خود رانندگی مسابقه ماشین بین تسلا موتورز و فورد طول می کشد به نوبه خود بزرگ

تسلا خلبان اتوماتیک با استفاده از هدایت فن آوری از جنرال موتورز است سوپر کروز و فورد جدید و عدس. Sjoerd ون در وال/گتی ایماژ

آن را در زمان تسلا سال برای متقاعد کردن خودرو قدیمی جهان است که الکتریکی است که آینده و کشیدن بزرگترین بنزین خودروسازان به مسابقه وسایل نقلیه الکتریکی. در حال حاضر Elon Musk-اجرای EV پیشگام که به تازگی تویوتا پیشی گرفته و تبدیل به با ارزش ترین در جهان خودروساز پیشرو است یک بازی متفاوت در جهان خودرو: self-driving cars—یا بیشتر واقع نیمه self-driving cars, حداقل در حال حاضر.

تسلا را رایگان به دست راننده کمک به سیستم خلبان اتوماتیک وارد بازار شده است برای نزدیک به شش سال با به روز رسانی نرم افزار منتشر شد هر چند ماه هر لبه خودرو نزدیک به طور کامل خود رانندگی. با توجه به ذاتی ریسک بالا از این قابلیت (خلبان اتوماتیک اعتقاد بر این است که نقش مهمی در حداقل سه تصادفات منجر به مرگ به دلیل راننده سوء استفاده) بسیاری از تسلا EV رقبا شده بود مردد به توسعه فن آوری های رقیب تا همین اواخر.

جنرال موتورز معرفی سوپر کروز یک سیستم است که می تواند هدایت یک ماشین در هزاران مایل از بزرگراه در شمال امریکا در سال 2017. و این هفته فورد در نهایت پرده برداری خود را اتوماتیک پاسخ دست راننده کمک ویژگی به نام “فعال درایو کمک کند.”

مدتها در انتظار نرم افزار بخشی از فورد Co-Pilot360 پیشرفته راننده کمک به سیستم (ADAS). شبیه به GM سوپر کروز آن می توانید کنترل یک وسیله نقلیه و سرعت و ترمز و فرمان در خودرو لین در بیش از 100 ، 000 مایل از قبل نقشه برداری بزرگراه در ایالات متحده و کانادا با استفاده از یک میزبان از سنسور و دوربین.

تفاوت اصلی بین فورد سیستم و GM سوپر کروز است که فورد ارتباط با رانندگان از طریق یک صفحه نمایش دیجیتال به جای در درجه اول از طریق یک نوار نور بر روی فرمان. فورد اشاره کرد که این ویژگی مهم است برای اطمینان از صاف در ارتباط با رانندگان و ساختمان راننده اعتماد به نفس.

“مقدار زیادی از کار انجام شد و در این رابطه” دارن پالمر فورد جهانی سر از خودروهای برقی گفت: در طول یک رویداد پرتاب در روز پنج شنبه. “ما متوجه شدیم از بررسی سیستم های فروش است که می توان آن را کمی گیج کننده به مشتریان است.”

همچنین نگاه کنید به: تسلا بیمه تایید ایلان ایمان Self-Driving آینده

هر دو فورد و جنرال موتورز رانندگی کمک امکانات تکیه بر “lidar” (یک رادار با استفاده از نور به جای امواج رادیویی) سیستم که از قبل نقشه کل منطقه است که در آن یک ماشین است که انتظار می رود به حرکت در اطراف. یک راننده می تواند پس از انتخاب یک مسیر بر روی نقشه و هدایت ماشین به حرکت خود در امتداد آن است. تسلا خلبان اتوماتیک عمل در یک به طور کامل به روش های مختلف. به جای آن از قبل از نقشه برداری جاده تسلا با استفاده از هشت در ماشین دوربین برای ضبط 360 درجه مشاهده در اطراف خودرو در هر لحظه. زمان واقعی فیلم هایی توسط این دوربین ها هستند و سپس تجزیه توسط ماشین-الگوریتم های یادگیری به راهنمای حرکت است.

تسلا منتشر شد و آخرین نسخه آن از خلبان اتوماتیک در اوایل این سال است و بنا به گزارش استخدام آزمون رانندگان در Austin, تگزاس برای نسخه های بعدی. GM سوپر کروز در حال حاضر تنها در دسترس در کادیلاک CT6. این خودروساز گفته است که قصد دارد به گسترش این نرم افزار به 22 وسایل نقلیه توسط 2023 از جمله 10 2021.

فورد جدید عدس رول خواهد شد در سال آینده به عنوان به خوبی. این شرکت گفت: در روز پنج شنبه سخت افزار بخشی از سیستم در دسترس خواهد بود بعد از این سال در تمام برقی موستانگ E-ماخ SUV. اما رانندگان باید صبر کنید تا سال آینده به صورت کامل سیستم است که در دسترس خواهد بود در تمام E-ماخ نسخه و انتخاب مدل های جدید احتمالا از جمله محبوب F-150 پیکاپ در هر CNET.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>