تئاتر غالب آنلاین در, ریچارد نلسون ‘چه ما نیاز به بحث در مورد؟’

Jay O. Sanders, Cosmopolitan Plunkett سالی مورفی, Laila Robins و استفان Kunken (در جهت عقربه های ساعت) در livestreamed برتر جهان از اپل, خانواده, بازی, چه ما نیاز به بحث در مورد ؟ , نوشته و کارگردانی شده توسط ریچارد نلسون. عمومی, تئاتر

جریان تئاتر هرگز نمی تواند کل یک موفقیت است. چگونه می توانید آن را? زوم بر اساس نمایشنامه اپرا و یا رقص و محکوم به شکست مانند هر بازنمودی هنر—اما مضاعف ، بر خلاف تئاتر یا سینما که یک سالن تاریک و توجه جمعیت کمک به حس خواب و اتصال به تماشای یک بازی در کامپیوتر را تشویق می کند ناراحت بود let-me-مکث فاصله در ذهن و بدن و احساسات. من تکیه به لپ تاپ من لاتینی برای چه ما نیاز به بحث در مورد ؟ , نویسنده و کارگردان ریچارد نلسون مختصر اما قلب-عمل کشیدن postscript به خود اپل خانواده نقشکه عرضه در تئاتر عمومی از 2010-13. برای یک ساعت به ما اجازه داده شد به مودبانه زوم-بمب خانواده مجازی مبنی: میانسال خواهر و برادر و در قانون ابتلا به طول بیماری همه گیر. با استفاده از تکنولوژی های موجود عاقلانه این قطعه به زیبایی کار می کند. سطح استادی است که هر دو فراگیر و نامرئی: آن را فقط چهار نفر در یک زوم, اندازه گیری در, جوک jibes و سکوت وحشتناک خلیج فارس خمیازه کشیدن بین آنها است.

نلسون سبکی رویکرد در اپل پخش (و پس از آن جبرئیل و میکائیل خانواده چرخه) کم است-کلید اتاق نشیمن ناتورالیسم. مردمی جمع آوری و در یک آشپزخانه آنها طبخ نوشیدنی بحث و در نهایت به ترک اتاق. این نقش معمولا در محل سیاسی متهم روز—دهمین سالگرد 11 سپتامبر و یا در روز انتخابات 2012 و گفتگو اغلب نوسان از اهمیت خانواده به مسائل از اهمیت ملی است. اثر بود و استراق سمع در افکار شما در حال حاضر داشتن اما به آرامی شکل توسط نلسون و گرمی بیان شده توسط برخی از نیویورک بهترین شخصیت بازیگران.

همچنین نگاه کنید به: مریل استریپ به سرقت برده نشان می دهد در طول Sondheim را 90, جشن تولد Livestream

کسانی که شگفت انگیزی troupers را در زوم از طریق پنج شنبه تنها. آنها عبارتند از: Jay O. Sanders به عنوان ریچارد اپل یک وکیل که با این نسخهها کار در آلبانی برای فرماندار کومو خواهر خود را باربارا (Maryann Plunkett) و ماریان (Laila Robins) هر دو آموزگار شمال ایالت در Rhinebeck; و جوانترین خواهر جین (سالی مورفی) یک نویسنده به سابق بازیگر تیم (Stephen Kunken) بود که مدیریت یک رستوران نیز در Rhinebeck.

آلبانی-بر اساس Richard شده است زندگی با باربارا, که فقط از بیمارستان پس از یک قلم مو با کوروناویروس. تیم علامتی بنابراین germophobic جین تبعید شده است او را به یک اتاق جداگانه. در طول دوره از یک ساعت ما یاد بگیرند که ریچارد است که فکر کردن در مورد بازنشستگی. ماریان مواد سوزاننده و کم حرف است و برخورد با این بیماری همه گیر در خود امیز راه تعهد به قرار دادن در یک شب زرق و برق دار لباس را از زباله. باربارا جایگزین شده است آموزش از راه دور () بوکاچیو را Decameronکه طاعون-دوران کلاسیک در مورد استفاده از روایت به تصویب زمان بد است. این آگهی به طور طبیعی به هر یک از اعضای خانواده گفتن داستان زمانی که شخصی خود را روایت تبدیل به بیش از حد دردناک است. هیچ طرح فقط آسان جریان محبت و اخبار. خام unguarded انسانیت طول می کشد نفس خود را دور. این قطعه شروع می شود و به پایان می رسد با Plunkett خیره به صفحه قبل و بعد از زوم جلسه ابرها احساس عبور بیش از رنگ پریده او باز چهره: ترس و امید نگران باشید. و بی حسی ما از ترس هرگز از بین برود.

من شروع این بررسی پیف-poohing ایده, موفقیت, اما وجود داشته اند سر در گم سرگرم کننده آزمایش پس ما تمام شد, تکنو hermits. آهنگساز کامالا Sankaram و نویسنده اشعار اپرا راب هندل یافت , دمدمی, اپرا خیره در ناخودآگاه جمعی یک absurdist زوم نشست. این obscenely watchable Michael Urie برگزار شد در مورد 70,000 مردم افسون شده برای تلافی از جاناتان Tolins, انفرادی, کمدی, خریدار و انبار. Stephen Sondheim روح-بازگرداندن 90th جشن تولدکه climaxed با “خانمها که ناهار” کوکتل زوم با Christine Baranski, Audra مک دونالد و مریل استریپ به ارزش یک سال از درمان است. هر هفته 24 ساعت پخش churns از ویروسی تک گویی های جالب توجه, تئاتر, انگشت غذا (افشای کامل: من co-نوشت: یکی به تازگی). و در حال حاضر ریچارد نلسون نشان می دهد که چگونه یک متفکر اسکریپت و فوق العاده بازیگران می توانید یک ساعت آنلاین درام است که با لمس کردن, خنده دار و عمیقا رضایت بخش است.

پس از همه, چرا رفتن به تئاتر و چرا ما به بازگشت ؟ ما مانند دیدن اجسام در فضا حرکت می کند, بدن, در, گفتگو, صحبت کردن. شاید آنها بحث در قطعات پراکنده و یا در بزرگ کیهانی شد. ما گرسنگی برای انبوه واژه ها و آهنگ ها مرتب شده و انجام شده از طریق بی نهایت پیچیده تکنولوژی شناخته شده به عنوان واقعیت. بدون دروغ و یا کلیشه, Nelson و بازیگران خود استقبال ما را به یک نوع از اتاق که احساس واقعی است. این واقعی بود. من می خواهم برای رفتن به عقب.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>