این فلیکس Gonzalez-تورس آثار هنری است که در حال حاضر نصب شده در 1000 سایت در سراسر جهان

خاص اشیاء بدون شکل خاصفلیکس Gonzalez-تورس. Wiels مرکز هنرهای معاصر, بروکسل, بلژیک, 2010. کپی رایت فلیکس Gonzalez-تورس. حسن نیت ارائه میدهد Andrea روزن گالری و David Zwirner.

به عنوان در حال انجام COVID-19 همه گیر مردم نگه می دارد در خانه و کسب و کار بسته, بسیاری از گالری های سراسر جهان هنر ساخته اند محوری از فرد در نمایشگاه به صورت آنلاین مشاهده اتاق (همراه با بحث های زیادی در مورد اثر بخشی و قصد). یک نمایشگاه است که کمک به قرار دادن تاکید دوباره بر جسم فیزیکی است که آخرین نشان می دهد که Andrea روزن و David Zwirner همکاری دارند ، “بدون عنوان” (Fortune Cookie گوشه)” در سراسر جهان نمایشگاه های متعدد تکرار یک کار به همین نام بینندگان ارائه می دهد فرصتی برای تجربه یک قطعه توسط کوبا متولد هنرمند آمریکایی فلیکس Gonzalez-تورس البته در یک راه منحصر به فرد.

این قطعه برای اولین بار ایجاد شده در سال 1990 برای اولین بار از این هنرمند در حال حاضر-آب نبات معروف سری که با استفاده از آب نبات پیچیده انباشته در شمع در تشکل های مختلف. این سری همچنین از بدن بزرگتر از تساوی در مسائل بزرگتر از دست دادن زمان و جاودانگی موضوعاتی که احساس بیش از حد به موقع با توجه به شرایط کنونی. در این بلند پروازانه و غیر متعارف نگهداری انجام روزن خواسته 1000 نفر از سراسر جهان از داخل و خارج از دنیای هنر برای شرکت در کمک به فعال کردن این نمایشگاه در یک راه جدید—یعنی با ایجاد یک نسخه از کار خود را در خانه و یا فضای کاری و یا هر جایی که با خیال راحت در دسترس به آنها.

هر یک از شرکت کنندگان فرستاده شد دعوت حاوی اطلاعات در مورد عناصر اصلی کار و همچنین به عنوان یک مجموعه ای از دستورالعمل ها و پرسش ها را در نظر بگیرید. از مردم خواسته شد به منبع خود فورچون کوکی ها و نصب بین 240 تا 1000 در کل است که می تواند قرار داده شده در یک شمع در خانه های خود. پارامترهای که در آن و چگونه آنها را مرتب در سمت چپ به فرد.

“فلیکس کار است که شاید برخی از این تنها کاری است که می تواند به معنای واقعی کلمه از لحاظ فیزیکی بود experienced در این زمان به خاطر همه چیزهایی که او فکر [به خصوص] در شرایط از آنچه است که هسته اصلی یک شی چه هسته ای یک تجربه است ؟ و که آن را ندارد به حول دوام یا aggrandizing چیزی در مفرد فرم” Andrea روزن گفت: ناظر. روزن توضیح داد که او می خواست برای تاکید دوباره بر جنبه های فیزیکی از مشاهده هنر در طول زمان هنگامی که مردم “overtaxed و تحت تحریک دیجیتال ارائه.” روزن سرپرستی این پروژه و نیز رئیس جمهور از فلیکس Gonzalez-تورس پایه و اساس است.

نصب و راه اندازی نمایش “همیشه در حال حاضر فراموش نشدنی, ‘disss-co,’ امد و شد زیاد” در آشپزخانه, نیویورک 2019. کپی رایت فلیکس Gonzalez-تورس. حسن نیت ارائه میدهد Andrea روزن گالری و David Zwirner.

از آنجا که از راه Gonzalez-کار تورس توابع آن محدود است در همان راه دیگر هنرمندان است. با توجه به آن نکته ضروری است که به صراحت در دعوت نامه ای که از شرکت کنندگان دریافت آن می تواند نصب شده در بیش از یک مکان در یک زمان دادن این شانس به تفاسیر چندگانه و تعامل. در طی شش هفته نشان می دهد روزن همچنین درخواست شده است که شرکت کنندگان سند نصب و راه اندازی را به تصرف خود تکامل. علاوه بر این در نیمه راه از طریق مردم خواسته شده است برای دوباره پر کردن کوکی ها به تعداد کل آنها با آغاز شده است.

پس از این نمایش را برای اولین بار در روز دوشنبه وجود داشته است بسیار هوشمندانه تاسیسات از کار. برخی از شرکت کنندگان شامل گوگنهایم متصدی نانسی Spector جمع آوری داریل د Prez و Soho House در هنگ کنگ.

در Spector نسخه Gonzalez-تورس’ قطعه او قرار داده کوکی ها در حمل وام کتابخانه فضایی در نزدیکی خانه او در حال حاضر اجاره در مین با متن زیر: “فلیکس Gonzalez-تورس بود سخاوتمندانه ترین هنرمندان ایجاد کار است که به خودی خود به این امکان که بی وقفه میکند. در عین حال او مجسمه نشت آب نبات و پشته از کاغذ چاپ شده در خود را تخلیه بیش از زمان تمرین را از دست دادن است که اجتناب ناپذیر در زندگی است. در اصل تولید شده در طول بحران ایدز کار خود را طنین انداز با جذابیت خاص امروز همانطور که همه ما در صورت عدم اطمینان از COVID-19.”

عکس از نمایشگر برگزاری یک ثروت است که از یک تجلی از Untitled (فورچون کوکی گوشه) 1990 از نمایشگاه “همیشه در حال حاضر فراموش نشدنی, ‘disss-co,’ امد و شد زیاد” در آشپزخانه, نیویورک در سال 2019. کپی رایت فلیکس Gonzalez-تورس. حسن نیت ارائه میدهد Andrea روزن گالری و David Zwirner.

یکی دیگر از نسخه نصب شده بود در یک ایستگاه قطار در سئول کره جنوبی و رفته بود در عرض یک ساعت. و دیگر تکرار با بهره گیری از یک روزنامه تلوان ماشین آلات است که refashioned به خانه کوکی ها را با یک دوربین برای گرفتن عکس العمل افراد به عنوان آنها را به یکی.

این نمایشگاه کمک به ایجاد تفکیک بین شخصی و نمایشی است و ایجاد یک بزرگتر حس زمان و فضا برای شرکت کنندگان آن. هر قطعه را تغییر دهید بیش از این دوره از نمایشگاه و دستگیر شده است از طریق اسناد دیجیتال.

در نهایت این نمایشگاه دعوت مردم به فکر می کنم عمیق تر در مورد جهان اطراف آنها مسئولیت خود را در آن و چگونه سخاوت و شرایط انسانی را می توان از طریق این نوع از مداخلات. این چالش ها مردم را به فکر می کنم از طریق سیستم های بزرگتر از دسترسی و ایجاد موانع در جامعه—سوال است که به خصوص به موقع با توجه به نحوه Gonzalez-تورس جستوجو کرد مفهوم بودن و یا احساس جدا شده همراه با بزرگتر خود تفسیر اجتماعی در بحران ایدز که متاسفانه ادعا کرد که زندگی خود را در سال 1996.

در اوج انزوای اجتماعی که در تعامل با افراد دیگر و هنر است که اتفاق می افتد در محدود فرم این نمایش از Gonzalez-کار تورس کمک به مردم احساس متصل در یک راه جدید است. بدون عنوان (فورچون کوکی گوشه) در مورد امید و امکان است و کمک به مردم به احساس بخشی از چیزی است که بزرگتر از خود را از طریق یک تجربه مشترک است.

“مردم می خواهند به متصل به آنها مشغول بود.من فکر می کنم اگر شما این فرصت را به خصوص در این لحظه به درک که شما بخشی از چیزی معنی دار الهام بخش است و من فکر می کنم که واقعا در پایه فلیکس کار: با استفاده از این حس سخاوت به هر دو تعامل و حرکت مردم را به مشارکت گفت:” روزن.

“بدون عنوان” (Fortune Cookie گوشه)” است که به نظر تا 5 ژوئیه. بینندگان را تشویق به دنبال کردن هشتگ #fgtexhibition به نظر کار و پیشرفت آن در Instagram و همچنین به عنوان مشاهده هر دو Andrea روزن سایت و David Zwirner وب سایت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>