تاکتیک های مورد نیاز برای مبارزه با جریان جنگ در سال 2020

Netflix amazon Disney Apple

بینش جریان جهانی از یک متخصص صنعت. Chesnot/گتی ایماژ

وجود دارد امکان متمایز است که ما را عقب نگاه در بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان بزرگ انتقال است که در آن رسانه های جدید leapfrogged خطی و سنتی به عنوان شکل غالب توده سرگرمی. جریان شرکت ها دیده می شود بزرگترین افزایش در اشتراک رشد در طول قرنطینه 400% افزایش از ماه مارس-آوریل نسبت به 12 ماه گذشته (فوریه 2019-Feb 2020). اما با چنین شلوغ زمینه به خوبی ذوات جریان خدمات و تغییر به یاد ماندنی تبدیل از طریق صنعت سرگرمی از آن آسان است برای شناسایی یک مسیر روشن رو به جلو است.

برای به دست آوردن برخی از وضوح در آینده از جریان ناظر در گفتگو با تین Tzuo بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Zuora یک شرکت است که با این نسخهها کار به طور مستقیم با مبتنی بر اشتراک مستقیم به مصرف کننده خدمات. تاسیس در سال 2007 Zuora ایجاد نرم افزار و استراتژی های D2C مبتنی بر اشتراک خدمات و رسانه های خود را به مشتریان شامل AT&T شبکه های DAZN HBO Nordics و تبادل نظر است. این شرکت کمک می کند تا سرمایه گذاری های آنلاین ساخت مشترک روابط—چه می شود که دستیابی به مشتریان جدید و یا رشد از مشتریان موجود و موفقیت در به طور فزاینده اشتراک مبتنی بر اقتصاد است.

Netflix Most-Watched Movies

Netflix بکشد به تازگی منتشر شده فیلم اکشن استخراج است که در میان آن پربیننده ترین اصل همیشه. Jasin Boland/Netflix

Netflix مدل کسب و کار نیاز به برخی از ترفند های

با وجود تولید بیشتر درآمد سالانه از هر عمده برای تلفن های موبایل استودیو فیلم Netflix بکشد هنوز هم در عمل در هر سال مالی با توجه به محتوای عظیم هزینه ($17 میلیارد دلار در سال 2020) و رشد کوهی از بدهی. به همین دلیل بسیاری از سراسر صنعت قبلا استدلال کرد که آن مدل کسب و کار غیر قابل تحمل است و بدون ساختاری نوآوری Netflix بکشد ممکن است در حال حاضر به اوج خود رسید و به عنوان یک جریان خدمات. آن پیشنهاد شده است که بهترین راه برای Netflix بکشد برای رسیدگی به بدهی های خود را از مسائل است که با معرفی یک کمتر از گران قیمت ad-پشتیبانی از بسته بندی برای مصرف کنندگان علاقه مند به چیزی Netflix رهبری همواره از آن اجتناب کرد—اما Tzuo موافق نیست.

“پاسخ ساده این است که شما نمی نیاز به تبلیغات برای اجرای موفق رسانه های کسب و کار دیگر. در واقع COVID-19 آخرین میخ بر تابوت برای ad-پشتیبانی از مدل کسب و کار. سنتی ارائه دهندگان محتوا مانند استودیو تلویزیون و ایستگاه های رادیویی مورد استفاده قرار گیرد به ارائه کار خود را برای ‘رایگان’ و در عوض مصرف کننده خواهد نشستن از طریق یک جریان بی ربط تبلیغات. اما در حال حاضر جریان خدمات درخواست شما برای حمایت از کار خود را از سازندگان محتوا به طور مستقیم از طریق اشتراک دیجیتال. که در آن است. زیبا و ساده است. فکر می کنم در مورد آن: Netflix توسعه عظیم مخاطبان وفادار به دلیل آن متمرکز بزرگ برنامه نویسی با هیچ تبلیغات.”

حتی اگر Netflix لزوما نیاز به تبلیغات و درآمد به ماندن بگیرید پیش از بازی Tzuo اذعان دارد که ترفند به مدل کسب و کار کمک خواهد کرد. تغییر در تمرکز از اضافه کردن مشترکین جدید به حفظ آن پایه مشتری موجود است که می ایستد در بازار پیشرو 182 میلیون به علاوه در سراسر جهان را حفظ خواهد کرد Netflix در موقعیت قطب.

“این شرکت باید توانایی انعطاف پذیری قیمت و بسته به منظور مقیاس در دراز مدت به خصوص با آن باور نکردنی رشد مشترکین در میان آب و هوای امروز,” Tzuo گفت. “Netflix فعلی one-size-fits-all model, که در آن کاربران می توانند دسترسی به تمامی مطالب برای هزینه مسطح است و نه پایدار به عنوان جریان شرکت های وارد فضا است.”

Apple TV+ Shows Most-Watched Series

تلویزیون اپل+ بلند مدت صعودی با توجه به Zuora مدیر عامل شرکت تین Tzuo. تلویزیون اپل+

حفظ مشترکین نیاز به یک اولویت

در Zuora اخیر اشتراک تاثیر گزارش احتباس شناخته شده است به عنوان یک عامل بسیار مهم برای زنده ماندن در جریان جنگ های طولانی مدت. با وجود شروع کند از آن جریان خدمات Tzuo معتقد است اپل است بهترین راه حل مناسب برای این تلاش به لطف آن از قبل موجود یک میلیارد به علاوه کاربران ثبت نام شده. در آخرین Q2 گزارش درآمد اپل رسیده یک زمان همه بالا از $13.3 میلیارد تاکید انعطاف پذیری از خدمات آن کسب و کار در میان بحران امروز. هنوز Tzuo نیست کور به اوایل اتفاقی از تلویزیون اپل+.

“اپل نیاز به یک صفحه خارج از Netflix و دیزنی playbooks اگر آن را می خواهد برای دیدن نتایج مطلوب از تلویزیون اپل+,” او گفت:. “و این بدان معناست که reinvesting در محتوای اصلی است که مطابق با آن مشترکان محتوای خواسته. آنها را به یک پلت فرم بزرگ; آنها فقط نیاز به هماهنگی با هالیوود بهتر به منظور به آمده تا با محتوای بزرگ. Netflix و دیزنی یک مزیت بسیار بزرگ بیش از آنها را در این راستا است.”

Netflix Stock Q1 Expectations Analysis

Netflix بکشد می برد و رشد بی سابقه ای در طول coronavirus بیماری همه گیر. الکساندر Pohl/NurPhoto via Getty Images

شفافیت می رود طولانی, راه طولانی

با توجه به Tzuo یکی از بزرگترین اشتباهات اشتراک کسب و کار باعث می شود که محدود کردن آن شفافیت در سراسر مشتری خود را پایه. Netflix آمده است تحت آتش سوزی در سال های گذشته برای آن مخفی افزایش قیمت در حالی که دیگر اشتراک شرکت ها مورد انتقاد قرار گرفته مشکل از لغو زیادی مانند کابل. بهترین اشتراک مبتنی بر کسب و کار مشتریان خود را انعطاف پذیری—”توانایی ارتقا به جمع و جور کردن مکث تمدید و یا حتی لغو خدمات خود را بر اساس نیازهای منحصر به فرد و به طور مداوم در حال تغییر وقایع زندگی” Tzuo گفت. جریان است به معنای ساخته شده در راحتی.

“COVID-19 بوده است مجبور تابع برای بسیاری از واقعا دو را در مشتریان خود. تحقیقات ما نشان می دهد که شرکت هایی که به مشتریان اجازه می دهد برای ایجاد تغییرات به اشتراک خود را به رشد سریع تر از همسالان. علاوه بر این شرکت ها به مشتریان ارائه گزینه را به حالت تعلیق اشتراک باید 5 درصد کاهش سالانه بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن نرخ در مقایسه با همسالان است.”

به Tzuo نقطه Netflix بکشد است فعالانه رسیدن به مشتریان که با استفاده از حساب خود به مدت 12 ماه با یک ایمیل از درخواست اگر آنها می خواهم به حفظ عضویت خود را و یا آن را لغو بر چرخه صدور صورت حساب بعدی. این شرکت به رسمیت می شناسد که بدون اینکه قادر به ارائه مداوم ارزش این مشتریان وجود دارد در حال انجام کسب و کار.

Disney+ The Mandalorian Viewership

یک منطقه دیزنی+ نشدم پشت تلویزیون اپل+ با توجه به Tzuo. دیزنی+

خام ثبت آمار نیست رنگ یک تصویر کامل

در حالی که خام شماره مشترک هستند بسیار شایع موفقیت/شکست معیارهای از جریان صنعت مشترک روابط می تواند کلیدی برای تعامل طول عمر. برای مثال هیچ بحث که بین دیزنی+ و Apple TV+ که هر دو راه اندازی شد در ماه نوامبر سابق خاموش است به طور قابل توجهی قوی تر شروع می شود. دیزنی+ در حال حاضر متصلب تا حدود 55 میلیون مشترک در حالی که اپل کاهش یافته است به ارائه آمار رشد و نیست کمک محکم شخص ثالث معیارهای. دیزنی دهه از ایجاد جذاب خانواده-مطالب دوستانه در حالی که تلویزیون اپل+ تا حد زیادی این شرکت اولین تاخت و تاز کردن به برنامه نویسی اصلی. اما اپل این است که حداقل یک دهه جلوتر از دیزنی وقتی که می آید به ساختمان و تعامل مشترک تجارب Tzuo استدلال می کند.

“فکر می کنم در مورد چگونه بسیاری از زمان شما به تعامل با اپل امروز,” او گفت:. “متوسط کاربر آی فون خود را آنلاک گوشی 80 بار در روز و که شمارش تلویزیون اپل مک خود را, عکس, موسیقی اپل و بیشتر. کنتراست می گوید:—چند بار باید به شما در تعامل با دیزنی?”

تعامل با محصولات اپل نیست و بلافاصله ترجمه برای فعال تلویزیون اپل+ استفاده, اما نشانی از آن صحبت می کنند به یک بزرگتر روند در جریان است. ایجاد یک اکوسیستم از آشنایی بسیار شبیه به آمازون انجام داده است می تواند موجب تقویت شما در نزدیکی سر بسته.

“در حالی که مدل های سنتی از موفقیت تکیه بر فروش یک جعبه دفتر آمار,’ مدل های اشتراک تکیه بر ارائه مداوم ارزش و انواع گزینه های محتوا برای حفظ و به دست آوردن مشتریان جدید است. در حالی که یک ضربه ممکن است ترجمه را به علامت اولیه یو پی اس لذت بخش و کتابخانه شخصی از محتوای ترجمه به مشترکین در دراز مدت. موفق جریان شرکت تمرکز بر روی چسبندگی و نه اعتبار. پس از “ارزش” در چشم مشترکین ارائه دهندگان خدمات باید ارائه طیف گسترده ای از محتوا است که هر دو سرگرم و آسان است به مصرف.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>