Trolls World Tour Box Office

خواهد coronavirus همه گیر برای همیشه لطفا برای تغییر تئاتر فیلم کسب و کار ؟ دریم ورکز انیمیشن

جمعه گذشته دریم ورکز انیمیشن و تصاویر جهانی ساخته شده دیوهای تور جهانی اول جدید بزرگ-بودجه فیلم برای اولین منحصرا بر در خانه video-on-demand سیستم عامل به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس نگه داشته است سینما زنجیر بسته شده برای هفته ها. در طول این شیوع جهانی شده است boldest استودیوی بزرگ وقتی که می آید به آزمایش با در خانه منتشر شده و کوتاه شدن تئاتر پنجره. در حالی که ما نباید انتظار هیچ گونه فیلم های پرفروش مانند F9 (به تاخیر افتاد تا 2021) و یا در تعجبم که زن 1984 (به تعویق افتاد تا مرداد) به دنبال کت و شلوار در هر زمان به زودی عضو شورای نظارت مدت تور جهانی می کند, علامت اصلی برای اولین بار در این صنعت است.

2016, اصلی, ترول, هزینه 125 میلیون دلار برای ایجاد و باز به $46.5 میلیون در مسیر به حدود 347 میلیون نفر در سراسر جهان است. آن را به دور از یک سیب به سیب مقایسه با توجه به راحتی در خانه مشاهده و جهانی شرایط تخفیف اما دیوهای تور جهانی گزارش باز به حدود 50 میلیون دلار از طریق حق بیمه خود را, ویدئو در تقاضا باز آخر هفته. که پیروزی در هر راه شما آن را تکه تکه. اما علامت Zoradi مدیر عامل شرکت Cinemark این کشور سومین تئاتر زنجیره ای نیست و پیش بینی موفقیت تولید واقعی هر اثر موج دار شدن در این صنعت است.

همچنین نگاه کنید به: ‘روان’ را تست هالیوود دفتر جعبه در یک پست-Coronavirus جهان

“جهانی بیرون آمد بسیار به وضوح و تصمیم هنگامی که ما بودند اختتامیه تئاتر ما. آنها احساس آنها زیادی را صرف بازاریابی پول و قرار دادن تعهدات مانند مک دونالد که آنها تا به حال هیچ انتخاب است. ما نمی بینیم هر گونه تغییرات سیستماتیک از همه استودیوهای بزرگ وقتی که می آید به خود را در عمده تصاویر متحرک از آنجا که تئاتر بسیار مهم است و به آنها” گفت: در هر صورت می گیرد.

بزرگترین pay-per-view رویداد در تاریخ آمده 2015 مسابقات قهرمانی بوکس Floyd Mayweather Jr. and Manny Pacquiao. که مبارزه با جمع آوری 4.4 میلیون خرید در 90 دلار پاپ در مسیر به بیش از 400 میلیون دلار در درآمد. برای یک فیلم مانند دیوهای تور جهانی فروش برای $20 در هر خرید در خانه فروش ممکن است قابل مقایسه با سنتی تئاتر اجرا شود. اما برای عمده فیلمهای مانند MGM را هیچ وقت به مرگ یا مارول بیوه سیاهکه هر دو می تواند تهدیدی برای $1 میلیارد مارک در خانه ها انتشار را ندارد خیلی احساس های مالی. فیلم تئاتر فروش بلیط حساب برای حدود 54 درصد از استودیو درآمد با توجه به Zoradi.

استودیو ممکن است اوایل موفقیت پیش فرض و انتخاب مجدد به مسیر بیشتر قابل عناوین—اواسط بودجه درام و کمدی, خانوادگی, دوستانه کرایه و غیره.—به جریان و VOD در طول اوج بار از خود جدا می کند. اما Zorardi اصرار دارد که عمده ترین استودیو ها “اضطراب به عقب بر گردیم در این کسب و کار هنگامی که ایمنی است و دیگر یک نگرانی است.” او اذعان دارد که یک دوره گرم کردن است و انتظار می رود که در آن مخاطبان خود را در زمان به دست آوردن اعتماد و اعتماد به نفس در ایمنی و بهداشت. ترافیک پا نمی خواهید به طور خودکار به حالت عادی بازگشت. اما به نظر می رسد استودیو حاضر به کوتاه مدت زیان خود tentpoles به منظور استفاده از سنتی فرصت های سود که همراه با فیلم های پرفروش: اکران الکترونیکی فروش از طریق (EST) دی وی دی/VOD اجاره پرداخت یک شبکه پرداخت.

عضو شورای نظارت مدت تور جهانی یک موفقیت غیر منتظره و جهانی سزاوار اعتبار برای خلاقیت خود را. اما در حال حاضر آن را جدا پیروزی و شروع جدید هالیوود روند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im