ستاره رئال مادرید زنده ‘La Traviata’ منعکس بازگشت به مرحله

تئاتر واقعی La Traviata. خاویر دلم واقعی

COVID-19 تا نابود هنرهای نمایشی در سراسر جهان با opera خانه ها در سراسر ایالات متحده لغو ترین اجراهای تا ژانویه 2021. در اروپا به تازگی این شرکت ها شده است برداشتن گام های جسورانه نسبت به بازگرداندن زنده اپرا با پیشرفته ترین و نوآورانه رویکرد در حال حاضر در نمایش در مادرید تئاتر واقعی است. هفته گذشته La Traviata باز برای یک ماه اجرا شامل یک مجموعه ای گیج کننده از اقدامات احتیاطی اختصاص داده شده به نگه داشتن همه سالم در طول ویرانگر بیماری همه گیر.

آن را به عنوان معاملات با بیماری و مرگ یکی ممکن است تعجب اگر مادرید شنود گذاشته وردی 1853 کلاسیک به عنوان یک آینه به امروز اما در واقع این کار تا به حال مدت طولانی است که برنامه ریزی شده است. بسیاری شگفت زده شدند هنگامی که واقعی موکول 27 عملکرد و اعلام کرد که اقدامات فوق العاده آن می توان با قرار دادن در جای خود به آنها را ممکن است. به جای خلاصه محروم-نسخه اپرا مانند همین کارلو که در درسدن آلمان Semper Oper تولید شده در ماه گذشته با Anna Netrebko مادرید است تولید تمام طول Traviata با ارکستر و گروه کر همه استفاده می شود.

همچنین نگاه کنید به: به عنوان زنده اپرا به آرامی بازگشت به اروپا جریان نگه می دارد و این هنر را زنده زنده در آمریکا

تئاتر ظرفیت شده است به نصف کاهش می یابد با حدود 870 صندلی در دسترس است. هر چند این ارکستر خواهد تعداد کمی کمتر به طور معمول, این گودال بزرگ شد اجازه می دهد تا برای لازم است فاصله بین نوازندگان که دیگر به اشتراک گذاری موسیقی است. String-بازیکنان و نوازنده انجام نقاب و بزرگ بنفش موانع ساخته شد به سپر هر دو هادی نیکولا Luisotti و همچنین لزوما آشکار برنج و وزش بازیکنان.

در حالی که ماه آینده سالزبورگ جشنواره خواهد بود اقدام در کاهش برنامه آن موظف است که تمام سخنرانیها رخ خواهد داد بدون intermissions—حتی موتزارت نزدیک به سه ساعت Così fan tutte—به منظور کاهش مخاطب فعل و انفعالات. مادرید انتخاب کرده است برای حفظ یک وقفه برای Traviata اما منظمی افزایش تعداد ushers و بارها در حالی که آموزش هر عضو مخاطبان به بتراشیم به تجویز مسیر برای دسترسی به خود اختصاص داده ،

نمایی از تئاتر واقعی, ارکستر, انجام , La Traviata. خاویر دلم واقعی

در کوتاه مدت متوجه واقعی مونتاژ چهار چشمگیر متناوب کست (هر چند منهای قبلا اعلام Placido Domingo) و سه بالا, ستاره های بین المللی سخاوتمندانه به اشتراک گذاشته شده برخی از بازتاب های با ناظر. نه lats سوپرانو مارینا Rebeka و نه آمریکایی تنور مایکل Fabiano که سر باز شب بازیگران به عنوان بد بخت عاشقان Violetta و آلفردو تردید به توافق برسند به انجام. Rebeka ارائه شده که پس از ماه عدم فعالیت “هیچ چیز می تواند بسیار زیبا و به انجام به عنوان آواز La Traviata در این مرحله به مخاطبان زندگی می کنند.” Fabiano موافقت شد و به ویژه تحت تاثیر قرار توسط خانه اپرا را “باور نکردنی استراتژی کاهش.”

دیرین اپرای مت متی Polenzani است که در آواز آلفردو ابتدا تا به حال رزرو در مورد جسارت به اسپانیا که سخت شده بود ضربه COVID-19. اما در حال حاضر او می گوید: “تماشای آنچه که در امریکا باعث می شود من فکر می کنم من بسیار امن تر از اینجا من در خانه خواهد بود. راه رفتن در اطراف با ماسک در پشت صحنه در حالی که انتظار برای رفتن بیش از حد عجیب و غریب است, اما در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن خواهد بود که طبیعی است.” هر سه نفر بی چون و چرای خود را در ستایش از اسپانیایی خانه را دقیق پاسخ به این ویروس است که گزارش هزینه بیش از 300.000 یورو است.

اقتباس از یک رمان توسط Alexandre Dumas , fils, Traviata می گوید داستان از یک بیمار فاحشه که می افتد در عشق با یک مرد جوان که او تحت فشار است توسط پدرش به رها کردن به خاطر مفتضح گذشته است. آن در اصل به داده شده در مادرید در یک نسخه اصلاح شده از ویلی دکر مشهور خشن معاصر چوب بست اما این طرح ثابت خام پس از لئو طریق castaldi, به جای ابداع یدکی reimagining است که با استفاده لازم اجتماعی فاصله به تاکید Violetta بیماری و در نتیجه انزوا. هر اصلی جنبش صرفا محدود به عرض حدود دو متر مربع است که کاملا مشخص شده و در مرحله طبقه.

نیکلاس Muni بحث برانگیز سال 1991 در شهر نیویورک Opera تولید Traviata مواجه با یک بحران بهداشتی آن روز با تنظیم opera غم انگیز نهایی و عمل کردن به ایدز, بخش, هر چند آن لباس و غرفه بیرون کشیدن اواسط 20th قرن طریق castaldi, را مرحله بندی نیز به ناچار احضار معاصر طنین و کسانی که تحت تاثیر تفسیر توسط Rebeka جانباز Violetta که عناوین جدید استودیو ضبط در پریما کلاسیک و محبوب اپرا.

او منعکس شده است که “مرگ در سوم قانون بسیار شدید تر به عنوان بیماری دارای علائم مشابه به عنوان COVID-19 تا خفگی, درد, عذاب, تب—این همه باید در حال حاضر و واقعی است.” در حالی که Polenzani اعتراف کرد که فاصله در ابتدا آن را “مشکل در نشان دادن چگونه عمیقا آنها کاهش یافته برای هر یک از دیگر در صحنه و چه بد آنها می خواهند با هم” را اجرا اجتماعی فاصله می افزاید: سلاح سرد و تلخی برای Fabiano که معمولا با عجله به در آغوش خود مردن عاشق اما “زمانی که من دیدن Violetta در پایان او را افزایش می دهد دست خود را به نگه داشتن من دور! این روده غم انگیز.”

همه موافقت کردند که چالش های شدید شده اند که ارزش آن. دور شدن غیر ارادی از انجام برای ماه شده است, خسته کننده و ترسناک اما پاسخ از مادرید مخاطبان تا کنون بوده است هیجان انگیز. به عنوان Polenzani قرار داده و آن را “گرما با وجود تعداد اندکی از مردم آسان بود به احساس در صحنه است.” Fabiano که تاسیس ArtSmartیک سازمان فراهم می کند که درس های صوتی رایگان و موسیقی مربیگری برای افراد جوان در سراسر آمریکا یافت می شود این اولین گام بازگشت به صحنه اپرا انرژی زا: “هنر در امریکا نباید متوقف شود. پیاده سازی روشن بهداشت پروتکل های. به مردم اعتماد به نفس. به عنوان مثال منجر شود. دریافت خلاق و پویا است. باید ابتکار عمل. ما می تواند آن را انجام دهد.”

خوانندگان این یک مورد فوتی و فوری برای راه اندازی مجدد opera خواهد شد اما مخاطبان در سراسر جهان مایل به عنوان مثال به پوشیدن ماسک به صورت تمام وقت آنها در اپرا ، می توانید تلاش شرکت اپرا به استطاعت بازی به نیمه خالی تئاتر در حالی که توپخانه برای تغییرات گسترده ای مورد نیاز برای نگه داشتن هر کس امن است ؟ ما را ببینید!

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>