این Mandy Moore ما هرگز به دانستن

Mandy Moore of This Is Us

پاسادنا کالیفرنیا – ژانویه 11: Mandy Moore از این است که ما صحبت می کند در سال 2020 Winter TCA تور را فشار دهید. امی Sussman/گتی ایماژ

Ryan Adams به عذرخواهی برای تاریخ خود را از در خود عبارت “mistreating زنان است.” مندی مور بود که به آدامز از سال 2009 تا 2015 بود و طبعا unimpressed. “من پیدا کردن آن کنجکاو است که کسی را یک عذرخواهی و نه انجام آن را به بخش خصوصی” او گفت: در امروز نشان می دهد ،

مور بهترین و شناخته شده به عنوان یک ستاره از NBC درام این است که ما. اما او قبل از ازدواج, Adams او جوان و امیدوار خواننده و ترانه سرا. آن Adams خود را که مجبور حرفه ای تبدیل شود. بسیار نوشته شده است در مورد چگونه MeToo اتهامات علیه مردم مانند کمدین Louis CK یا Adams خود را بر ایجاد و توزیع از هنر است. اما مور تجربه نشان می دهد که چقدر هر کس از دست می دهد هنگامی که جنسیتی سوء استفاده نرمال است در موسیقی در فیلم و در جامعه.

مور امضا شده با Epic records در سال 1998 زمانی که او تنها 14. او اولین ضبط شد شاد پاپ با هدف یک نوجوان جمعیتی. او با تور NSYNC و Backstreet Boys و رسانه ها نسبت به Xtina و بریتنی. در یک حرکت است که شاید کمی بیش از حد بر روی بینی او اولین ضربه بود با عنوان “آب نبات.”

همچنین نگاه کنید به: ‘تنها’ یک پلاریزه جدید هیجان انگیز در مورد یک ویروس است که زنان را می کشد

پس از سه آلبوم از رادیو پاپ و متوسط نمودار موفقیت مور رشد با حوصله bubblegum و شروع به سعی کنید به شکل از چگونه به انتقال به بزرگسالان بیشتر و بیشتر شخصا با معنی, موسیقی. چهارمین آلبوم, پوشش, یک نوع ریشه پاپ اکتشاف های خود را بر روی جاذب-اما-هوشمند کلاسیک به عنوان بلاندی را “یک راه یا دیگری” و کارلی سیمون “پیش بینی.”

سرب تنها بود جان Hiatt را “کمی ایمان” اما واقعی standout پیگیری شد و نشاط جلال بمب افکن نسخه از “Moonshadow.” مور نیروگاه تحویل کشف تمرد در این آهنگ که Cat Stevens مخفی خود را تحت خوش نیت quaver. “اگر من تا به حال از دست دادن پاهای من/من نمی زاری و من نمی التماس.” هنگامی که او کمربند آخر “Moonshadow, moonshadow!” صدای کامل آن را احساس می کند مانند راه اندازی شد که از طریق برخی از فوق العاده Narnian کمد لباس, برای از بین بردن تا به یک جدید و پر زرق و برق آسمان است.

مور آلبوم بعدی 2007 را وحشی امید زندگی می کردند تا به آن وعده داده است. این خواننده با همکاری و نوشت: تمام آهنگ ها و نشان Cat Stevens– یا Joni Mitchell–مانند استعداد برای شیرین سطح ملودی که برش عمیق تر بیشتر به شما گوش دادن. اولین آهنگ “فوق العاده” است خیره کننده بیانیه از قصد بود که فقط با نواختند قلاب کشیدن در امتداد لایه از رشته های چند دنبال هارمونی و صادقانه به خدا تکنوازی گیتار.

از وجود او فقط بهتر هدف قرار دادن شاید او نقطه بالا در آلبوم بعدی 2009 آماندا لی با ویرانگر “Ipeec.” مور غنی آلتو رول آهسته و صاف به عنوان غم و اندوه خود را مصرف نفس در خدمت به عنوان نامنظم drawn-out, درد مقعد کوبه ای. “اگر چه من عاشق شما” او تکرار نماز و اتهام. این یکی از بزرگ unheralded پاپ schmaltz مشعل آهنگ weepers و من می خواهم آن تجارت برای Ryan Adams کل مبالغه ثبت خروجی.

اما پس از سال 2009 Adams رفت و مور نیست. دو ازدواج در مدت کوتاهی قبل از آماندا لی آمد و مور منطقی امیدوار بود که رابطه او با همسر بیشتر تاسیس بیشتر تحسین Adams خواهد بود افزایش به جای یک مانع به زندگی حرفه ای خود را.

آدامز وعده داده شده به همکاری با او در آهنگسازی و ضبط شده است. اما به جای او می خواهم کتاب studio زمان با او و سپس لغو, در حالی که همه تخریب تلاش خود را به کار با دیگر تولید کنندگان و همکاران. او همچنین با توجه به سوء استفاده عاطفی و به او بگویید او نبود “نوازنده واقعی” از آنجا که او نمی بازی ساز. آدامز تضعیف مور ایمان در توانایی های خود را به چنین حدی که او را متوقف ضبط. او هرگز یک آلبوم ساخته شده در حالی که آنها با هم بودند.

پس از طلاق آدامز در سال 2015 مور در نهایت کارگزار او خشکسالی در این سال با نقره فرود این سال است. مواد شرکت نوشته شده با شوهر جدید تیلور زرگر است ساده تر و کمتر کار کرده و بیش از این کار او انجام یک دهه پیش. “من می خواهم به جای از دست دادن” برای مثال آسان است folk rock با tinges از جکسون براون و Roseanne, پول نقد, مخلوط کردن طبل و جمع آوری-خود-فندک-in-the-air anthemic دروس (“اگر تنها راه برای پیروزی است که با شکستن تمام قوانین/من می خواهم به جای از دست دادن.”)

نقره فرود یک آلبوم خوب است. اما من از دست مور هجوم به سبک باروک پاپ و راه هر آهنگ در وحشی امید و آماندا لی احساس می کردم که او کشف تا چه حد او می تواند در بسیاری از راه. برای یک لحظه وجود دارد مور صدا مانند او می تواند هر احساس و ملودی در جهان و تبدیل آن به موسیقی خود را.

آدامز پایان دادن به آن است. مور تنها کسی نیست که او را هدف قرار داده یا از او گزارش شده بسیاری از زنان در مشاغل پس از آنها حاضر عاشقانه خود را پیشرفت. و که می داند که چگونه بسیاری دیگر از خوانندگان و نوازندگان و ترانه سرایان داده اند تا آنجا که برخی از خودی صنعت ساخته شده سوء استفاده جنسی هزینه پیشرفت و یا دستکاری آنها را از خالص وجود و حسادت ؟

طرفداران گاهی اوقات احساس می کنم فریب خورده که آدامز یا کوین اسپیسی و یا Louis CK لحظه ای متوقف شده توسط MeToo اتهامات از همه هنر آنها می خواهند. اما وجود دارد بسیاری از بیشتر افرادی که موسیقی و فیلم ما حتی نمی دانم در مورد دلیل سوء استفاده در این هنر جدی گرفته نمی. به عنوان Cat Stevens گفت: دهان خود را بسته و شمال و جنوب. این فوق العاده است که مور پیدا کرده است او موسیقی صدای دوباره. اما نه کار جدید خود و نه خود عذرخواهی می کنند و این آلبوم او را متوقف و از ساخت.

مشاهده نقاط نیمه منظم بحث از جزئیات کلیدی در فرهنگ ما است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>