تلاش Keto? در اینجا چگونه شما می توانید به نوبه خود یک رژیم غذایی مد زودگذر به زندگی روزانه

“اتخاذ یک رژیم غذایی که در آن شما شامل کم کربوهیدرات غذا مدل ها به جای به طور کامل به آنها می گوید:” مسلما! غذایی که متخصص تغذیه Vibhuti Jain. Lo! مواد غذایی شما را سالم keto-دوستانه مواد غذایی جایگزین کربوهیدرات غنی هستند.

منf شما شروع به پریدن کرد بر روی کاهش وزن ارابه موسیقی یکی از محبوب ترین و موثر ترین رژیم های غذایی در خارج وجود دارد کم کربوهیدرات است, رژیم غذایی ketogenic.

یک keto رژیم غذایی با چربی بالا متوسط پروتئین و کم کربوهیدرات رژیم غذایی قرار می دهد که بدن شما به سوخت و ساز دولت به نام کتوز که اجازه می دهد تا به شما برای سوزاندن چربی موثر است. به keto رژیم غذایی بخشی از شیوه زندگی ما و نه گمراه شده و پس از تلاش آن را برای در حالی که ما نیاز به یک برنامه است که مناسب و مقرون به صرفه و موثر است.

وارد بنگلور-بر اساس پایین! غذاهای خود را از رفتن به مقصد برای Keto و کم کربوهیدرات وعده نیاز دارد. طیف محصولات خود را شامل عطا namkeen بیسکویت و دسر با بسیاری از این که تنها آنهایی که در نوع خود در یک low-carb/keto-فرم دوستانه در هند.

ما با صحبت Vibhuti Jain, یک متخصص تغذیه با پایین! مواد غذایی برای درک اینکه چگونه مواد غذایی خود را کمک به مردم برای حفظ طولانی مدت keto رژیم غذایی.

جین می گوید که به طور متوسط هند در یک keto رژیم غذایی خود پروتئین ها و چربی ها از تخم مرغ و لبنیات و گوشت و آجیل ودانه های غلات و حبوبات در حالی که کالاهای اساسی مانند برنج roti و حتی تنقلات مانند بیسکویت و namkeen به طور کامل خاموش منو و یا در حال مصرف نکنید چرا که رژیم غذایی شما نیاز به نگه داشتن زبانه ها در خالص خود را کربوهیدرات مصرف.

lo! foods

این است که پایین! مواد غذایی در می آید برای پر کردن شکاف.

“پس یک roti ساخته شده با به طور منظم عطا خواهد شد که محتوای کربوهیدرات از 20-30 گرم. اما rotis ساخته شده از ما کم کربوهیدرات عطا خواهد شد که محتوای کربوهیدرات کمتر از 5 گرم” سهام Jain. بنابراین به جای به طور کامل برای roti, شما به راحتی می توانید یکی را با ناهار و یا شام.

lo! foods

در حال حاضر حتی در حالی که شما در حال تماشای کربوهیدرات مصرف شما نمی توانید به طور کامل به من بدهید تا در چیزهای سرگرم کننده مانند چای و تنقلات.

بنابراین انتخاب خود را کم کربوهیدرات سالم جایگزین به نگهدارنده غنی از بالا و کربوهیدرات آنهایی که در بازار موجود است مانند فلفل و jeera بیسکویت, برای مثال, بنابراین شما لازم نیست احساس محروم از غذاهای مورد علاقه خود را بدون اخلال در رژیم غذایی خود را.

lo! foods

به همین ترتیب خود را از محدوده low-carb, شکلات مانند قند شکلاتی با روکش بادام که سرشار از چربی و فیبر و مواد مغذی تنها با 1.6 گرم کربوهیدرات خالص خواهد اطمینان حاصل شود که شما را از دست ندهید بر روی چیزهای شیرین در زندگی است.

“اتخاذ یک رژیم غذایی که در آن شما شامل کم کربوهیدرات غذا مدل ها به جای به طور کامل به آنها تا” جین استدلال می کند. هیچ سرگرم کننده در محروم کردن خودتان از چیزهای خوب در زندگی است. خوردن هوشمند و خوردن حق ،


همچنین بخوانید: با 600 تومان و یک وعده غذایی در روز می توانید از مواد غذایی غنی از آهن!


(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>