‘به Mandalorian’ افزایش دیزنی+’s جهانی Rollout به عنوان بینندگان جدا

Disney+ The Mandalorian Viewership

این Mandalorian است دیزنی+’s روشن گل سرسبد سری. دیزنی+

با تشکر از بهمن الگوهای رفتاری و به سرعت در حال رشد محبوبیت آن به سرعت آشکار شد که این Mandalorian شد دیزنی+’s گل سرسبد سری. اولین لایو-اکشن جنگ ستارگان سری عرضه جدید, جریان, خدمات اول راه اندازی در ایالات متحده در نوامبر 12. با بارگیری در این هفته انتشار برنامه به عنوان مخالف به شراب خواری روش نشان می دهد به زودی تصویب HBO را بازی تاج و تخت و Netflix را غریبه همه چیز در تقاضا حفاری جایگاه خود را در فرهنگ پاپ مکالمه. از همه مهمتر سری کمک موشک دیزنی+ به متناوب 28.6 میلیون مشترک در فوریه نزدیک به نیمی از Netflix بکشد 60 میلیون پرداخت مشتریان داخلی و خارجی.

داخلی هدف در دیزنی بود برای راه اندازی این سرویس در سراسر جهان در عرض دو سال. این بیماری همه گیر کوروناویروس کند شده این شرکت اجرای استراتژی در حالی که گرفتن یک نیش از پادشاهی سحر و جادو را به سود. دیزنی سهام کاهش یافت و نزدیک به 32 درصد از اوایل ماه فوریه. خوشبختانه دیزنی+ موفق به راه اندازی در هفت کلید بازارهای اروپایی در مارس 24, و این Mandalorian در حال حاضر اثبات می شود به همان اندازه عظیم توجه رسم. اگر دیزنی+ است که شاهد افزایش ترافیک در طول این جهانی قرنطینه می توانید ارسال های تالار, ثبت نام شماره های خارج از کشور آن را ممکن است به عنوان دیزنی فضل صرفه جویی در طول این وضعیت بی سابقه ای.

همچنین نگاه کنید به: که در آن به جریان جک سیاه و سفید بهترین فیلم در طول مستند

این Mandalorian شماره یک دیجیتال سری اصلی در تمام هفت بازارهای اروپایی در طول هفته گذشته با توجه به طوطی تجزیه و تحلیل ترافیک. در آلمان, فیلمهای جنگ ستارگان سری 43.21 x بیشتر در تقاضا از متوسط تلویزیون سری. نه تنها نشان می دهد شماره یک digital اصلی در بازار, اما آن را نیز یک شماره بیشتر در تقاضا سری کلی در مارس 24. این روند دیده می شود در سراسر اروپا از دیزنی+’s مقدمه.

در انگلستان این سری بود 34.95 x بیشتر در تقاضا از متوسط تلویزیون سری. علاوه بر اینکه شماره یک digital اصلی آن نیز تعداد پنج به طور کلی بیشتر در تقاضا سری. در ایتالیا این Mandalorian شد 32.33 x بیشتر در تقاضا از متوسط تلویزیون سری. علاوه بر این که یک شماره بیشتر در تقاضا دیجیتال اصلی این سری نیز دوم بیشتر در تقاضا به طور کلی سری در بازار است. در اسپانیا و سری 31.96 x بیشتر در تقاضا از متوسط تلویزیون سری. به عنوان شماره یک digital اصلی این Mandalorian حتی ضرب و شتم یکی از ترین کشور در تقاضا سری La Casa de Papel. همچنین این سومین بیشتر در تقاضا سری کلی.

در سوئیس, پدرو پاسکال-led نشان می دهد 25.1 x بیشتر در تقاضا از متوسط تلویزیون سری. آن بود که هر دو شماره یک digital اصلی و شماره یک مجموعه کلی است. در ایرلند سری بود 24.45 x بیشتر در تقاضا از متوسط تلویزیون سری. همچنین تعداد پنج بیشتر در تقاضا سری کلی. در اتریش به Mandalorian شد 18.03 x بیشتر در تقاضا از متوسط تلویزیون سری. همچنین شماره دو بیشتر در تقاضا به طور کلی سری در بازار است.

در مارس 24, شش هفت اروپایی راه اندازی بازارهای شد در ده بازارهای جهانی برای این Mandalorian با سرانه تقاضا است. شماره یک بازار است که هنوز هم در ایالات متحده, اما آلمان و انگلستان شد شماره دو و سه بالا در بازار زمانی که دیزنی+ راه اندازی شد. روز جمعه در جریان پلت فرم نیز راه اندازی در هند که در آن Netflix علنا چشم خود را بعد از 100 میلیون مشترک.

این نادر است بخشش در زمانی که هالیوود است که در مواجهه با یک رکود تاریخی. آن را حتی به اعتقاد برخی از تحلیلگران صنعت جدید که مستقیم به مصرف کننده خدمات مانند دیزنی+ پایه برای بهره مندی از شرایط فعلی حتی بیشتر از امتیازهای مانند Netflix بکشد. اگر زود بازده در این Mandalorian هستند چیزی به توسط دیزنی+ می توانید تا زمین قابل توجهی در جریان جنگ بیش از چند ماه آینده.

طوطی تجزیه و تحلیل پیشرو جهانی در محتوای تقاضا شرکت تجزیه و تحلیل برای چند پلت فرم تلویزیون کسب و کار. با بزرگترین تلویزیون مخاطبان تقاضا می دهد این شرکت در حال حاضر آهنگ های بیش از 1.5 B روزانه عبارات تقاضا در بیش از 100 زبان از 200+ کشور.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>