دو شرکت اپرا جدید پیدا رزونانس در دریا, درام, ‘Billy Budd’

این Glyndebourne جشنواره تولید Billy Budd. ریچارد Termine

Billy Budd, Benjamin Britten است, حماسه, دریا شاهکار بود که اقتباس از هرمان ملویل و مجموعه به طور کامل روی عرشه ناو HMS سرکش در طول جنگ های ناپلئون ممکن است بیشتر claustrophobic اپرا در استاندارد مجموعه. بنابراین آن را یک تصادف عجیب و غریب است که با بسیاری از جهان تمرین برخی از سطح خانه جداسازی دو wildly مختلف شرکت اپرا هر دو را رها اجرای Billy Budd همان هفته: پویا جلو فکر Des Moines مترو اپرا (DMMO) و ظریف نمونه برای زبان انگلیسی کشور, خانه اپرا, Glyndebourne جشنواره است.

Billy Budd می یابد Britten و librettists, E. M فرستر و اریک Crozier در محل فراگیر درونگرا ghostliness. این یک بازگشت به موضوع خارجی در محدوده زمانی معین شیفتگی در Britten آثار و بیش از حد متمرکز و در عین حال به یاد ماندنی بررسی آنچه اتفاق می افتد زمانی که تعادل ظریف از نظم در یک کشتی جنگی (و مودب جامعه) برخورد یک روشنفکر disruptor. به عنوان ابزار را به این نقطه Britten با استفاده از بیش از یک دوجین نام شخصیت کامل یک مرد کر و بزرگترین ارکستر از هر یک از خود اپرا (هر چند قابل توجه وجود دارد نه تنها شخصیت زن).

همچنین نگاه کنید به: اپرا ستارههای به آواز خواندن آنلاین برای ملاقات های جدید Livestreamed سری

کریستین مک اینتایر مدیر Des Moines تولید از سال 2017 می گوید: “من عاشق کارگردانی Britten چون من به وضوح آنچه که او را در نه تنها در شرایط مخرب را تحت تاثیر قرار, اما همچنین چه احساسات مانند ترس و گناه و از دست دادن می توانید انجام دهید و چگونه شکننده بسته جوامع هستند—چگونه آسان به شکستن چگونه برای قرار دادن با هم.” از نفوذ مخرب در این 1951, اپرا, است, عنوان, شخصیت, خود, خوش تیپ, خوش, لکنت ملوان هر دو مسیح مانند و Apollonian فشرده به خدمات در سرکش در آغاز opera.

به عنوان داستان گستراند recollected توسط سالخورده کاپیتان Vere, بیلی سرنوشت spirals فراتر از کنترل پس از کشتی خیلی بد استاد-در-آغوش جان Claggart دروغ او را متهم تحریک شورش. در مک اینتایر تولید برای نخستین بار به ویژگی های کمی کاهش می یابد و ارکستراسیون توسط Britten-گلابی پایه و اساس و بر صحنه عظیم و دقیق بازسازی جنگی که juts به مخاطبان این مارپیچ یک نرم و ملایم و قلب wrenching مستقیم و بی واسطه است که باعث می شود DMMO تولید منحصر به فرد است.

Des Moines بیلی است باریتون کریگ Verm که exudes hornpipe با تکبر راه رفتن و آواز می خواند و با صاف تحت پوشش صدا. اما از آن است که کشتی تایتانیک جان Claggart از این تولید Zachary جیمز که به طور موثر و ژاپن در این صمیمی دوباره تجسم. Claggart را نفرت بیلی Iago-مانند در آن شدت غیر قابل توضیح به نظر می رسد به نفوذ از محل خود انکار homoerotic تمایل برای فرشته ملوان. جیمز etches این صفت اپرا ظریفی مطلع Britten تجربه خود به عنوان یک مرد همجنسگرا در 1900s انگلستان در شرایط سرد ظلم و ستم و چشمگیر قدرت و در 6-پا-7, James تابش این ویژگی ها را از طریق صفحه نمایش.

Des Moines مترو Opera تولید Billy Budd. Duane Tinkey

اگر مک اینتایر تولید اببس و موی و با شدت از تئاتر زنده Michael Grandage را در سال 2010 Glyndebourne تولید طول می کشد یک رویکرد سینمایی در میان کریستوفر ارمان قابل توجه مجموعه تا حدودی تلطیف مقطع از سرکش. در اینجا در آفریقای جنوبی باریتون ژاک Imbrailo می دهد یک جشن عملکرد در یکی از تماس-کارت نقش به عنوان بیلی. Vocally امن و ماهر در کتمان تحت یک بی تزویر بیرونی احساسات بینی بر روی او توسط دیگر ملوانان Imbrailo مجموعه نوار بالا خود را برای costars و ملاقات بسیاری در خاورمیانه توسط جان مارک Ainsley به عنوان تضاد کاپیتان Vere که جعل تنور حلقه خوب و اصیل است. و با سر علامت بزرگتر و لندن و ارکستر فیلارمونیک در گودال خواندن نمره جزئیات غنی و شل است.

Billy Budd همچنان مبهم قطعه دو راه آن را نگه می دارد مخاطبان خود را در طول بازو را به عمل روی صحنه و در عین حال به طور همزمان می کشد تماشاگران به طور مستقیم به دنیای سرکش به عنوان ما در تلاش برای باز کردن complexly شخصیت های کشیده شده درست مثل deckhands که بسته بدنه. اما با وجود این همه بیش از حد آشنا حواس ترس از فضاهای بسته, بستری, و خفقان این اپرا معاملات در, back-to-back viewings اپرا جای تعجب نیست دامن زدن به اصرار به شورش در اتاق نشیمن. در واقع در سال 2020 مک اینتایر زمینه پیام Billy Budd کاملا به آسانی: “ما در حال زندگی در شرایط دشوار که در آن بسیاری است که از ما خواسته است. این اپرا به ما نشان می دهد چه اتفاقی می افتد زمانی که مردم خوب موفق به عمل و پس از آن با چالش های ما را به بهتر به مسئولیت به شجاع بود.” آیا پناه در محل و یا اعتراض در خیابان های بی جواب و بی جواب سوالات Billy Budd در حال حاضر به ما دلیلی برای اندیشیدن به آنها را دوباره.

Des Moines مترو Opera تولید Billy Budd از در دسترس است در یوتیوب از طریق اوت 26th. این Glyndebourne مرحله بندی نیز در جریان یوتیوب از طریق پنج شنبه, جولای 19.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>