خسته از بد شبکه تلفن همراه و تماس قطره ؟ در اینجا چگونه به شکایت با TRAI

توجه داشته باشید که اولین قدم این است که به تسلیم شکایت خود را با ارائه دهنده خدمات مربوطه. اگر برای برخی از دلیل شکایت خود را حل و فصل نشده است, سپس شما می توانید رویکرد مخابرات CCMS.

منmagine که شما در حال دادن یک مصاحبه تلفنی شما را تضمین است که شما در منطقه ای است که آرام و ساخته شده خود را راحت با همه چیز است که شما ممکن است نیاز به تماس بگیرید. تماس به شما گفته شده است را برای 20 دقیقه گذشته.

ارتقاء

اما آنچه که گرفته اند باید 20 دقیقه به پایان می رسد تا گرفتن یک ساعت به دلیل مصاحبه تا به حال به تماس شما 10 بار در طول 55 دقیقه است.

بله شبکه های تلفن همراه می تواند شما را به گریه در زمان.

بنابراین وجود دارد چیزی است که شما می توانید در مورد این ؟

در این مقاله ما به کاوش چه گزینه های مشتری است و در صورت کمبود خدمات توسط اپراتورهای تلفن همراه به خصوص در موارد که در آن مشتری چند چهره تماس قطره و معیوب شبکه مسائل.

ما در حال حاضر می تواند افزایش شکایات با مخابرات شکایات مصرف کنندگان سیستم مانیتورینگ (CCMS) و در اینجا چیزی است که مشتریان باید به انجام.

1. مشتریان را مجبور به ورود به شکایات مصرف کنندگان سیستم های مانیتورینگ و صفحه خود را انتخاب کنید ارائه دهنده خدمات دولت و بخش جزئیات از منوی کشویی.
2. هنگامی که شما را انتخاب کنید جزئیات جدید جعبه باز خواهد شد با جزئیات مراقبت از مشتری شماره و ایمیل که در آن شما می توانید تسلیم شکایت خود را.
3. توجه داشته باشید که اولین قدم این است که به تسلیم شکایت خود را با ارائه دهنده خدمات مربوطه. اگر برای برخی از دلیل شکایت خود را حل و فصل نشده است, سپس شما می توانید رویکرد مخابرات CCMS.
4. هنگامی که شما شکایت از سرویس دهنده را توجه داشته باشید از شکایت id که مورد نیاز خواهد بود بعد از آن به دنبال شکایت.
5. وجود یک چارچوب زمانی است که در آن شکایت باید نگاه به گسل تعمیر و سرویس و اختلال و قطع خدمات باید با حضور در یک دوره حداکثر سه روز.
6. دیگر شکایت می تواند نگاه به حداكثر ظرف مدت هفت روز موضوع را به زمان محدودیت گذاشته در مقررات بر کیفیت خدمات. موارد که در آن هیچ محدودیت زمانی مشخص شده است باید در ظرف سه روز.

ارتقاء

خاص شکایت برای تماس قطره

بازنمودی تصویر

مخابرات سازمان تنظیم مقررات از هند (TRAI) راه اندازی کرده است یک برنامه به نام TRAI MyCall که می توان از Playstore یا افزارهای AppStore. TRAI MyCall بصری و کاربر پسند نرم افزار برای جمعیت منابع تماس صوتی با کیفیت نظارت است. پس از دانلود مشتریان قادر خواهد بود برای دادن بازخورد زمان واقعی بعد از هر تماس است که آنها کامل است.

داده های گردآوری توسط TRAI است و سپس مورد استفاده قرار گیرد برای درک telecom circle که در آن از شبکه یک موضوع است و نیاز به کار بر. این داده ها نیز مشترک با شرکت های مخابراتی برای کمک به آنها در افزایش کیفیت شبکه است. تمام اطلاعات شما را به اشتراک گذاری با TRAI ناشناس باقی مانده است.

از ویژگی های این برنامه

• این اجازه می دهد تا مشتریان را در زمان واقعی تماس های صوتی با کیفیت امتیاز به TRAI
• هنگامی که یک تماس می شود کاهش یافته و مشتریان می توانند بلافاصله گزارش آن را به علامت یک شبکه ضعیف منطقه
• امکان ارائه اطلاعات اضافی برای یک تماس تلفنی مانند سر و صدای پس زمینه و یا تاخیر در صدا.
• کمک به مخابرات اقتدار در تصمیم گیری و نظارت بر عملکرد هندی telcos.


همچنین بخوانید: کرالا استاد هوشمندانه نوآوری باعث می شود برداشت میوه ها درد و فشار رایگان


(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

ارتقاء

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>