تنها آینده از اواسط محدوده فیلم جریان

COVID Box Office Blockbusters

این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب هالیوود سینمایی گذار. دیزنی/مارول

تئاتر بلیط فروش شده اند و به طور پیوسته رو به کاهش بیش از 18 سال گذشته به عنوان ظهور تلویزیون و گسترش در صفحه اصلی گزینه های سرگرمی است منحرف صنعت فیلم. امروزه جعبه دفتر مطالعات نشان می دهد که قابل اعتماد ترین قمار است 100 میلیون دلار به عنوان فیلمهای کوچکتر عناوین اواسط بودجه کرایه ستاره وسایل نقلیه و بزرگسالان-حملات درام به طور فزاینده ای موفق به ارائه یک بازگشت سرمایه گذاری. مخاطبان را نشان می دهد تا یکهو برای مارول تلنگر اما به جرات رویا از هل دادن می گویند یک روز زیبا در محله در سراسر جهان و به شما در راه خود را برای ناامیدی. اگر وجود دارد هر گونه شک و تردید به این چشم انداز در سال های اخیر coronavirus همه گیر سمان است واقعیت آن است.

“یک روند است که شتاب است blockbusterization,” مدیر عامل شرکت Imax غنی Gelfond گفته خبرنگار هالیوود. “وجود خواهد داشت بسیاری از فیلم های پرفروش از اواسط محدوده فیلم است.”

در شروع این بیماری همه گیر جهانی تصمیم به شرکت COVID-19 در یک بازی مرغ مانند برادران وارنر و دیزنی مجبور به انجام این کار با شعار و مولانبود. به جای جهانی منتقل عمده tentpoles مانند نهم Fast & Furious فیلم و عوامل: ظهور Gru به تابستان سال 2021 برای جلوگیری از حدس زدن بازی در دسترس نباشد. در حالی که این اتحاد ایجاد شده در جریان برخورد با عمده شرکت کنندگان از جمله AMC جهانی می ایستد به سود دراز مدت از تفکر سریع است.

همچنین نگاه کنید به:

“ما نبودند محبوب با شرکت کنندگان, اما ما می دانستیم که احتمالا رفتن به بهترین چیزی که برای این فیلم و البته ما بسیار آسوده است که ما انجام دادیم” جهانی فیلم برداری, سرگرمی, گروه, رئیس دانا لانگلی گفت: THR. “ما نخست املاک و مستغلات در تابستان آینده و ما مانع بسیاری از سردرد. ما به یقین در مورد برخی از چیزهایی که بسیار وجود دارد عدم قطعیت است. ما می خواستیم برای ناخن همه چیز را به عنوان بهترین ما می توانیم.”

با کروناویروس هنوز نگه داشتن اکثریت تئاتر بسته studios شروع تغییر مسیر برخی از فیلم ها به صفحه نمایش کوچک است. جهانی ساخته شده برای اولین بار حرکت می کند هنگامی که آن را منتشر دیوهای تور جهانی در حق بیمه ویدئو در تقاضا (PVOD) و از آنجا به دنبال کت و شلوار با Judd apatow آمده کمدی پادشاه جزیره استاتن. دیزنی+ (همیلتون) برترین (The SpongeBob Movie: Sponge on the Run) و برادران وارنر (Scoob!) همچنین ارسال فیلم در اصل در نظر گرفته شده برای تئاتر به PVOD یا جریان. استودیو منتشر نشده آمار و ارقام دقیق است اما اعتقاد بر این است که عضو شورای نظارت مدت تور جهانی تولید بیش از 100 میلیون دلار در هزینه اجاره با جهانی نگه داشتن 80 درصد از این درآمد به عنوان سنتی 50% داخلی تئاتری تقسیم می شود.

“ما تا به حال در مجموع از نه فیلم منتشر شده در طول این زمان در PVOD و آن را ثابت می شود یک راه بسیار خوب برای ما برای دریافت فیلم در خارج وجود دارد” لنگلی گفت: خروجی. “ما ساخته شده است یک مقدار خوبی از افزایشی درآمد. و ما این فیلم را به توزیع اکوسیستم که در آن آنها می توانند همچنان به کسب درآمد از طریق صفحه اصلی سرگرمی و در نهایت ما پرداخت windows.”

با studios اعتقاد به تولید مناسب و معقول تکه درآمد برای اواسط بودجه از طریق PVOD و یا ایجاد علاقه خود را برگزیند جریان خدمات ترس (یا امید بسته به نوع که شما بخواهید) است که در اواسط بودجه فیلم خواهد بود محفوظ است به طور انحصاری برای در خانه و سالن های در حال حرکت رو به جلو است. انتشار یک فیلم نمایشی صرف نظر از اندازه آن با آن حمل گران بازاریابی و هزینه های توزیع. به عنوان دیده ایم بیش از 20 سال گذشته دفتر جعبه را تبدیل به طور فزاینده ای مملو غیر مارک عناوین هستند که بر اساس شرایط از پیش موجود مواد و یا وابسته به فیلمهای franchises. این انتقال چیزی است که تا حدودی منجر به اجرایی shakeups در تصاویر سونی و پارامونت در دهه گذشته به عنوان studios تلاش برای نگه داشتن سرعت در هالیوود حق رای دادن جنگ.

وجود دارد این امکان است که در آن کل اکران برنامه ساخته شده است تا از مارول و جنگ ستارگان-نوع فیلم ها در حالی که فیلم مانند جوجو خرگوش و انگل هرگز داخل یک تئاتر. در حال حاضر ما دیده ایم عمده فیلمسازان مانند مارتین اسکورسیزی و اسپایک لی به نوبه خود جریان. Coronavirus همه گیر شده است به سادگی به ارائه برخی از وضوح تصویر در حال ظهور.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>