WarnerMedia ‘بازنگری’ تئاتر مدل در میان Coronavirus Shutdown

WarnerMedia Box Office

برادران وارنر ممکن است در عمل همان راه پس از COVID-19. Pixabay

این هیچ راز است که هالیوود در حال از دست دادن میلیون ها دلار در روز را به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در امتداد. تخمین می زند در ماه مارس ثابت صنعت سرگرمی مجموع زیان 20 میلیارد دلار با توجه به COVID-19 تعداد که تنها افزایش دیگر این می رود. حتی نسبی بازگشت به حالت عادی در آینده نزدیک خواهد شد به طور کامل بازگرداندن وضع موجود.

AT&T COO جان Stankey بستری در شرکت Q1 درآمد تماس که WarnerMedia است “بازاندیشی تئاتر مدل” در میان coronavirus بحران است. اگرچه فدرال برنامه در محل برای jumpstart اقتصاد و دوباره باز سینما—غرفه Cinemark امیدوار به باز کردن درهای خود را در ماه ژوئن—Stankey پیشنهاد کرد که برادران وارنر تصاویر ممکن است رویکرد توزیع فیلم در راه همان است. در حالی که او نمی ارائه جزئیات بیشتری در روحیه این شرکت اقدامات صحبت می کنند بلندتر از کلمات آن.

همچنین نگاه کنید به: چگونه Netflix مسلط رقابت در طول Coronavirus بحران

در روز سه شنبه, WB را فیلم انیمیشن Scoob شد دوباره روت از اکران برنامه ریزی شده برای مارس 15 تا تصویری بر روی تقاضا. از آن خواهد شد در دسترس برای 48 ساعت اجاره در VOD سیستم عامل برای $19.99 و خرید برای $24.99 زیر جهانی موفق VOD اولین عضو شورای نظارت مدت تور جهانی. در حالی که Scoob چیزی بود که از یک مخاطره آمیز دفتر جعبه در نتیجه ساخت آن جابجایی قابل فهم آن صحبت می کنند به Stankey کلی پیشنهاد تنظیم WB را در تئاتر ، هر چند انتظار نداریم که هر گونه فیلم های پرفروش مانند آینده در تعجبم که زن سال 1984 دوباره از ژوئن 5 Aug. 14 به دنبال کت و شلوار.

“انتظار نیست که برای رفتن به یک ضربه محکم و ناگهانی-بازگشت” بازیابی Stankey گفت: از زمانی که تئاتر را دوباره باز کنید. “من فکر می کنم که رفتن به چیزی است که ما در حال رفتن به سازمان دیده بان شکل گیری ضریب اطمینان مصرف کننده نه فقط در مورد رفتن به, فیلم, فقط به طور کلی در مورد اینکه پشت در است.”

همانطور که در حال حاضر برادران وارنر هنوز کریستوفر نولان بسیار پیش بینی بودجه بزرگ فیلمهای شعار برنامه ریزی شده برای تاریخ 17 ژوئیه انتشار. اما به Stankey نقطه هالیوود انتظار دارد یک دوره گرم کردن به عنوان مخاطبان به آرامی به دست آوردن مجدد اعتماد عمومی ایمنی و بهداشت. چنین شعار به احتمال زیاد خواهد شد در تلاش برای عبور از 500 میلیون دلار را در سراسر جهان دفتر جعبه در آن زمان انتشار اسلات.

به کام اسکور ارشد رسانه های تحلیلگر پل Dergarabedian گفت: ناظر به تازگی “آنچه این وضعیت بی سابقه ای نشان داده است که شما لازم نیست چه قوی تر باشد. شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که شرایط غیر منتظره شما را مختل کسب و کار.”

Stankey است که به وضوح آگاه است که به عنوان شرکت خود دیده است و 24 درصد افت در تئاتر فیلم درآمد بیش از سه ماهه اول سال 2020 است. داخلی تئاتر بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس و AT&T مدیر عامل Randall Stephenson توصیف چشم انداز به عنوان “هرج و مرج” در حال حاضر است. بیشتر زنجیرها تئاتر بازار به اثبات رسیده کالا آشنا IP و مارک های پرفروش ممکن است در آینده دوره از عمل به خصوص با HBO حداکثر اندازی در مه 27. به عبارت دیگر آن امکان پذیر است که اواسط بودجه کمدی و درام پر هزینه star-محور تصاویر و غیر تجاری پرستیژ کرایه ممکن است پیدا کردن سنتی تئاتر منتشر شده که غالبا کنه. در سال گذشته WB تصمیم گرفتند به حرکت ملیسا مک کارتی کمدی فوق العاده هوش از تئاتر به HBO حداکثر.

در 2019, Warner Bros. رتبه دوم پشت دیزنی در ناخالص داخلی ($1.57 میلیارد دلار) و marketshare (13.91 درصد) که در واقع مشخص شده 19 درصد افت در فروش بلیط از سال قبل است. در این سال بود به یک جهش از نوع با عنوان عمده مانند Wonder Woman سال 1984 شعار و تلماسه. مارگوت رابی DC فیلم پرندگان شکاری نا امید در دفتر جعبه را برای شروع سال فقط با $202 میلیون نفر در سراسر جهان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>