این مهندس ایده درخشان کمک کرد 15,500+ مدرسه بچه ها کامپیوتر برای رایگان!

“در هند, تاکید بر علائم از مهارت های عملی. اما از آن است که این مهارت های عملی است که بعد از کمک به کودکان نه تنها در تامین شغل بلکه در حال تبدیل شدن به نوآوران.”

ارتقاء

As a 90s بچه یکی از بزرگترین نقاط عطف در زندگی در مدرسه با استفاده از یک کامپیوتر برای اولین بار. من ممکن است در دوم استاندارد و ایده اینترنت برای من جذاب بود. این احساس محض سحر و جادو!

اما من به عنوان مسن تر شدیم من متوجه شدم که چگونه ممتاز بودم به تحصیل در یک مدرسه فعال است که چنین دسترسی داشته باشید. خودنمایی شکاف دیجیتالی در هند ارتباط به مالی را رعایت کرد.

برای شعیب در این درک رسید که او مشغول به کار بود در یک مدرسه دولت به عنوان یک همکار برای آموزش برای هند (TFI). این معلم جوان خطاب به یک سوال ساده به دانش آموزان در کلاس 7–چگونه بسیاری از آنها تا به حال با استفاده از یک کامپیوتر ؟

ارتقاء

“وجود دارد 30 نفر از دانش آموزان در کلاس من است. اما تنها یک دختر بچه دستش را. من شوکه شده بود! این زمانی بود که من فکر کردم که این وضعیت نیاز به تغییر می گوید:” 29 ساله.

این شکاف بزرگ

شعیب تدریس در کلاس درس. او معتقد است که با جالب برنامه درسی بچه ها را نه تنها یاد بگیرند که چگونه به استفاده از کامپیوتر به طور موثر اما همچنین می تواند تبدیل به نوآوران در آینده است.

وضعیت سالانه از گزارش آموزش و پرورش (ASER) گزارش 2018 بررسی 596 مدارس دولتی در 619 مناطق در کشور است. بررسی نگاه پارامترهای مختلف آموزش و پرورش است که نشان داد که چگونه به خوبی به کودکان آموخته شده در مدارس است. این نشان داد که تنها 21.3 درصد از مدارس رایانه است.

“وجود دارد که نیاز به بهبود سواد دیجیتالی در میان کودکان و نوجوانان در حالی که روند جالب است. در بالا از آن درسی مورد نیاز به شدت تغییر کرده و به جای منطقی فکر کردن و حل مشکل,”, به یاد می آورد شعیب.

ارتقاء

اما مشکل این است که پیش از او غیر روحانی بود و پیدا کردن کامپیوتر که نیست بیش از حد گران است. به این معنی که آنها می توانید خرید بیشتر رایانه ها و در نتیجه رسیدن به بیشتر از کودکان است.

شعیب شروع به صحبت کردن به او مهندس دوستان گفت که او در مورد تمشک Pis. این کم هزینه و کوچکتر کامپیوتر قیمت بین 4000 تومان-5000 و به آسانی در دسترس است.

یک کودک کار با Raspberry Pi سیستم

در سال دوم خود را از یاران شعیب تصمیم به انجام یک پروژه آزمایشی در مدرسه او به تدریس شد. او به دنبال کمک از دو نفر از دوستان خود را و آنها راه اندازی 10-بعد بوت کمپ که در آن آنها نصب چهار تمشک پی کامپیوتر شما ، آنها آموخته ابتدا برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان برای ایجاد بازی های خود را, انیمیشن و داستان.

او را دیدم که چگونه این برنامه موفق بود که بچه ها مشتاق تر بودند; آنها همچنین با استفاده از کامپیوتر و مهارت های برنامه نویسی به نوآوری راه حل برای مشکلات روزمره. در سپتامبر سال 2017, او تصمیم گرفت به طور رسمی در بر داشت Pi جم بنیاد یک سازمان غیر دولتی است که می تواند بستر مناسب برای مقیاس عملیات خود را.

در حال حاضر Pi جم بنیاد رسیده است بیش از کودکان و نوجوانان 15,500 از 51 مدارس سراسر ماهاراشترا, Telangana و کشمیر. آنها را نصب 400+ رایانه در سراسر این مدارس به صورت رایگان!

علاوه بر این سازمان غیر دولتی آمده است تا با راه های خلاقانه ای برای اطمینان از بچه ها متوقف نمی یادگیری در طول مستند. آنها توسعه یافته ‘بازی تاج’ یک بازی تعاملی در قالب مارها و نردبان است که به کودکان در مورد خطرات ناشی از کوروناویروس.

سازمان های غیر دولتی نیز نورد خلاق محاسبات جلسات به طوری که بچه ها می توانید آنها را آنلاین در دولت پورتال مانند ‘Diksha’ ملی دیجیتال زیرساخت برای معلمان است. این تمرکز بر روی طراحی بازی و انیمیشن که در دسترس است در مراتی. در حال حاضر آنها را در ساخت این موجود در دیگر زبان بومی.

در گفتگو با بهتر هند, شعیب بحث Pi جم بنیاد سفر خود کار می کنند و هدف نهایی خود را.

مهندس-تبدیل-مربی

پی جم بنیاد با استفاده از کم هزینه, کامپیوتر مانند Raspberry Pi برای مدرسه بچه ها برای بهبود سواد دیجیتالی

در اصل از سرینگر شعیب آمد تمام راه جنوب به دنبال مهندسی مکانیک درجه از وللر موسسه فن آوری است. پس از اتمام تحصیل در سال 2013 او تصمیم گرفت برای رفتن به صفحه اصلی و کشف کردن آنچه که او می خواست به انجام.

“پدر من و گروه خود را از دوستان در سرینگر در حال اجرا بودند محلی و سازمان های غیر دولتی به نام ‘سحر’. آنها با تمرکز بر مسائل مانند ترویج مواد مخدر د-اعتیاد به برنامه های کار با جوامع محلی ایجاد آگاهی در مورد مسائل مربوط به سلامت روان در میان دیگران. من به پایان رسید تا کار وجود دارد برای حدود هشت ماه است,” او می گوید.

او سپس با انتقال به بنگلور آغاز شده و مستقل طراحی قطعات و ماشین آلات ایجاد مدل های 3D برای زندگی, کت, و غیره. در این مرحله او متوجه شد که چقدر او را دوست داشت کار عملا از تمرکز بر روی افراد در تئوری است.

شعیب بنیانگذار Pi جم بنیاد, توسط مهندس, آموزش, اما شور و شوق خود را به رهبری او را به کار در جهت بهبود سیستم آموزش و پرورش.

“به عنوان یک کودک من عاشق ساختن همه چیز و نه فقط نشستن و خواندن متن. بسیاری از یادگیری شده است و بر اساس آزمایش های که من با خودم. اما سیستم آموزش و پرورش ما را فراهم نمی کند یک کودک با آن فضا به کاوش سمت خلاق خود را. من شروع به سوال خودم چگونه من می تواند کمک به یک سیستماتیک تغییر,” او می گوید.

شعیب قابل درک است که او را مجبور به کار به عنوان یک معلم. او شروع به تحقیق کردم و هنگامی که او را دیدم TFI یاران کاربرد نسبت تا پایان سال 2014 از اعمال او در یک ضربان قلب.

او به زودی انتخاب شده برای این برنامه اختصاص داده بود که Rajashri Shahu Maharaj PMC, یک شهرداری در Mundhwa منطقه در پونا. یاران به طول انجامید از سال 2015 تا 2017 و او تدریس علوم جغرافیا و ریاضی به 60 دانش آموزان از کلاس های 7 و 8.

این بود که یک دوره آموزش برای شعیب و او شروع به ساخت یادداشت مهم است.

او متوجه شده است که سیستم آموزش و پرورش شد و به سرعت در حال توسعه در غرب با تمرکز بر موضوعاتی مانند ریاضیات و رایانه است. توسط skilling فرزندان خود آنها پرورش کادر هوشمند نوآوران که در ادامه به حل مشکلات جهان است.

هدایت کودکان و نوجوانان به طوری که آنها یاد بگیرند به استفاده از آن به طور موثر و بهره برداری از فن آوری برای پیدا کردن راه حل برای مشکلات موجود

“این یک تضاد کامل با سیستم آموزش و یادگیری الگوهای در هند. در اینجا تاکید بر روی علائم از اشاعه مهارت های عملی. اما از آن است که این مهارت های عملی که بعدها کمک به کودکان نه تنها در تامین شغل مناسب بلکه در حال تبدیل شدن به نوآوران” سهام شعیب.

به سبب وجود تفکر انتقادی و حل مسئله مهارت های او راه اندازی یک جامعه فضای داخل مدرسه. از آنجا که مدرسه ندارد آزمایشگاه علوم این فضا در خدمت هدف از ‘ایده های مرکز’.

“این تجربه به من آورده و نزدیک به جوامع کمک کرد که درک من از شرایط خود را. به بچه ها علاقه مند به یادگیری بود متنی. ما شروع به دنبال در روزانه خود را مشکلات و راه حل های ممکن” را به یاد می آورد شعیب.

اینها اتفاقاتی است که در نهایت منجر شعیب به انجام پروژه آزمایشی شروع Pi جم بنیاد تمرکز بر آموزش مهارت های بهبود سواد دیجیتالی و توسعه یک برنامه آموزشی است که جالب بود برای دانش آموزان است.

پرورش یک نسل از نوآوران

از طریق کار خود را Pi جم نهفته است زندگی بیش از 15,500+ بچه ها در 51 مدارس!

شعیب بود و خاص در مورد یک چیز — او می خواست بچه ها برای لذت بردن از فرایند یادگیری است.

“کودکان احساس می کنید که کامپیوتر این مجموعه دستگاه هایی که کنترل آنها. من می خواهم آنها را به درک آن است که در واقع راه دیگری در اطراف. همچنین, من نمی خواهم آنها را به احساس می کنید که کار با رایانه است که یک سرگرمی یا فعالیت های فوق برنامه. من می خواهم آنها را برای دیدن پتانسیل یادگیری این مهارت ها و چگونه آنها می تواند شرکت کنندگان در شکل دادن به تغییر دنیای دیجیتال,” او می گوید.

برای انجام این اهداف شعیب توسعه یک برنامه درسی که بستم علاقه دانش آموزان از کلاس های 5-10. حدود 50 نفر از معلمان از این مدارس آموزش دیده اند برای اجرای این برنامه درسی در مدارس.

اولین منطقه تمرکز ترویج ‘حل مشکل‘. “قبل از اینکه یک نفر پیدا می کند یک راه حل مهم است که برای شناسایی یک مشکل است و درک آن از جنبه های مختلف به طوری که یک راه حل مناسب می تواند مطرح,” او توضیح می دهد.

بخش دوم از این برنامه درسی است,’محاسبات فیزیکیکه آموزش بچه ها چگونه به مهار تکنولوژی را به آمد تا با راه حل. این است که در آن بهبود مقیاس سواد دیجیتالی صورت می گیرد.

بیشتر آموزش است و نه فقط در اصول عامل از یک کامپیوتر اما برنامه نویسی در تعامل با محیط فیزیکی و کار با دستگاه های دیگر به آمده تا با یک راه حل قابل دوام. در اینجا شعیب می دهد به عنوان مثال.

Pi جم نیز فراهم می کند یک پلت فرم برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشتن خلاقیت و نوآوری

“بچه ها شروع به دنبال در حوادث مربوط به دو چرخ و آنها می خواستند به آمده تا با یک راه حل است. آنها با استفاده از یک سنسور که رابط به کامپیوتر متصل است. این سنسور متصل به یک کلاه و یک موتوری محکم قرار داده شده است بیش از این خودرو نوکی. در حال حاضر تنها زمانی که سوار می پوشد کلاه ایمنی قفل باز می شود تا امکان کلید برای وارد می شود و خودرو به راه اندازی. این بود که واقعا نوآورانه” او توضیح می دهد.

جزء سوم است, ‘تفکر طراحیاست که بسیار شبیه به حل مشکل. اما اینجا بچه ها آموزش داده می شود به درک و رویکرد هر گونه مشکل empathetically در حالی که همچنین با استفاده از داده های قابل اعتماد. آنها سعی کنید به دنبال در چگونه و چرا این مشکل مربوط است که تحت تاثیر آن و ریشه آن شود. “این عمل حل مسئله یک جنبه انسانی. من باور دارم که این مهارت در حال رفتن به کودکان را قادر به مقابله با پیچیده مشکلات اجتماعی در آینده می گوید:” شعیب.

آخرین جزء است, ‘دیجیتال ساخت‘که در آن دانش آموزان ایجاد دیجیتال آثار باستانی به جای فقط مصرف فن آوری است. این می تواند در قالب یک برنامه, سایت بازی و یا انیمیشن.

بچه ها کار بر روی ایده های خود را و نمایشگاه نوآوری های خود را در ‘ساز کارخانه سالانه پلت فرم است که جشن این پروژه کار می کنند ،

یک نمونه درخشان از یک راه حل توسعه یافته توسط برخی از دانش آموزان می پردازد و با آب و نظارت و پارامترهای آن مانند رطوبت و درجه حرارت و بارندگی و سرعت باد. دانشجويان متصل سنسورهای مختلف با کامپیوتر خود و اطلاعات آنها جمع آوری شده است در حال استفاده توسط هند هواشناسی جامعه در پونا!

Pi جم نیز طراحی برنامه درسی برای کامپیوتر یادگیری در یک راه است که کودکان یاد بگیرند که چگونه به تفکر انتقادی در حالی که نزدیک شدن به راه حل های خود را با همدلی.

شعیب معتقد است که این نیز کمک می کند تا بچه ها در درک خود را در محلی آب و هوای بهتر و در نتیجه آنها را به آب و هوا آگاه است.

این انعکاسی است از اینکه چگونه بچه ها در حال یادگیری در مورد کامپیوتر و در آینده با راه حل های عملی قابل اجرا در دنیای واقعی است. آن است که هنگامی که شما صحبت می کنند به معلمان که یکی می آموزد چقدر بچه ها آموخته اند.

را Swaranjali Bhise یک معلم در تجلی مدرسه. این همان مدرسه ای که دانش آموزان آمد تا با راه حل برای جلوگیری از دو چرخ تصادفات جاده. این مدرسه واقع شده است در نزدیکی زاغه مانند بهونی Peth, Kashewadi و Ghorpade Peth در پونا.

مدرسه TFI همراهان و در نتیجه می تواند با اتصال این سازمان در ماه ژوئن سال 2018 است. Pi جم نصب شده حدود نه Raspberry Pi سیستم و کمک به آموزش حدود 300+ بچه ها.

“من دوست دارم این واقعیت است که دانش آموزان در حال یادگیری چیزهای جدید راه فراتر از اصول اولیه است که بدست آنها واقعا هیجان زده است. آنها بسیار کنجکاو و شناسایی مشکلات و همچنین ارائه راه حل های موثر. برنامه درسی نیز بهبود درس و انفعالات. آنها را نیز به ما آموزش معلمان برای اجرای برنامه درسی و در ادامه به دیدار ما هر ماه به بحث در مورد چالش در حالی که کمک به ما در حل آنها می گوید:” 42 ساله است.

غلبه بر چالش ها برای آینده ای روشن تر

بچه ها در طول یک جلسه عملی

در حال اجرا یک سازمان غیر دولتی است که با این نسخهها کار میکند بیش از 15000 کودکان و نوجوانان است و بدیهی است که یک قطعه از کیک. اما شعیب می گوید که پاسخ از دانش آموزان و معلمان و حتی پدر و مادر بسیار مثبت بوده است. این نگه داشته است آنها را با انگیزه و تایید این باور است که کار خود را ساخت یک تفاوت.

چالش این است مرتبط با compliances و مقررات.

“به عنوان یک سازمان غیر دولتی هدف ما این است که برای ارائه در کلاس جهانی محاسبات آموزش و پرورش برای تحصیل کودکان و نوجوانان در دولت-اجرا و تحت ذوات و مدارس به صورت رایگان. پس واقعا مقیاس ابتکار عمل ما, ما نیاز به پایدار جریان درآمد. اما روند گرفتن گواهی عدم سوء پیشینه و تمام مدارک مربوط به کمک های مالی طول می کشد مقدار زیادی از زمان. شده اند وجود دارد موارد که در آن علاقه مند اهدا کنندگان نبوده است قادر به کمک به این خاطر از این فرآیندهای پیچیده” او توضیح می دهد.

اما از طریق جایزه کمک های مالی و انجام پروژه های مشترک با دیگر مردمی پایه های آنها شده اند قادر به مدیریت عملیات خود را به طور موثر.

مشتاق بنیانگذار سازمان غیر دولتی نیز چند برنامه.

او سهام است که آنها در حال حاضر می خواهم به شما معرفی هوش مصنوعی و ML (هوش مصنوعی و یادگیری ماشین) به عنوان بخشی از برنامه درسی خود را. اما او می خواهد به اطمینان حاصل شود که این مفاهیم در تدریس مربوطه را در زمینه.

شعیب دریافت جایزه NASSCOM اجتماعی نوآوری فروم در سال 2018

“ما در حال حاضر امید به مقیاس برنامه های ما در بیشتر مدارس از طریق همکاری با دولت است. من می خواهم بچه ها متوجه باشید که این مهارت ها نه فقط برای تامین امنیت یک کار اما برای درک جهان همیشه در حال افزایش مشکلات و چگونه آنها می تواند آمد تا با راه حل. ما امیدواریم که که کودکان خود را در آغوش پر پتانسیل برای تبدیل شدن به این مشکل حل که نیازهای آینده می گوید:” شعیب امضای کردن.

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>