Disney+ 50 Million Subscribers

چگونه دیزنی+ است موجی گذشته وقت خدمات جریان قهرمانان. Chesnot/گتی ایماژ

روز چهارشنبه شرکت والت دیزنی اعلام کرد که آن جریان نوپای خدمات دیزنی+ پیشی گرفته بود 50 میلیون پرداخت مشتریان در ظرف پنج ماه از ایالات متحده خود را راه اندازی. این است که یکی از مهمترین دستاوردهای چشمگیر در مستقیم به مصرف کننده تاریخ کسب و کار.

“ما واقعا فروتنی که در دیزنی+ طنین با میلیون ها نفر در سراسر جهان و معتقدند که این نشانه خوبی برای ما در ادامه گسترش در سراسر اروپای غربی و ژاپن و تمام آمریکای لاتین بعد از این سال” گفت: Kevin مایر رئیس والت دیزنی مستقیم به مصرف کننده و بین المللی است. “سرایی بزرگ الهام بخش و uplifts و ما در موقعیت خوش شانس بودن قادر به ارائه یک آرایه وسیعی از سرگرمی های بزرگ ریشه در شادی و خوش بینی در دیزنی+.”

همچنین نگاه کنید به: چرا Netflix بکشد پول دزدی ” است که بیشتر در تقاضا در جهان

چگونه دیزنی+ به سرعت در حال رشد? در ماه فوریه ما گذاشته پرچم در حال اهتزاز بزرگترین نقاط قوت: نام تجاری قوی و بازاریابی بی نظیر شرکت های بزرگ همکاری و هدفمند فیلمهای محتوا. لینوود Bibbens مدیر عامل رسیدن به تلویزیون اولین Nielsen-دارای خطی آستین کوتاه, فرم OTT, سرگرمی, شبکه, ویژگی های دیزنی موثر بسته بندی (که همچنین شامل یک $12.99 قیمت بسته های دیزنی+ Hulu و ESPN+) به عنوان یک رشد قوی راننده.

“بازگشت در ماه دسامبر به من گفت: این قانع کننده ترین, ارائه, از اصطلاح “سیم برش’ روند شد,” او گفت: ناظر. “هیچ کس دیگری ارائه می دهد که شخصیت های فیلم (دیزنی), زندگی ورزشی و کابل-مانند خط (Hulu) و اصلی ورزش, برنامه نویسی, (ESPN). به نظر من, من با دیدن این بسته نرم افزاری از یک کابل مانند شریک در هند گنجانده شده در این اطلاعیه که من فکر می کنم این ترکیب که فرمول برد. هنگامی که شما برای باز کردن یک پلت فرم است که چیزی برای تمام خانواده با یک نام تجاری مانند دیزنی است که شامل Marvel, Pixar جنگ ستارگان, National Geographic در صفحه باز کردن به موفقیت آنها با داشتن تعجب آور نیست.”

در دو هفته گذشته دیزنی+ نورد در هشت اروپای غربی استان ها از جمله انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و اسپانیا و اتریش و سوئیس. علاوه بر این, دیزنی+ در دسترس قرار گرفت و در هفته گذشته در هند که در آن ارائه شده است در رابطه با موجود Hotstar خدمات و در حال حاضر حساب برای حدود هشت میلیون نفر از دیزنی+’s 50 میلیون مشترکان پرداخت می شود. هند موفقیت است به خصوص قابل توجه به عنوان کشور در نظر گرفته شده است تاج, جواهر, بین المللی جریان رشد با توجه به عظیم جمعیت و بهبود قابلیت های اینترنت. Netflix بکشد حتی علنا چشم خود را بعد از 100 میلیون مشترک در منطقه است. دیزنی+’s موفقیت باید وجود خار در کنار مدیر عامل Netflix رید هیستینگز و رئیس محتوای افسر Ted Sarandos.

آن را به دور از یک سیب به سیب مقایسه دلایل بسیاری, اما آن را در زمان Netflix حدود پنج سال پس از راه اندازی خود را محتوای اصلی برای رشد به 80 میلیون نفر در سراسر جهان مشترک است. در ابتدا دیزنی مدیران بودند تیراندازی بین 60 میلیون و 90 میلیون پرداخت مشتریان توسط 2024. دیزنی+ در حال حاضر به 50 میلیون فقط در پنج ماه تا حد زیادی قبل از اینکه بخش عمده ای از مشخصات بالا محتوای اصلی حتی می رسد. شما می توانید انتظار می رود یکی دیگر از افزایش در ثبت نام های جدید-یو پی اس پیش از انتشار فیلمهای مارول miniseries بعد از این سال و برنامه ریزی شده جنگ ستارگان spinoff سریال در سال 2021 و 2022. بازگشت به Mandalorian در ماه اکتبر معرفی خواهد شد جهانی فن های مورد علاقه شخصیت های انیمیشن در زندگی در فصل 2 نیز باید جذب یکی دیگر از دست انداز. در ضمن Kenneth Branagh را Artemis Fowl فیلم شده است دوباره روت از اکران به دیزنی+ با توجه به COVID-19 و کوچکتر کرایه امکانات هستند به احتمال زیاد به دنبال دارد.

در فوریه 4, دیزنی+ اعلام کرد که آن را به دست آورده بود 28.6 میلیون مشترک به این معنی که این شرکت اضافه کرده است متناوب 21.4 میلیون پرداخت مشتریان در بیش از دو ماه. در طول راه اندازی اولیه 20 درصد از 26.5 میلیون مشترک آمد و به عنوان یک نتیجه از خود و با همکاری Verizon—که رایگان ارائه شده 12 ماه اشتراک—در حالی که 50 درصد از علامت یو پی اس در آمد از طریق دیزنی+ سایت و باقی مانده ناشی از همکاری با شرکت هایی مانند اپل و Roku. دیزنی+ در حال حاضر به راحتی جلوتر از آن شرکت های بزرگ خواهر و برادر Hulu که راه اندازی در سال 2008 و آخرین گزارش از 30 میلیون مشترک است.

کلید این سوال در ذهن داشته باشیم این است که چه مقدار از این رشد رانده است coronavirus همه گیر است که کمک به موج عظیم در جریان ترافیک و ثبت نام های جدید-یو پی اس به عنوان پناهگاه در محل خود انزوا و اجتماعی فاصله باقی مانده در اثر سراسر جهان است. این شرکت مجبور شد به تجدید سازمان خود را اکران, برنامه, قرار دادن چند اخیر و آینده فیلم از جمله یخ زده 2, به بعد, Artemis Fowl و دیگران در دیزنی+ هر یک از است که می تواند کمک عوامل موفقیت آن است. همچنین ارزش مانیتورینگ چگونه بسیاری از کسانی که 12 ماه Verizon بقیه انتخاب کردن نه به تمدید یک بار خود را رایگان آزمایش کامل هستند. در حالی که این عناصر هستند مطمئنا عوامل مؤثر دیزنی+’s فوری و سریع موفقیت بر راه اندازی (10 میلیون امضاء یو پی اس در روز 1) نشان می دهد این قدرت ماندن.

در ماه ژانویه Netflix اعلام کرد که تعلق به حال 167 میلیون جهانی مشترکین 61 میلیون آمریکایی مشترکین و پیشی گرفتن 100 میلیون دلار در سطح بین المللی برای اولین بار. آمازون که نمی آشکار مشترک آن اعداد گزارش شده است به جمع آوری 100 میلیون نخست مشتریان با حدود 26 میلیون مشتریان ایالات متحده با استفاده از نخست تصویری تابع با توجه به گزارش رویترز،.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de