خارج شده & Uber را در آگهی های تلویزیونی ستایش مقدم قهرمانان. اما چقدر شرکت های کمک به?

فقط این هفته فروشگاه وال مارت Worcester, Massachusetts دستور داده شد به بسته درهای خود را پس از 23 کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19. بسته شدن باعث شده یک مارس 28th بازرسی توسط شهر ورچستر بخش بهداشت عمومی یافت که نه کارمند و نه مشتریان بودند با پوشیدن ماسک محافظ یا دستکش.

در ضمن آخرین نقطه از بنتون ویل-شرکت بر اساس ویژگی های کارکنان و فیلم برداری از طریق تلفن های همراه در خانه آواز Bill Withers کلاسیک “تکیه بر من” در حمایت از اولین پاسخ دهندگان.

آیا این شرکت است که در واقع کمک به کارگرانی که سرعت گسترش ویروس است سوال دیگری در دسترس نباشد.

این گروه غیر انتفاعی ایران برای احترامکه آهنگ COVD-19 موارد در خارج, مدعی است که این megastore غول پیکر است نه اجرای اجتماعی فاصله دستورالعمل و همچنین ارائه کافی تجهیزات ایمنی خطر پرداخت و یا پرداخت مرخصی استعلاجی — همه در حالی که نگه داشتن کارکنان در تاریکی بر روی تعدادی از کارگران توسط ویروس آلوده.

در واقع سلامت و ایمنی شرایط بدست بنابراین بد در فروشگاه های وال مارت در سراسر کشور است که کارکنان در حال برنامه ریزی یک اعتصاب در روز جمعهپیوستن کارگران از آمازون Instacart کل مواد غذایی, هدف, و, فدرال اکسپرس.

بسیار شبیه به آمازونخارج قیمت سهام است که در تمام زمان بالا میان coronavirus که هدایت مردم به سهام تا در نیازهای اساسی و حذف بسیاری از خرده فروشی رقابت است.

به طور متوسط خارج مرتبط می سازد $14.26 در هر ساعت; در پاسخ به همه گیری این شرکت اعطا موقت پرداخت را افزایش می دهد $2 ساعت به همکاران و پرداخت یک بار 150 دلار پاداش به صورت پاره وقت کارکنان. در مارس خرده فروش را دیدم به موشک وار رفتن فروش 20 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 یک سال است که شاهد این شرکت را در $20.569 میلیارد دلار درآمد عامل. Walmart مدیر عامل داگ McMillon ساخته شده $22 میلیون در سال 2019; شرکت برتر شش مدیران ساخته شده است یک ترکیب 112 میلیون دلار.

شرکت های خارجی رو به تلاش برای مبارزه با ویروس ها و کمک به خط مقدم کارگران تا حد زیادی وابسته به دولت فدرال را آهسته و تا کنون پاسخ ناکافی. همانطور که از دوشنبه, خارج شده بود باز فقط 20 درایو-از طریق آزمایش کلینیک ها در سراسر کشور; همکاری با Salesforce و کشاورزی دولت برای ارائه به 1 میلیون ماسک, 100,000, دستکش و 100,000 کفش پوشش به سلامت کارگران در میشیگان و لوئیزیانا; اهدا 50,000 ماسک برای سلامت کارگران در نیویورک; و به 3600 مانده ماسک برای کارگران در کالیفرنیا است.

خارج ad بخشی از یک روند جدید در “دلگرم کننده” کوروناویروس با مضمون آگهی های بازرگانی تلویزیون. در حالی که بسیاری از شرکت ها را به عقب کشیده و در تبلیغات خود نگران پایین خطوط و شناسایی با این بیماری همه گیر دیگران را دوباره پیام ها به مناسب “این زمان نامشخص است.”

تراژدی آگهی الگو شامل چند کلید انبار عبارات, تصاویر از خیابان های خالی یک مونتاژ از اولین پاسخ دهندگان قرنطینه مردم در آشپزخانه خود را و تکان دهنده پیانو موسیقی. پیام: ما همه در این با هم.

که آیا درست است یا نه موضوع دیگری است. با توجه به تحقیقات توسط مترقی خروجی رسانه ها به ترکان جوان بسیاری از شرکت ها در حال اجرا این تبلیغات از جمله بانک مرکزی آمریکا در حال لابی کردن در کنگره برای محدود کردن حقوق کارکنان که بیمار در محل کار از بین بردن مسئولیت شرکت های بزرگ.

بارگذاری شده با چکش توسط همه گیر سرمایه گذاری میلیون ها نفر در تاکید بر آن مشکلات و تبدیل آنها به یک روابط عمومی با استفاده کروناویروس جدید با مضمون مبارزات انتخاباتی آگهی.

شعار “با تشکر از شما برای اینکه با ما در حال حاضر” ترویج اجتماعی فاصله اما همچنین نشان می دهد که این شرکت و رانندگان simpatico. اما حال بارگذاری نظر رانندگان “پیمانکاران مستقل” که به معنی آن است که آنها را بدون مزایای شغل تمام وقت. متوسط بارگذاری راننده باعث می شود بین $8.55 و $11.77 یک ساعتدریافت کند نه بیمه درمانی و از آن زمان همه گیر برای بارگذاری به نهایت خود را ارائه می دهند رانندگان مرخصی استعلاجیهر چند از آن است که هنوز هم محدود به کسانی که آلوده COVID-19 یا نیاز خود شده است.

در اوایل این هفته Uber پیشنهاد کرد که این امر می تواند برش نیروی کار آن حدود 5400 شغل یا 20 درصد.

در طرح خیریه مقابل بارگذاری شده متعهد 10 میلیون سواری رایگان و تحویل مواد غذایی برای خط مقدم بهداشت و درمان کارگران سالمندان و افراد نیازمند در سراسر جهان. مواد غذایی بانک شهر و سازمان های دیگر دعوت شده بودند برای تماس با Uber برای کار کردن جزئیات.

در ضمن پایین جاده, Dunkin’ وعده که “ما” در آن کروناویروس جدید-ثابت تبلیغات.

شما می توانید کمرنگ شنیدن یک پیانو در Dunkin’ آگهی که سلام های این قهرمانان هستند که نگه داشتن امریکا در حال اجرا است. آنها که مسئولیت با Dunkin’ مکان های خرده فروشی کارکنان که را حدود 10 دلار در ساعت.

Dunkin’ franchises 100% از مکان های خود را. در ماه مارس این شرکت اعلام کرد کاهش ساعت ها و خدمات محدود به خارج و درایو-از طریق در همه ما مکان; برخی از آنها پس از بسته نامحدود. با توجه به وب سایت خود را در مارس 19, Dunkin’ مارک های موقت تمدید شرایط پرداخت برای حق امتیاز و هزینه های تبلیغات خود را برای franchisees در ایالات متحده و کانادا به ارائه آنها را با مالی بیشتر و انعطاف پذیری. آن را نیز ارائه franchisees گزینه برای کاهش ساعات کار به منظور کمک به کارکنان و اجازه می دهد زمان بیشتری برای تمیز کردن عمیق.

 Dunkin’ ارائه شده است تعدادی از تبلیغات و کمک های مالی به کارکنان بهداشتی درمانی و موسسات خیریه. که شامل یک رایگان قهوه و شیرینی برای بهداشت و درمان کارگران در مارس 6th, ملی روز پرستار و $1.25 میلیون دلار بودجه اضطراری برای حمایت از بهداشت امداد و گرسنگی سازمان. این شرکت به ارمغان آورد در $1.37 میلیارد دلار درآمد در سال 2019.

دولت مزرعه مشاهده در آن تبلیغ تلوزیونی جدید که “ما همه زندگی طبیعی جدید” و ادعا می کند شرکت های بیمه است که در اینجا به “این طبیعی جدید احساس کمی بیشتر از حالت عادی است.”

با مشتریان رو به سختی و با استفاده از اتومبیل های خود را, دولت, مزرعه ارائه 2 میلیارد دلار سود به آن متقابل بیمه خودرو مشتریان که شامل 25% کاهش در بسیاری از لوایح است. این شرکت همچنین می گوید که آن را اهدا “میلیون ها نفر” به کمک سازمان.

همانطور که برای کارمندان در ماه گذشته State Farm تغییر شرکت را ترک سیاست در پاسخ به کوروناویروس. کارکنان داده خواهد شد پرداخت مرخصی اداری اگر آنها انتظار COVID-19 نتایج آزمون و یا مراقبت از کسی که آزمایش مثبت برای ویروس.

دولت مزرعه نیز هر تلاش ممکن برای کارکنان به کار از خانه.

Budweiser یکی از پیشگامانی coronavirus تبلیغات با Anheuser-Busch-متعلق به آبجو با نام تجاری تولید و انتشار یک تلویزیون تجاری که سلام های نظامی “آمریکا روزمره قهرمانان در خط مقدم از COVID-19 بحران” از اواسط ماه مارس.

تبلیغ موثر بود; فروش الکل پررونق در طول coronavirus به خصوص آبجو فروش به مردم در حال انباشت مشروبات الکلی در خانه های خود.

تبلیغ ترویج Anheuser-Busch InBev حرکت به تغییر مسیر 5 میلیون دلار از آن ورزش و سرگرمی بودجه بازاریابی به صلیب سرخ آمریکا برای حمایت از مبارزه با این بیماری همه گیر. Budweiser کمک به صلیب سرخ در تلاش خود برای تبدیل استادیوم ورزشی به مراکز تست. این شرکت نیز ساخت ضد عفونی کننده دست, یک نوع متفاوت از الکل مشتق شده محصول است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>