پدر خرید آنلاین دارای برخی از پیش بینی های جسورانه در مورد آینده خرده فروشی

آمازون فروشندگان شخص ثالث حساب برای بخش عمده ای از پلت فرم فروش. لئون نیل/گتی ایماژ

در اواسط-90s در ارتفاع دره سیلیکون اولین دات کام بوم آلمانی نرم افزار مهندس و کارآفرین استفان Schambach اختراع مبهم مفهوم “چرخ دستی های خرید آنلاین” ساخته شده و اولین e-commerce نرم افزار به نام “Intershop آنلاین نیست.” امروز آن است که ستون فقرات تمام وب سایت های خرید.

در حالی که خرید آنلاین در حال حاضر در حال تغییر کل اقتصاد این بیماری همه گیر کوروناویروس که مجبور تقریبا تمام فیزیکی خرده فروشان به جلو فروشگاه برای ماه قرار داده و انتقال به دهیم. در طول سه ماه در سراسر کشور قرنطینه بی شماری mom-and-pop فروشگاه محو شد از وجود; زنجیره های خرده فروشی بزرگ مجبور شدند به کوچک و به طور دائم نزدیک فروشگاه ها و چندین و در حال حاضر تلاش برندها کاهش یافت راست به ورشکستگی به لطف آخرین کاه بود که COVID-19.

به عنوان یک نتیجه, تجارت تبدیل شده اولیه اقتصادی راننده به عنوان خرده فروشان در سراسر طیف تعداد آن را به نگه داشتن کسب و کار در جریان در جریان همه گیر—و احتمالا برای آینده قابل پیش بینی.

در مصاحبه اخیر خود با ناظر Schambach که در حال حاضر اجرا می شود یک خرده فروشی متمرکز ارائه دهنده نرم افزار به نام NewStore سهام افکار خود را در چالش ها و فرصت های رو به خرده فروشان و نحوه خرید را احساس می های مختلف برای مصرف کنندگان در یک پست-coronavirus جهان است.

اکثر خرده فروشان آمریکایی آماده هستند برای یک پست-coronavirus جهان است.

مانند آنچه که ما شنیده ایم از دیگر کارشناسان صنعت این بیماری همه گیر در حال رفتن برای سرعت بخشیدن به نوآوری برای بخش خرده فروشی نمایی. “خرده فروشی محیط زیست ما در حال تجربه در حال حاضر خواهد شد سرعت بخشیدن به روند اجرای فروشگاه ها به عنوان بخشی از یک مجتمع دیجیتال استراتژی” Schambach گفت. “چیزهایی که به طور معمول از 10 سال اتفاق می افتد در حال حاضر محل در 10 تا 12 ماه است.”

Schambach اشاره کرد که بسیاری از شناخته شده تخصص خرده فروشان در ایالات متحده عمل “چند مدل” به جای “omnichannel” سیستم. “آنها به فروشگاه و آنها را به یک وب سایت. اما واقعا وجود دارد هیچ ارتباطی بین این کانال ها. برای مثال خرید-آنلاین-وانت-در فروشگاه می تواند چندین روز کسب و کار,” او توضیح داد. “دلیل این است که آن را از لحاظ فنی به چالش کشیدن را به این کانال ارتباط با یکدیگر در زمان واقعی است.”

همچنین نگاه کنید به: آمازون یک-روز نخست طرح تحویل در حال حاضر به چالش کشیده شده توسط Walmart, Target

در حال حاضر بسیاری از خرده فروشان بزرگ تکیه سنتی نرم افزار سازمانی مانند ERP و POS برای مدیریت زنجیره تامین. “اجرای یک راه حل جدید مثل این معمولا هزینه یک میلیون دلار و به طور متوسط پنج سال به ارائه نتایج,” او گفت:. “این بدیهی است که بسیار گران قیمت است و پنج سال است بیش از حد طولانی برای خرده فروشان به صبر در محیط فعلی است.”

اواسط اندازه خرده فروشان را سخت ترین زمان در تعمیرات اساسی سیستم تجارت الکترونیکی.

“وجود ندارد یک فرمول واحد برای همه علامت های تجاری” Schambach گفت: بقا برنامه ریزی برای خرده فروشان پس از همه گیر.

“اگر آن را واقعا یک کسب و کار کوچک و خانواده اجرا آنها را به شکل از چگونه به راه اندازی مجدد و زنده ماندن در بسیاری از موارد” او ادامه داد. “مارک اگر آنها از لحاظ مالی سالم و یک محصول فروخته شده در سراسر جهان نیز می توانید از طریق آن دریافت کنید. متوسط اندازه برندها واقعا آنهایی که در حال رفتن به باید حداقل فرصت برای راه اندازی مجدد بدون تغییرات عمده ای به خصوص کسانی که در مرحله رشد [معنی سود] با سرمایه گذاری خارجی. آنها باید این ساختار هزینه این بستگی دارد که خارج از بودجه است. هنگامی متوقف می شود که آنها قادر نخواهد بود به کار گیرند.”

خرید-آنلاین-وانت-در فروشگاه (BOPIS) است تنها به طور موقت.

پس از coronavirus مستند تقریبا در هر عمده فروش و خرده فروش در ایالات متحده از Nordstrom و TJ Maxx به نایک و Sophora شده ارائه شده گسترش BOPIS خدمات در تلاش برای حفظ مشتریان که استفاده می شود برای خرید در فروشگاه ها, اما دیگر نمی تواند انجام دهد. و وجود یک اجماع عمومی در میان کارشناسان صنعت است که این راه جدید برای خرید و فروش همه چیز برای همیشه تغییر خواهد داد خرده فروشی حتی پس از همه گیر عبور می کند.

اما Schambach التماس به متفاوت است. “BOPIS حل موقت است,” او گفت: قبل از رفتن به توضیح است که ارائه این سرویس به تنهایی است و نه به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضای مشتری و یا از نظر مالی به نفع کسب و کار.

“این فقط کافی نیست; مشتریان انتظار راه بیش از آن” Schambach گفت. “شما در حال حاضر نیاز به یک معنی داری دیجیتال زیرساخت برای ساخت یک BOPIS سیستم. اما آنچه واقعا ضروری برای برندها است به حرکت از چند مدل به طور مستقیم به مصرف کننده مدل است که می تواند انعطاف پذیری با استفاده از موجودی خود را در بین فروشگاه های فیزیکی و آنلاین کانال.”

وجود خواهد داشت کمتر فروشگاه در خیابان. و خرید وجود دارد را احساس بیشتر شبیه به خرید آنلاین.

“یکی از چیزهایی که من شنیده ام از خرده فروشان زیادی به تازگی این است که آنها نمی خواهند به بازگشت [از همه گیر] با همان موجودی سطح” Schambach گفت: آینده خرده فروشی. “آنها می خواهند برای حفظ 30 تا 50 درصد کمتر از موجودی در فروشگاه ها. بسیاری از برندها می خواهید فروشگاه های کمتری هم در درجه اول با استفاده از آنها به نمایندگی از نام تجاری به جای به عنوان کانال های فروش.”

به مصرف کنندگان این بدان معناست که وجود خواهد داشت کمتر از فروشگاه ها در مراکز خرید و مناطق (در بالای اثر دائمی فروشگاه بسته شدن با توجه به ورشکستگی است.) تجربه خرید متفاوت خواهد بود از آنچه که ما به عنوان به خوبی به عنوان بازگشایی فروشگاه ها انتظار می رود برای حفظ و اجتماعی فاصله اقدامات در محل برای حداقل مدتی.

“خرید در فروشگاه ها احساس خواهد شد خیلی بیشتر مانند e-commerce” Schambach پیش بینی کرد. “شما هنوز هم می توانید ببینید و لمس کنید, کالا, اما شما ممکن است به خودتان پیدا کنید منظور از تلفن همراه خود بیشتر (به دلیل کاهش سطح موجودی) و با استفاده از تجارت الکترونیکی روش های پرداخت مانند پی پال و گوگل پرداخت و اپل پرداخت.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>