این ملاقات را در خانه جشن’ متحد Opera ستاره از سراسر جهان

The Metropolitan Opera and Chorus perform at the company's "At-Home Gala" on Saturday afternoon.

اپرای متروپولیتن و گروه کر انجام در این شرکت را در خانه جشن’ روز شنبه بعد از ظهر. Metropolitan Opera

باریتون مضطرب به نظر می رسد اما بازی او به عنوان prowls در مورد یک اتاق نشیمن با یک خیره کننده نمایش آب. سرانجام با یک پوزخند او راه اندازی به آریا از دون جیووانیهمراه با یک آکوردئون. خود به خود عملکرد گرفته شده با گوشی های هوشمند.

این روش برای تلفن های موبایل امری عادی البته: هر روز هزاران نفر از نوازندگان آماتور و حرفه ای جریان ها یا غیررسمی موسیقی فیلم. تفاوت در اینجا است که این خواننده است که در جهان معروف باریتون پیتر Mattei و آریا جریان است به هزاران نفر از طرفداران اپرا در سراسر جهان در اپرای متروپولیتن وب سایت.

همچنین نگاه کنید به: Strauss’ Opera ‘Die Frau ohne Schatten’ یک, عجیب و غریب, تب رویای شما می توانید جریان راست در حال حاضر

Mattei بود که برای اولین بار از بیش از 40 نوازندگان در نزدیک به چهار ساعت “در خانه جشن” ارائه شده بعد از ظهر شنبه با بسیاری از کرم ملاقات فهرستی ارائه آشنا آریاس و صحنه های از طریق صدا و کنفرانس برنامه از زندگی خود را, اتاق, استودیو—و در یک مورد ، و آن را به یک لذت که به گزارش نسبتا پایین-tech رویداد—Mattei را آریا منتقل شد از طریق یک طرح داده تلفن همراه—رفت و تنها با کوله اتصالات.

موضوع از این جشن اظهار داشت: بارها و بارها توسط بسیاری از نوازندگان بود “صدا باید شنیده شود.” پس از این رویداد را می توان به عنوان یک عمل تمرد در برابر COVID-19 یا حتی بیشتر movingly به عنوان یک عمل همبستگی بین هنرمندان و مخاطبان در پی بسته شدن عمده جهان opera خانه ها از جمله ملاقات کرد.

اما این اقدامات تنها گاهی اوقات تبدیل به صورت جدی. اغلب خوانندگان به نظر می رسید تقریبا بی در این فرصت برای قرار دادن در یک نمایش. تن راه اندازی شد در دومین شماره دو نفره از L’Elisir d’amore که شوهر و همسر تیم از تنور روبرتو Alagna و سوپرانو Aleksandra Kurzak تبدیل به یک vaudevillian جیغ وداد بازی کردن. برای همه پرگوشت حمل (Alagna scampered تا یک کتابخانه نردبان کمربند را بالا توجه داشته باشید) جفت ارز صدا صریحتر تازه و استراحت یک پوشش نقره ای را به اجرا سکوت این ماه گذشته.

در واقع به سختی هر کسی که درگیر در چیزی کمتر از فرم بالا همه در حالی که تمرین اشکال مختلف اجتماعی فاصله. تنور جوناس کافمن سنگ ذوب آریا از لا Juive در پایان مقابل از مونیخ اتاق عمل از پیانیست هلموت دویچ در حالی که سوپرانو ارین مورلی trilled La Fille du Régiment در حالی که بازی خود را بیش از معتبر همراهی پیانو.

بسیاری از هنرمندان سنگ را قبل از ثبت پیانو آهنگ های ارائه شده توسط این ملاقات موسیقی کارکنان. شاید جذاب ترین بود mezzo الینا Garanca که کاملا ابریشمی عملکرد “رقص دو ضربی کوبا” از کارمن به پایان رسید با یک طنز های لمسی آی پاد خود را ظاهرا در مجموعه تکرار شروع به بازی دوباره آریا را غیر مستقیم سرهم بندی کردن به عنوان اگر برای ارائه بداهتا encore.

همچنین قابل توجه بودند خطرات صورت گرفته با خوانندگان تلاش برخی از دلهره آور ترین آریاس در کارنامه. سوپرانو فرشته آبی افزایش یافت طریق دارای شور و شعف “Depuis le jour” با پر زرق و برق سکون و پر آفتاب ترین لبخند, قابل تصور و تنور خاویر Camarena پرت کردن یک terrifyingly بالا-دروغ آریا از Il Pirata بی پروا با سهولت. (او در زمان حاضر به عذرخواهی از خود در کنار درب همسایگان در زوریخ برای تند دیواره های خود را با خود بالا D در 11:00 p. m.)

نزدیک تر به خانه و ملاقات مدیر موسیقی Yannick Nézet-Séguin در زمان کمی بیشتر به واسطه رویکرد ارائه شرکت استرلینگ ارکستر و گروه کر در انتخاب از نابوکو و Lohengrin. برای این گروه قطعه هر نوازنده یا خواننده ضبط شده خود را در بخشی به فرد و پس از آن بسیاری از فیلم ها ویرایش شد با هم به یک کامپوزیت عملکرد. بیشتر در حال حرکت بود تبعیدیان’ کر از نابوکوبا این تعداد را حس تنهایی و انزوا رسا از هنرمندان اجرا جدایی از خانه خود شرکت.

Nézet-Séguin بسته شدن سخنان بودند شادمان: “موسیقی و هنر نمی تواند خاموش. ما باید بازگشت.” اما نهایی موسیقی تعدادی از بعد از ظهر یک Rachmaninoff آهنگ انجام soulfully توسط سوپرانو Anna Netrebko پیشنهاد در متن آن کمتر خوش بینانه نمایش اپرا در آینده: “آیا آواز خواندن به من آهنگ های غمگین; آنها مرا به یاد یکی دیگر از زندگی در یک سرزمین دور.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>