این تجاوز+ قهرمان ویرایش برنده جایزه ‘Satya’ زمانی که او فقط 19!

“Apurva Asrani است که در واقع نه فقط یک قهرمان بلکه یکی از بهترین ویرایش و فیلمنامه ذهن ما در کشور می گوید:” افسانه ای بالیوود بازیگر Manoj Bajpayee.

ارتقاء

تیوی داستان چگونه Apurva Asrani (42) برنده جایزه ویرایشگر فیلم و فیلمنامه رو نام او که هر دو جالب و نبوی.

پدر و مادر خود را برای اولین بار ملاقات در یک سالن سینما در بنگلور در سال 1975 به یاد Ramesh Sippy فیلم Sholay. از آن را برعهده آنها را ملاقات پنهانی در سالن سینما پس از زوج های جوان در آن واقعا نمی توانست تاریخ publicly.

سریع به جلو چند سال بعد — Apurva مادر باردار و پدرش یک کابین خدمه با هوا در هند ملاقات خود را قهرمان و افسانه ای فیلمساز Satyajit Ray, در یکی از پروازهای خود را. با الهام از برخورد او به خانه بازگشت و اعلام کرد که او را به نام فرزند متولد نشده اش پس از Apu یکی از Ray ترین شخصیت های نمادین از Apu سه گانه’ — Pather Panchali (1955), Aparajito (1956) و جهان از Apu (1959).

اواز یا موسیقی دو نفری خجسته بود با یک پسر در 21 مارس 1978 و به تصمیم او به نام Apurva.

Satya
Apurva Asrani (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Instagram)

در اوایل روز و Satya

در حالی که خود را در اوایل روز مدرسه سپری شد در بنگلور Apurva در نهایت رفتن به تحصیل و زندگی در بمبئی. آن را در شهر Jai Hind جایی که او در بر داشت یک خروجی خلاق.

هنوز هم در دانشگاه, او اولین فرفره کار به عنوان یک دستیار محبوب بالیوود, شمارش معکوس نشان می دهد BPL Oye! در کانال [V] در سال 1995. چیدن مهارت های مانند ویرایش ویدئو, او به زودی فارغ التحصیل به انجام وله برای فیلم های.

“یکی از اوایل وله من بود برای یک فیلم کارگردانی شده توسط Ram Gopal Varma به نام داوود (1997). او بسیار خوشحال بود با ما همکاری داشته اند و این زمانی است که او به من پیشنهاد ویرایش گیگ برای Satya. من تنها 19 در زمان ویرایش Satya در سال 1997 اما Ramu به حال شهرت برای گرفتن شانس در تازه استعداد و در زمان یک فرصت به من می گوید:” Apurva.

با استثنا از Urmila Matondkar و Paresh Rawal که بازی cameo هر کس مشغول کار بر روی فیلم جدید بود و برای اثبات یک نقطه. Apurva به یاد می آورد آنچه آن را مانند کار در یک فضایی که احساس نمی مانند این بود که هدایت با دست با تجربه.

“از Anurag Kashyap و Saurabh Shukla نوشت که فیلمنامه به Manoj (Bajpayee) بازی اول خود را به عنوان یاد گانگستر Bhikhu Mhatre بسیاری از مردم خود را مدیون مشاغل به او. حتی مدیران موسیقی — Vishal Bharadwaj و Sandeep Chowta — نبودند به خوبی شناخته شده و این منجر به یک متهم جو در تنظیم. همه کار بر روی مجموعه ای پرشور بود و گرسنه خود را اثبات کند. ” او به یاد می آورد.

“من برای اولین بار ملاقات Apurva حدود 23 سال به عقب زمانی که او در حال ویرایش برای Satya. او 19 هوشمند و من را تحت تاثیر قرار توسط این واقعیت است که کسی که این جوان بود ویرایش چنین بلند پروازانه فیلم. من بسیار کنجکاو به دانستن او را درک او را جایی که او از آینده بود و چه Ramu دیدم در او. که چگونه از آن همه آغاز شده است” به یاد می آورد Manoj زبان به TBI.

Satya
(حسن نیت ارائه میدهد تصویر Apurva Asrani/Instagram)

ویرایش Satya

در طول عکسبرداری از Satya آغاز شده است که گاهی اوقات در ماه اوت سال 1997 بمبئی بود معاون-مانند گرفتن از اموات که به گسترش صنعت فیلم. گانگستر ظاهرا گرفتن پول و یا تقاضای پول حفاظت از تهیه کنندگان.

در اولین هفته از تیراندازی Satya Ram Gopal Varma و تهیه کننده فیلم گلشن کومار شد به اتهام امتناع از پرداخت “حفاظت از پول”. Apurva به یاد می آورد که چگونه این حادثه را تکان داد همه در مجموعه, اما همچنین به یاد می آورد که آن را به طور کامل تغییر رویکرد فیلمبرداری Satya از آن نقطه به بعد.

که تغییر در رویکرد آمد و در یک صحنه خاص در اوایل فیلم وقتی گانگستر بازی های برگزار شده توسط Sushant Singh, Pakya می آید به Satya و تلاش می کند برای گرفتن پول برای محله ارکستر. Pakya حتی چشمک می زند یک تیغه در مقابل Satya او را تهدید می کند.

“به جای دادن به خواسته های خود Satya (JD Chakravarthy) طول می کشد تیغه و اسلش Pakya صورت که می افتد به کف با خون در چهره اش فریاد در عذاب. وجود دارد ترسناک است که در شات که ما تا به حال دیده در اوایل بالیوود گانگستر طرفداران. آن را منعکس چه همه احساس پس از مرگ گلشن کومار” او به یاد می آورد.

روند ساخت این فیلم بسیار آلی است. صحنه بودند به معنای واقعی کلمه نوشته شده در تنظیم و آلی فرایند به دنبال به اتاق در حال ویرایش. پس Apurva بود دیدن روند بازی در این مجموعه او را دنبال نمی کند بسیار regimented رویکرد برای ویرایش فیلم است. در ویرایش اتاق دو Ram Gopal Varma, و او خواهد بازی در اطراف با چه صحنه ساخته شد. نگاهی به عنوان مثال از اینکه چگونه این فیلم باز می شود.

باز مونولوگ فیلم کامل بود ایجاد ویرایش اتاق با صدای گوینده صحبت کردن در مورد چگونه بمبئی هرگز نمی خوابد کلاس اختلاف و اموات.

گذشته از Ram Gopal Varma که به او دست وجود دارد مدافعان مانند Gulzaar نوشت که متن ترانه به Satya و آس فیلمساز Shekhar Kapur, که تماشای ویرایش فیلم و انتقادات و پیشنهادات ارزشمند خود را. کار در حضور آنها و در نظر گرفتن انتقادات و پیشنهادات خود را واقعا هدایت چگونه Satya تیم با نزدیک شدن فیلم است.

صنایع دستی ویرایش فیلم

در یک مقاله درخشان در مورد Satya در سالگرد 20th باشد از انتشار آن منتقد فیلم Sukanya Verma می نویسد:, “شات در آبی-قهوه ای پالت هوشمندانه ترکیب — ترکیبی از خنک زاویه دوربین دستی نمایش طولانی عکس و نوار روشنایی — ضبط خفقان پیچیدگی و احساسات ضد و نقیضی از شخصیت های آن است.”

ترین فیلم بررسی عمدتا متمرکز بر بازیگران فیلم برداری و موسیقی ، با وجود آن مرکزیت به روند فیلمسازی وجود دارد به سختی یک یا دو خط در مورد فرایند ویرایش و معمولا در مورد چگونگی آن را تعیین سرعت یک فیلم است.

“سرعت یک فیلم فقط یک عنصر در حال ویرایش است. با توجه به من در حال ویرایش جدول است که در آن فیلم است که در واقع ساخته شده است. چه می آید به اتاق در حال ویرایش است در ساعت از فیلم های مختلف از 8 تا 10. شده اند وجود دارد فیلم که در آن کار می کردم تقریبا 14-15 ساعت فیلم. شما باید چندین صحنه را تشکیل می دهند که یک فیلم اعم از 80-100. هر صحنه تقسیم شده است عکس. هر شات های فیلم برداری شده است و چندین بار تا مدیر رضایت بخش را. هر عکس باید حداقل 4 طول می کشد و یا گاهی اوقات 25 بسته به این که چه زمانی می گوید:” Apurva.

آنچه ویرایشگر برای اولین بار می کند این است که شروع به جمع آوری ، به جمع آوری صحنه آنها را به طول می کشد و با انتخاب لحظه مناسب بیان و یا تن از بازیگر. آنها (ویرایشگر فیلم) باید به در نظر گرفتن آنچه از شخصیت حفظ شود ،

از سمت راست کلمه رفتن آنها الک را از طریق ساعت فیلم و به شدت سرمایه گذاری در داستان و شخصیت. آنها را به انتخاب بهترین از عناصر مانند بازیگر تن درست, عملکرد, روشنایی, دوربین کار و جهت از یکی را خاص و گاهی سازش در یکی از جنبه های برجسته دیگر.

“این انتخاب ویراستاران را. پس از آن شما ساخت صحنه و انتخاب می گویند من می خواهم برای باز کردن صحنه با یک کلوز آپ, حتی اگر من این استاد شات از هر کس در یک اتاق نشسته. من شروع با یک کلوز آپ از یک شخصیت و به آرامی به فاش کردن شخصیت های دیگر در اتاق ، شما همچنین می توانید ویرایش کردن دیالوگ و یا خطوط است که لازم نیست. گاهی اوقات شما می توانید از تمام صحنه های چون اغراق چیزی. یک فیلم بیش از حد طولانی می تواند گاهی مورد ستایش قرار داد به عنوان یک انجام نگرفته یکی به دلیل سردبیر تماس بگیرید. آن را در دست ما چگونه به ساخت یک صحنه. از 10 عکس به عنوان یک ویرایشگر من فقط می توانید یک شات در یک نگاهی به این دلیل که بازیگر برگزار کرده است آن را به خوبی. زمانی که صحنه آماده هستند شما آنها را با هم و ساخت یک فیلم” به اطلاع Apurva.

Apurva
Apurva Asrani در ویرایش جدول. (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Instagram)

از اسکریپت به صفحه نمایش

یکی می توانید ویرایش یک فیلم ریشه در اسکریپت یا یک فیلم می تواند تکامل از یک اسکریپت مانند Satya, برش خورده (2000) هند فارسی فیلم گانگستری که برنده Apurva و همکار Suresh Pai یک جایزه ملی Chhal (2002) و یا شهید (2012) یک فیلم در مورد زندگی واقعی حقوق بشر و وکیل جنایی بازیگران, Rajkummar Rao و کارگردان Hansal مهتا.

برای مثال یک فیلم مانند شهید این اسکریپت نوشته شده است آغاز می شود و به پایان می رسد بسیار متفاوت از آنچه شما را بر روی صفحه نمایش. فیلمنامه بود غیر خطی و زمانی که مدیر Hansal مهتا اول نشان داد این فیلم به همسالان خود, بسیاری از نیست نقل مکان کرد و با آن عاطفی است.

“من در زمان تماس به این فیلم بیشتر خطی بود که یک چالش به دلیل نبود شات که در راه است. برای باز کردن با شخصیت شهید Azmi مرگ است که بسیاری می گویند این است که به دور از پایان یک انتخاب سردبیر می کند گفت: این فیلم نه یک راز هیجان انگیز. این فیلم در تلاش برای بیرون کشیدن بسیار متفاوت از واکنش مردم است. آن را در مورد این که آیا شهيد مرده است یا نه اما در مورد اینکه چرا او مرد چگونه او بمیرد و او چه بود زندگی کردن در مورد. این تغییر تمام تمرکز فیلمنامه. اگر یک فیلم در ارتباط با یک داستان فوتی و فوری و آن را گیج روایت من فکر می کنم این ویرایشگر یک کار خوب انجام داده می گوید:” Apurva.

Hansal مهتا مدیر شهيد بود این را می گویند در مورد Apurva سهم به آن فیلمنامه در یک مصاحبه به هند امروز فقط پس از انتشار این فیلم.

“ما برای اولین بار نوشت و تکمیل خطی پیش نویس این اسکریپت. من آن را نشان داد به بازیگران و ستاره و آنها آن را بیش از حد طولانی و خسته کننده و ساده است. دیگر نویسنده از من خواست آن را پیچیده تر بنابراین ما پس از آن نوشت: غیر خطی در پیش نویس است. ما به ضرب گلوله کشته است که پیش نویس اما در دنباله. سپس من آن را در زمان برای ویرایش به Apurva Asrani. او یک همکار. من او را از تبعید در بنگلور. او در زمان من مواد و گفت: “من برخی از زمان با آن است. ما در ابتدا سعی کردم به غیر خطی کاهش دهد. Apurva بود ” این کار نمی کند. اجازه دهید من برش فیلم و خط داستان. اجازه دهید آن را در ارتباط به سادگی به عنوان به عنوان امکان پذیر است.’ او به شکل روایت و به همین دلیل من به او داده اند یک فیلمنامه اعتباری بیش از حد” می گوید Hansal.

“در حال ویرایش است که یکی از مهم ترین جنبه های فیلمسازی. بسته به اینکه چگونه یک ویرایشگر می بیند این فیلم محتوای آنها می تواند ایجاد یا شکستن آن. آنها باید درک عمیق از داستان سرایی, روایت, عکس, همه فنی سینما, اجرای, ضربان و ریتم. یک مدیر باید یک ویرایشگر حس حالی که ساخت یک فیلم و یک ویرایشگر باید یک مدیر را حس فیلمسازی در حالی که در حال ویرایش است. Apurva نشان داد بسیاری از وعده در آغاز و رفته برای انجام کارهای بزرگ است. او دریافت کرده است سهم خود را از تمجید. دیدن موفقیت خود را همه متوجه شده است که چگونه حق Ramu شد به یک فرصت به او می گوید:” Manoj.

Apurva
Manoj Bajpayee و Apurva Asrani (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Instagram)

Apurva نیز فراتر رفته فیلم متوسط و ویرایش چهار قسمت از سری وب ‘ساخته شده در بهشت است.’ او در آورده بود توسط فیلمساز زویا اختر و نویسنده و تهیه کننده Nitya Mehra زیرا آنها ایجاد یک گی شخصیت که تا به حال واقعا قبل از انجام شده است.

“آنها از من خواستند در تیم ویرایش به اطمینان حاصل شود آنها این اهنگ از گی مرد حق. کار با زویا بود و بسیار به چالش کشیدن به عنوان او بسیار دقیق و فیلمساز بود اما واقعا لذت بخش نیز هست. تفاوت اساسی بین کار در فیلم و مجموعه وب سایت است که در حالت دوم شما باید 8 تا 10 قسمت برای رفتن به جزئیات. کار بر روی یک سری وب بسیار رهایی بخش. هنگامی که ما می خواهیم به کشف شخصیت های موازی شخصیت های فرعی توطئه های شما را بسیار کمی در اتاق تکان دادن در فیلم. در یک سری وب سایت شما می توانید رنگ یک تصویر مرکب نشان دادن لایه های مختلف زیر قطعه حفر کردن به آنها و بازگشت به جایی که شما می خواهید آن را بدون اینکه به آن نگاه مانند یک گریز. من واقعا فکر می کنم که آنها در آینده از داستان سرایی است,” او می گوید.

Apurva حتی نوشته شده دو سری وب. یکی این است که تقریبا به طور کامل شات. آن است که یک دادگاه درام در مورد نقش زن در جامعه هند و خواهد بود در عمده OTT پلت فرم بسیار به زودی می گوید Apurva.

ارتقاء

علیگر & تجاوز+ حقوق

آن را امن نشان می دهد که علیگر (2015) است که احتمالا او را مهم ترین پروژه تا تاریخ. این Hansal مهتا-کارگردانی فیلم در مورد یک استاد, بازی های برگزار شده توسط Manoj که خواست برای همجنسگرا بودن و پرتاب از دانشگاه علیگر است که در آن Apurva ساخته شده و اولین بازی خود را به عنوان کامل فیلمنامه, در حالی که همچنین در حال ویرایش فیلم است.

“به عنوان یک مرد همجنسگرا در من می خواستم برای نوشتن دیالوگ برای شخصیت که نیست تعریف شده توسط برچسب ها و یا ایده هایی که دنیا محوری است بر ما. خوشبختانه من تا به حال Manoj ساخته شده است که هر چه نوشتم حتی بهتر بر روی صفحه نمایش با بداهه و اضافه کردن چیزهای به آن چیزی است که بازیگران بزرگ مانند او انجام دهد. او به من نگاه بسیار خوب در علیگر به عنوان یک نویسنده. Manoj بود رهبری بازیگر در فیلم به عنوان یک ویرایشگر به عنوان یک فیلمنامه نویس و ستاره خواهد شد در من کارگردان اولین به عنوان خوبی است که قبل از تولید” به اطلاع Apurva.

“من امیدوارم که او پس از اتمام این فیلم به زودی. او کاملا کمال گرا” quips به Manoj.

Apurva
هنوز هم از علیگر (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Instagram)

بازگشت به علیگر چه Apurva شد به زودی در مواجهه با تضاد منافع وجود دارد که بین نویسنده و ویرایشگر. به عنوان یک ویرایشگر او زیر برخی اصل.

“وقتی که من نگاه سراسیمه (یک فیلم تولید اصطلاح مورد استفاده برای توصیف فیلم خام از یک روز عکسبرداری) که اسکریپت. هر زمان که من دریافت این فیلم چه بود, نوشته شده در اصلی اسکریپت می شود تا حدودی کمتر مهم است زیرا آن را تکامل می یابد هنگامی که در مقابل دوربین. یک بازیگر به ارمغان می آورد چیزی به عملکرد مدیر لحظات خود را از سحر و جادو در مجموعه و یا بد آب و هوا نیروهای شما را به ساقه در داخل خانه. یک بازیگر بد نیروهای شما برای رد یک صحنه و یا یک بازیگر بزرگ باعث می شود یک صحنه وحشتناک فوق العاده است. به عنوان یک ویرایشگر خود را سراسیمه در حال اسکریپت خود را و نه لزوما کلمه نوشته شده” یادداشت Apurva.

هنگامی که آن را به علیگر او اقرار به داشتن نفس خود را صدمه دیده است زمانی که فیلم در آمد از طریق با توجه به وجود چندین تغییرات از خود اصلی اسکریپت. او در تلاش بود برای نگه داشتن بر روی اسکریپت خود دلیل آن است که اولین بار به او نوشته بود و آن نیاز به بیرون آمدن راست.

“من تا به حال یک مبارزه رفتن در سر من پوشیدن نقش هر دو فیلمنامه نویس و ویرایشگر. Hansal دیدم این مبارزه از من خواست به یک استراحت و تجدید. حتی اگر من خواسته Hansal به شخص دیگری آن را ویرایش کنید او خودداری کرد. در طول استراحت از علیگر من ویرایش ‘انتظار’ به کارگردانی آنو منون بازیگران Kalki Koechelin و نصیر الدین شاه. این کاملا متفاوت بود به علیگر از نظر عملکرد و فیلمسازی. هنگامی که من به پایان رسید که پروژه من احساس آماده برای ویرایش علیگر. بنابراین من آمد به علیگر صرفا به عنوان یک ویرایشگر و هرگز با اشاره به اسکریپت نوشته شده است” او به یاد می آورد.

به علاوه با فیلمسازی وجود دارد آنقدر تکامل و تفسیر در هر فرآیند. اگر یکی در حال رفتن به سفت و سخت در مورد زودتر تفسیر آن متوقف می شود رشد از فیلم است.

“Manoj عملکرد محسوب می شود در میان بهترین تصاویر از یک شخصیت. همانطور که برای گرفتن آنها را به تفسیر شخصیت های Apurva اسکریپت سزاوار اعتبار برای آن است. آن را ارائه اطلاعات کافی برای بازیگران به نشانه از. یک بازیگر حرفه ای کمپرس آب همه چیز را و سپس تفسیر مواد به ارمغان می آورد و عملکرد خود می گوید:” Hansal مهتا در مصاحبه با اسکرول.در ماه اکتبر 2015.

فراتر رفتن از روند ساخت این ارتقاء برای علیگر دیدم Apurva بیرون آمدن علنا به عنوان یک مرد همجنسگرا و پوشیدن نقش یک مدافع را برای تجاوز به حقوق.

“هنگامی که ما ترویج علیگر من در Barkha دات را نشان می دهد در NDTV. آن زندگی می کنند نشان می دهد. Hansal, Manoj و خودم وجود دارد. من تا به حال عموم بیرون می آیند به عنوان یک مرد همجنسگرا که در آن نقطه در زمان, اگر چه آن را دوست ندارم من همیشه پنهان آن است. در این نمایش ما صحبت کردن در مورد شخصیت استاد SR کشور ایجاد و آنچه او را از طریق رفت. من تقریبا خودم را به صحبت کردن در مورد او مانند دیگر مردم مستقیما در پنل. با وجود بهترین خود را به نیت من احساس آن را حمل بسیار بیشتر وزن اگر یک مرد همجنسگرا آن را گفت. همه چیز را من نوشتم در علیگر آن واقعا در آمد از خود من مبارزه به عنوان یک مرد همجنسگرا. من احساس کردم که آن نفاق برای پنهان کردن این واقعیت است. به جای عقب نگه من آمد” او به یاد می آورد.

Apurva
Apurva Asrani, Hansal مهتا & Manoj Bajpayee (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Instagram)

پس علیگر منتشر شد و پس از ساخته شده در بهشت یک زن و شوهر از سال بعد بسیاری از تلاش برای بیرون آمدن به عزیزان خود رسیده اند به Apurva. حتی در مصاحبه با بمبئی بار در سال 2018 او صحبت کرد که چگونه پدر و مادر خود را واقعا تلاش می کرد با او بیرون آمدن به آنها را در سن 20 سالگی چه چیزهایی باید بسیار بهبود یافته است.

او زندگی با شریک زندگی خود را Siddhant در خانه آنها را خرید در گوا.

“در روز های اولیه اولین برداشت من از او بودند از یک مرد که هوشمند بود اما نه خیلی راحت با این وضعیت او رفتن را از طریق. وجود دارد مقدار زیادی از جنگ در زندگی خود. او از جان گذشته برای بیرون آمدن اکسپرس خود را همجنسگرا هویت و شمارش به عنوان کسی که برای توانایی های خود را بیش از هر چیز دیگری است. Apruva وجود و خود را نیز ثابت می کند یک واقعیت من همیشه بر این باور است که تمایلات جنسی نیست تعیین توانایی فرد است. در ذهن من Apurva است که نه تنها یک قهرمان از تجاوز جنبش در هند, بلکه یکی از بهترین ویرایش و فیلمنامه ذهن در کشور ما” به یاد می آورد Manoj.

Apurva در ضمن مذاکرات در مورد وجود دارد این است که ظاهر اجتماعی پیشرفت در صنعت فیلم اما تعداد بسیار کمی از گنجه. “وجود دارد بسیاری از بازیگران فیلم سازان و رسانه های افرادی که همجنسگرا هستند در صنعت و کار بسیار سخت برای پنهان کردن حقیقت است. من می دانم چرا که آنها ساخته شده اند عبور می کند در من. اگر شما پاسخ نمی دهند favourably به پیشنهادهای شما می توانید از لیست سیاه یا اردک گسترش می تواند در مورد شما در کور موارد,” او می گوید.

اما او تاکید می کند که او نمی باید در هر زمان برای همه است که منفی است.

“وجود دارد به مراتب بیشتر از افرادی است که پذیرش که من در این دنیا همین دلیل است که من شده اند قادر به این دوری آمده.”

(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>