستدار خانواده streamer به طور کلی کج جوان.

“که مخاطبان خاص بسیار مهم بود برای دیزنی به علاوه به دلیل آن را نشان داده و مماس از مخاطبان که ما لزوما که اغلب در دیزنی به علاوه” Chapek گفت: در هر خروجی. “درصد زیادی از بینندگان جدید که آمد به دیزنی به علاوه وجود دارد و بسیاری از آنها متفاوت مخاطبان مختلف جمعیتی از آنچه ما به طور معمول. که خوب بود برای دیدن.”

بازگشت در ماه مارس به عنوان بسیاری از 50 درصد از ایالات متحده آمریکا کاربران اینترنت با کودکان زیر 10 در خانواده خود را در حال حاضر مشترک به دیزنی+. در ماه آوریل این شرکت اعلام کرد که پلت فرم پیشی گرفته بود 54.5 میلیون پرداخت مشتریان پس از آن در نوامبر 12 راه اندازی. با تشکر چند جمعیتی مارک های چنین به عنوان Marvel, Pixar و جنگ ستارگان, Disney+ می برد به طرز حیرت انگیزی رشد سریع در میان هسته های جمعیتی. اما همیلتون را فعال کرده streamer برای تنوع بخشیدن به آن هدف نسخه ی نمایشی و ارائه گسترده تر پیام در خصوص تفرقه نقطه در فرهنگ ما است.

همچنین نگاه کنید به: چگونه “پالم اسپرینگز’ فیلمنامه اندی Siara در آغوش نیهیلیسم

“من فکر می کنم این خیلی تاثیرگذار چرا که در چنین یک کشور تقسیم شده و در یک تقسیم جهان وجود دارد چند چیز است که در جا که ون نمودار در وسط است که مرتب کردن بر اساس از همه لطفا آورد و ما هم به جای فشار ما را از هم جدا” Chapek گفت. “من فکر می کنم که چه سحر و جادو از دیزنی می توانید انجام دهید. من فکر می کنم که سحر و جادو از نام تجاری می تواند انجام دهد. قطعا آنچه که میل به همیلتون محصول می توانید انجام دهید برای جهان و به ویژه برای ایالات متحده در حال حاضر. پیام تنوع که ضمنی در تولید واقعا به ما می دهد امید برای بهتر و بیشتر متحد فردا.”

در فوریه 2019 سابق دیزنی مدیر عامل Bob Iger به نام شرکت مستقیم به مصرف کننده کسب و کار اولویت بالا در حال حرکت رو به جلو است. در همه دست به دست نشست Chapek تکرار این احساسات توصیف دیزنی+ Hulu و ESPN+ به عنوان “مهم ترین ابتکار عمل استراتژیک ما خواهید در حال حاضر و احتمالا تا به حال برای رفتن به چند دهه گذشته است.” به آن نقطه رشد عظیم دیزنی+ و موفقیت دیزنی مکمل جریان تلاش شد تنها نقطه روشن در این شرکت در تازه ترین گزارش درآمد سه ماهه به عنوان COVID-19 شیوع همچنان به فشار خود حاشیه.

Chapek اشاره کرد که دیزنی بود “فقط واقعا خوش شانس است که ما تا به حال مستقیم به مصرف کننده کسب و کار و در حال اجرا از یک محتوا و رسانه ها نبوده است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>