‘نقاشی پرنده” یکی از مهمترین و بی امان توصیفاتی از شر همیشه

Stellan Skarsgård in The Painted Bird

Stellan Skarsgård و پتر Kotlár در نقاشی پرندهبه کارگردانی Vàclav Marhoul. IFC Films

آیا ما صحبت می کنند غیر قابل بیان? شاهد غیر قابل تحمل? آیا ما به تماشای نقاشی پرنده?

پس از آن ساخته شده اولین آن در سال گذشته در جشنواره فیلم ونیز, چک, فیلمساز Vàclav Marhoul اقتباس از جرزی Kosiński بحث برانگیز سال 1965 جنگ جهانی دوم, رمان های برچسب شده به عنوان یکی از دلخراش حساب از ظرفیت ظلم و ستم شدید تا کنون فیلم برداری و ناعادلانه ، کسانی که موفق به آن را از طریق یکی از آن سه نمایش در سپتامبر گذشته به تورنتو جشنواره فیلم—گزارش 40 نفر راه می رفت حداقل یکی از آنها—نه تنها زخم خورده با خشونت به تصویر کشیده شده بر روی صفحه نمایش است اما همچنین سوال ارزش داشتن آن را تماشا کردند.

در حال حاضر در نهایت در دسترس برای جریان نزدیک به سه ساعت فیلم می گوید در اپیزودیک مد هولناک سفر یک پسر جوان (با بازی پیتر Kotlár با یک لمس تنهایی که سخت به یک پولادین حذف) در سراسر اروپای شرقی روستا که تبدیل شده توسط این ماشین آلات از جنگ و در همه جا از بد به یک Hieronymus Bosch-مانند hellscape.

برای قرار دادن بربریت و رفتار غیر انسانی او هر دو شاهد و ماندگار به چشم انداز این فیلم شروع می شود با این پسر بچه در حال اجرا را از طریق جنگل با یک حیوان خانگی صاریغ در حالی که در حال تعقیب توسط یک باند از غارتگران که به او حمله و مجموعه ای از حیوانات در آتش دوزخ خارج از کودک داده می شود گاه به گاه پوسته نان یا کاسه سوپ کلم, این ممکن است حداقل-بدترین چیزی که اتفاق می افتد به او در طول فیلم است.

همچنین نگاه کنید به: Michaela Coel می داند همه چیز در مورد عمل روزانه از بخشش خود

عمه که او ماندن در یک تلاش بیهوده برای پنهان شدن از هر دو روسی قزاقها و نیروهای اس اس آلمان به او می گوید این حمله گسل های خود را برای بیرون رفتن به تنهایی. سپس چند صحنه بعد او می میرد به طور ناگهانی و خودش را فرا گرفته در شعله های آتش.

از آنجا پسر سرگردان و بدون هدف از یک وضعیت غیر قابل تصور به بعد. دارو زن دفن او را به گردن خود را در حالی که کلاغ پک در چهره اش. یک مرد معمولی مجموعه کنار روزنامه خود را به ضرب و شتم او را با یک چوب اشاره کرد چرا که او معتقد پسر یهودی است.

یک روستایی بازی های برگزار شده توسط Julian Sands شکنجه و تجاوز او یکی از چندین نمونه از خشونت های جنسی در فیلم است. در زمان پسر پرتاب شده به یک گودال از کود او داده است تا زبان در دسترس نباشد. (به زبان اصلی در این فیلم است که چه چیزی تولید تماس اسلاوی اسپرانتو که Marhoul مورد استفاده برای این فیلم تا به عنوان نه یک کشور خاص سرزنش شود برای به تصویر کشیده جنایات.)

همه از این صاف و پوست کنده بد به تصویر کشیده شده است با زیبایی فراموش نشدنی و غیر قابل انعطاف هنری. شات در 35mm سیاه-و-سفید توسط استاد چک فیلمبردار Vladimír Smutný هر شات خیره کننده را ببین.

harvey keitel the painted bird

Harvey Keitel, در نقاشی پرندهبه کارگردانی Vàclav Marhoul. IFC Films

وجود دارد مجموعه ای از قطعات یهودیان فرار قطار عازم اردوگاه های کار اجباری تنها به ضرب گلوله کشته در یک میدان اسب حمله توسط سربازان روسی که برگ بیشتر از هر فرد در یک روستا مرده—که به عنوان درخشان تصور و نصب شده است که هر دنباله عمل من را دیده اند در چند سال گذشته. اما آنها این نوع عمل ما همیشه باید راحت شاهد: قربانیان خشونت هستند و نه همکار رزمندگان و بسیاری از تلفات کودکان و حتی نوزادان.

کودک قهرمان است و هیچ Huck Finn با برخی از بکر مخزن شهامت حیله گری و مهربانی برای کمک به او استقامت. او خراب می شود با تجارب خود و مرتکب اعمال ننگین خود را. قهرمان خود را اگر او تا به یک عقب مانده است به تاریکی.


نقاشی پرنده ★★★
(3/4 ستاره)
کارگردان: Vàclav Marhoul
نوشته شده توسط: Vàclav Marhoul (فیلمنامه); Jerzy Kosiński (رمان)
بازیگران: Petr Kotlár, Stellan Skarsgård, Harvey Keitel, Julian Sands, Udo Kier, Lech Dyblik, سکس در خيابان Cvancarová, Aleksey Kravchenko و Barry Pepper
مدت زمان: 169 دقیقه.


در حالی که این فیلم نفس, سینمایی, صحنه نمی ساخت در هر یک از دیگر به سمت عاطفی تطهیر راه آنها را در فیلم های دیگر. آنها به زیبایی جلا انباشته بلوک های ساختمان از رفتارهای غیر انسانی و بد هر یک بدتر از بعدی. اگر تصاویر خود را آنقدر فوقالعاده زیبا آنها غیر ممکن خواهد بود به مقاومت در برابر آن برگ بیننده در یک غیر ممکن دوراهی اخلاقی بودن اغوا شده توسط سینما به گواه کاملا تک رنگ فساد است.

پس دوباره: چرا زحمت ؟ چرا خودتان را از طریق آن ،

در مطالعه نقطه عطفی تروما و بازیابی دکتر جودیت هرمان نوشت: “به بررسی آسیبهای روانی است برای تبدیل شدن به چهره به چهره با هر دو انسان آسیب پذیری در جهان طبیعی و با ظرفیت بد در انسان است.” او استدلال می کند که حتی در نظر و بحث در چنین اعمال کرده و تاثیر خود را بر روح و روان انسان است که یک عمل سیاسی بشود.

تماشای نقاشی پرنده و مقابله با آن وحشت در میان عصر اضطراب و تحول است که ما در حال حاضر اقامت در آن احساس می کند به طور مشابه مانند عمل مقاومت است. این مقاومت در برابر خوشنودی فراموشی و اخلاقی نسبیت است که احاطه ملی ما گفتمان. بیشتر از آن است که مقاومت در برابر به خود ما شکنندگی و این ایده که ما “فقط می تواند آن را اداره کند در حال حاضر.”

Marhoul فیلم که موفق به کسب ده, چک, شیر, جوایز باعث می شود از استدلال قوی است که ما نه تنها می توانیم آن را اداره کند اما ما باید. شیطان واقعی است و تغییر ناپذیر است. اگر ما عمل مانند تماشاگران—اگر ما وانمود کند که با امتناع از نگاه آن وجود ندارد—که شر را غرق ما.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>