‘هویج وحشی کشتی’ پادکست زندگی جدید تئاتر در طول یک بیماری همه گیر و طولانی پس از

اعضای بازیگران ضبط آخرین حلقهتولید با هویج وحشی کشتی. ناهار کسب و کار محصولات

برای کسانی که اشتیاق تئاتر در طول همه گیر و حتی تماشای همیلتون در دیزنی+ ممکن است احساس مانند یک فرد اگر نمی فراوان جایگزین برای صحت تجربه از یک اجرای زنده. تئاتر در سراسر کشور را نیز کاهش انگشتان خود را به جریان حوزه با ایجاد پادکست با ثبت نقش گرسنه مخاطبان برای لذت بردن از در حالی که با خیال راحت اجتماعی فاصله در خانه. اما برای هویج وحشی کشتیهای صوتی درام است که برخی از ersatz تجربه; در عوض, آن را در دسترس و خالص artform را نزد خود یکی که شروع یک زندگی سال قبل از COVID-19 و قصد دارد به چوب در اطراف طولانی پس از آن.

پادکست قطعا مرسوم و استفاده از آنها برای تئاتر به عنوان NPR گزارشبه نظر می رسد مشتعل در این اجرای زنده-زمان کمتر. با اینحال Iyvon Edebiri میزبان و مدیر هنری از هویج وحشی کشتیدیدم بالقوه در این رسانه به عنوان یک راه برای نه تنها خیاط تجربه playgoing (و شنیدن) بلکه استفاده از آن برای باز کردن فرصت ها و افزایش دسترسی داشته باشید.

همچنین نگاه کنید به: با یک زوم جلسه یک شعبده باز و یک رمز و راز جعبه گفن به ارمغان می آورد زنده تئاتر

“آن آغاز شده به عنوان یک شور و شوق پروژه کسب و کار من شریک زندگی من و من گفت: ما می خواهیم به شنیدن رادیو پخش و بازگرداندن آن فرمت” Edebiri گفت. او به زودی در نظر گرفته است که اگر این پادکست که قرار بود به یک واقعیت تبدیل شده و سپس سوال شد “من که هستم رفتن به حمایت ؟ من نمی خواهم برای حمایت از سفید آمریکا تئاتر بنابراین تمرکز من شد و سپس چگونه می توانم پشتیبانی مردم از رنگ نویسان از رنگ ؟ چگونه می توانم حمایت عجیب و غریب نویسان زن نویسان که تولید می شود در مرحله آمریکایی اما قطعا باید باشد؟”

پس از راه اندازی آن در بهار 2015, هویج وحشی کشتی تولید پنج فصل جدید کار و 42 قسمت هر یک منحصر به فرد به عنوان نویسندگان در پشت آنها. هنرمندان برجسته در این پادکست رو به رشد فهرستی شامل میلیاردهاDaniel K. اسحاقنامزد جایزه اسکار خوزه ریورا و تونی برنده تونیا Pinkins. اما در حالی که پرستاره نام قطعا تزئین هویج وحشی کشتی بسیاری از قسمت های پادکست نیز استفاده می شود به عنوان یک اهرم برای نویسندگان جدید.

“ما از ویژگی های نمایشنامه توسط نوظهور و کمتر و underproduced نویسندگان” Edebiri به اشتراک گذاشته. این آثار بودند (در قبل از COVID بار) ارائه شده به صورت رایگان در مقابل مخاطبان زنده ماهانه اما از شب وعده داده شده بیش از فقط یک خواندن از یک بازی است. “ما معاون همراه با صدا, تئاتر, یک شب با نوازندگان به همراه پرنیان از این بازی و ما پایان با یک نمایشنامه نویس Q&A.”

Iyvon Edebiri. سامی تونس

برای دو سال گذشته هویج وحشی کشتی بیشتر انجام میزبانی و ثبت آن در علامت o’donnell تئاتر در بازیگران صندوق هنر مرکز در مرکز شهر بروکلین و یک فضایی که مفید محصول جانبی از یک اتصال به Edebiri را نظیر بود که بیشتر به دنبال برنامهای استفاده کنید که در تئاتر است. “ما سپاسگزار و خدا را شکر که فضای چرا که آنها شده اند چیزی جز گرم و مهربان و بخشنده” Edebiri گفت: از علامت گذاری o’donnell تئاتر که اتاق سبز نیز نقش میزبان را به هویج وحشی کشتی نویسندگان جدید گروه که در آن هنرمندان در حال ظهور ساخت رادیو پخش و بحث در مورد “رابطه بین متن و صدا” Edebiri گفت.

این رابطه است اما آخرین چیزی که هویج وحشی کشتی می خواهد برای مخاطبان زنده و در خانه شنوندگان ارتباط فرم با هنجارهای. “اگر چه رادیویی و صوتی درام باید مانند یک پس زمینه قوی در آمریکا و انگلستان به طور خاص مهم است که به شاخه ای از آن پارادایم” Edebiri گفت. “من پیدا کردن که برخی از مردم فکر می کنم آنها می توانند دسترسی به فایل های صوتی پخش زیرا آنها نوشته شده بود توسط انگلیسی ها. سعی کنید و انجام تحقیقات خود را و از آن لذت ببرید انجام تحقیقات خود را وجود دارد: کمدی صوتی پخش وجود دارد وحشت از آنهایی که وجود دارد آنهایی که بدون عشق وجود دارد آنهایی که در مورد عجیب و غریب را دوست دارم. و ما هنوز وجود ندارد به دلیل آن است که هنوز هم تا سفید مردسالار بنابراین مهم است برای مردم را به دیدن چگونه ما می توانیم حمایت از داستان BIPOC هنرمندان و زنان و عجیب و غریب مردمی است.”

این تغییر پارادایم که داستان می گفت و چگونه در این عرصه دیجیتال—در هسته پادکست ماموریت. این هم چیزی Edebiri امید تازه واردان به این زمینه را به حساب زمانی که جهان را می گرداند و به نوعی از حالت عادی.

ضبط زنده از آخرین حلقه توسط Ashley Lauren راجرز. ناهار کسب و کار محصولات

با تئاتر در حال حاضر بسته Edebiri احساس موسسات “نمی توانید انجام تمام این [پادکست کار] به عنوان راهی برای حفظ خود و زمانی که ما به عقب می آیند و می توانید جمع آوری شما را از آن دور. آن را به یک سرمایه گذاری,” او گفت:. “مردم مانند ‘رادیو پخش? که نه واقعی تئاتر است.’ اما در حال حاضر آن را به طوری که در حال حاضر پایه و کمک های مالی در واقع باید برای قرار دادن پول به توسعه هنرمند در فضای دیجیتال—و است که باید پایدار پست-COVID.”

فراتر از هویج وحشی کشتی کار در, نشاط بخشی, تازه نویسندگان آن نیز ایجاد هنر برای چند جریان برنامه شکستن اقتصادی و جغرافیایی موانع برای بهره گیری از تئاتر است. “این یکی از در دسترس ترین اشکال—ما طرفداران در هند طرفداران در هنگ کنگ که من ندیده ام اما آنها می گویند, “من آن را دوست دارم'” Edebiri گفت. در حال حاضر آنها در حال جریان زنده پخش هفتگی از طریق Facebook LIVE.

“من یک ایمیل از کسی که در امارات متحده عربی در دبی و آنها به من گفتن چقدر آنها را دوست دارم هویج وحشی و عجیب و غریب نقش ما,” او به اشتراک گذاشته. “با آجر و ملات تئاتر که سخت است انجام دهید; شما نمی توانید آن را همه در سراسر جهان است که گران است. این رایگان است و در دسترس و در حال تغییر زندگی می کند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>