رافائل پیامبران هوشع نبی و یونس, c. 1510. قلم و جوهر قهوه ای قهوه ای با شستن بیش از ذغال و کور قلم افزایش با گواش سفید و مربع برای انتقال کور با قلم قرمز و گچ در کاغذ گذاشته. گالری ملی هنر واشنگتن

در این سال نشانه 500امین سالگرد مرگ این هنرمند رنسانس رافائل Urbino. با وجود گذشت نیمی از یک هزاره رافائل میراث تأثیرات تصور ما از هنر خوب به این روز است.

“رافائل هنر بيشتر از هر هنرمند دیگر تعیین استانداردهای زیبایی ایده آل “خوب” ترکیب و سیستماتیک طراحی تا پیروزی آوانگارد در نیمه دوم قرن نوزدهم می گوید:” جاناتان Bober سرپرست در گالری ملی هنر در واشنگتن دی سی “به نوبه خود آن را غیر روحانی پایه و اساس هنر آکادمی و طعم و مزه در حداقل یک پایان زیبایی طیف باقی بماند که به این روز است.”

Bober است گردآوری NGA را جشن رافائل استعداد با یک نمایش با عنوان “Raphael و دایره,” با تمرکز بر اثر رافائل سبک خود را در محیط و فراتر از آن. عمده موسسات در سراسر جهان در حال ارائه مشابه برنامه نویسی است که به بررسی کارشناسی و زندگی زمینه.

همچنین نگاه کنید به: چه چیزی را نشان داد که از طریق Reuniting van Eyck را شاهکارهای در گنت

“رافائل و دایره خود را” اهرم NGA برتر مجموعه ای از آثار آن eponymous موضوع (Bober متحده آنها را “مهم ترین” Raphaels خارج از اروپا). با تمرکز بر آثار در NGA مجموعه اجتناب پیچیده حقوقی مناقشات سیاسی که اغلب در نتیجه از حمل و نقل آثار غرق در تاریخ و میراث فرهنگی از یک موسسه به دیگری.

نقاشی و نقاشی است که NGA در نظر مسیر گسترش رافائل نفوذ در تولید نقاشی در سراسر اروپا و همچنین انتظارات بینندگان و مشتریان مصرف آن است.

“احتمالا بیش از هر هنرمند قابل مقایسه نبوغ و نفوذ رافائل با نزدیک شدن به سبک و حتی خود سبکی تکامل منطقی و منظم مد شده است. که بدان معنی است که او فوق العاده پاسخگو به سبک های دیگر که از معلم خود Perugino از طریق لئوناردو و میکل آنژ و در نهایت حتی جنبه های معاصر نقاشی ونیزی می گوید:” Bober.

رافائل هشت, رسولانc. 1514. قرمز, گچ, بیش از قلم underdrawing و اثری از leadpoint در گذاشته کاغذ برش در دو قطعه و دوباره; گذاشته. گالری ملی هنر واشنگتن

نشان می دهد لیزر-تمرکز بر رافائل به عنوان چنین برجسته و راز قرن ها او را-پوشا موفقیت است. رافائل مشهور Madonnas خود Sistine آثار نقاشیهای آبرنگ خود را در سراسر واتیکان به طور گسترده تر همه نتیجه توانایی ذاتی برای مهندسی معکوس این کار از هنرمندان دیگر و آوردن آن درس در مهارت های خود را تنظیم.

اضافه کردن به که یک ظرفیت برای جذابیت و آن را کمی تعجب می کنم که چرا این wunderkind در زمان رم توسط طوفان. توسط Raphael درگذشت در سن 37 (از بیش از حد جنسیبا توجه به, پدر, تاریخ هنر, Giorgio Vasari) او یکی از قدرتمند ترین و در پی پس از هنرمندان در مسیحیت.

پیامبران هوشع نبی و یونس از 1510—یکی از نقاشی روی نمایش در NGA نشان می دهد—ارائه رافائل ظرفیت برای تسلط بر استعدادهای دیگران است.

“این بسیار پیشرفته و ترکیبی مطالعه و واقعا تنها و مهم ترین گالری پنج نقاشی رافائل می گوید:” Bober, “در واقع حجم عظیم و با ابهت حضور این ارقام نشان دهنده یک پاسخ اولیه به میکل آنژ.”

رافائل و میکل آنژ feuded در طول زندگی خود بیش از چگونه آزادانه سابق به نقل از دومی است. میکل آنژ رویایی نقاشی سبک (که بعدا به نام اطوار و اخلاق) تأثیر عمده ای بر رافائل و مشهود است در اوایل شاهکارهای از جمله اشعیا نبی در سانت’Agostino در رم و آتش سوزی در برگو در واتیکان.

رافائل سوختن رقابت با میکل آنژ بود اما آنومالی. او یک زودرس استاد که تاثیر زندگی در, در سالن های مقدس از گالری ملی هنر و فراتر از آن.

رافائل و دایره باز می شود در گالری ملی هنر در فوریه 16 و اجرا می شود از طریق 14 ژوئن 2020. نشان می دهد هشتگ با توجه به NGA وب سایت است #Raphael500.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de