این حلقه بی وقفه مشکل با “پالم اسپرینگز’

palm springs andy samberg cristin miloti

Cristin Milioti and Andy Samberg در پالم اسپرینگزآخرین زمان-حلقه فیلم در ورید روز موش خرمای کوهی امریکا. Hulu; عکس تصویر توسط ناظر

گوگل “پالم اسپرینگز + موش خرمای کوهی امریکا روز” و 1.46 میلیون نتیجه خواهد شد تا پاپ. تیتر از سی ان ان توصیف جدید romcom به عنوان “مثل” روز موش خرمای کوهی امریکا’ بیش از همه (و بیش) دوباره.” “Hulu را پالم اسپرینگز به روز رسانی موش خرمای کوهی امریکا روز با پیچش های جدید و انرژی” نوشت: چند ضلعی را Tasha رابینسون. “چیزی وجود دارد آشنا در مورد پالم اسپرینگز” هشدار داد غرور نمایشگاه K. Austin کالینز رفتن بر روی توجه داشته باشید که این فیلم “را نشانه خود را از Harold Ramis’ روز موش خرمای کوهی امریکا.” Hbo را بررسی بوق و کرنا که “Andy Samberg and the Lonely Island درخشان اختراع دوباره روز موش خرمای کوهی امریکا فرمول.” این به این معنا نیست که یک دست کشیدن بر روی همگن از پوشش خبری توسط راه—تنها یک تصویر است که آن را تقریبا غیر ممکن است برای نوشتن در مورد پالم اسپرینگز بدون نوشتن در مورد موش خرمای کوهی امریکا روز.

از اساسی خطوط از آن قضیه به این قطعه از عقل به عنوان مرکز آن حداکثر Barbakow را ساندنس-شرکت خودرو برای Andy Samberg and Cristin Milioti نمی تواند اجتناب از سایه از سلف خود. 1993 را موش خرمای کوهی امریکا روز ساختگی کامل کشتی برای hiply دور بیل موری با misanthropic هواشناس گیر در یک زمان-حلقه مجبور به زندگی همان چیزی-ویژه روز بارها و بارها تا زمانی که او می آید به درک جهان اطراف او. او می رسد در یک عمیقی درس در مورد پیدا کردن معنا در زندگی: این فقط یک روند انجام همان چیزی که روز به روز به طوری که تمام یک فرد می تواند امید به انجام است را کمی لذت در آن است. پالم اسپرینگز ارائه می دهد یک وجودی ناروايي به دام انداختن یک جفت سازگار cynics در زمانی چروک برای نشان دادن یک ایده مشابه در مورد ازدواج به عنوان چیزی که یکنواخت و تکراری و در عین حال کار با ارزش است. Samberg و Milioti به اشتراک گذاری یک برد شیمی, اما که تغییر نمی کند موضوع اصلی که آن را در خدمت یک داستان است که در حال حاضر گفته شده است.

همچنین نگاه کنید به: چگونه “پالم اسپرینگز’ فیلمنامه اندی Siara در آغوش نیهیلیسم

زمان-حلقه فیلم را بدست گیر در یک زمان-حلقه خود را در حال اجرا از طریق منقول از همان اخلاقی آگهی nauseam. هیچ فیلم با یک فرض بسیار خاص شده است به تقلید به عنوان چند بار به عنوان Harold Ramis’ کمدی کلاسیک اقتباس شده برای فقط در مورد هر نوع و لحن. 2017 را خوشحال مرگ روز سازی این مفهوم را به وحشت مجبور کردن یک شاگرد به بطور منظم احساس ساعت قبل از قتل او تا زمانی که او نمیفهمد مقصر است. (عاقبت استفاده یک کوانتومی “راکتور” به چوب دوستان خود را در زمان-شکاف بیش از حد.) که فیلم ساده اخلاقی آموزش برای پازل-جعبه مکانیک راضی به آن را از بالا تا شخصیت می آموزد نه به یک حرکت تند و سریع. در آن سال نیز تحویل داده و دو نفر دیگر پروژه های مشابه dulling Groundhog Day‘s مرکزی استعاره: من قبل از سقوطآن نیز به چالش کشیده یک زن جوان به کمتر معنی و برهنهیک Wayans برادران کمدی بازسازی 2000 کرون تصویر که در آن داماد باید حلقه-de-حلقه تا زمانی که او می شود بیش از تعهد خود مسائل.

Bill Murray puts down a pitcher of coffee with Andie MacDowell in a scene from the film Groundhog Day

بیل موری قرار می دهد یک پارچ قهوه با اندی MacDowell در یک صحنه از فیلم Groundhog Day. Columbia Pictures/گتی ایماژ

حتی در میان کسانی که standouts با درک روح بیماری از روز موش خرمای کوهی امریکا اجرا می شود عمیق تر از بیل موری نیاز به خوب آنها نمی تواند کمک کند به تاسیسات مشابه زمین است. Netflix بکشد عروسک روسی شنود گذاشته به افسردگی طرز فکر که راه را به این فکر خاص آزمایش; “هر روز دقیقا همان” این است چگونه Nine Inch Nails’ Trent Reznor بیان ناامیدی خود را در مورد اعتیاد به موضع که Natasha Lyonne به نادیا فرض به عنوان او تلاش می شود بیشتر درگیر و در حال حاضر در زندگی خود. Lyonne خودش غلبه بر وابستگیهای خود و نادیا به تلخی مبارزه برای بهبود طول می کشد در تحول جامع از 12 گام برنامه. در نهایت او روشنگری حل و فصل را به یک متفاوت را در همان خودداری و با متانت به عنوان چیزی که دشوار و بدون پاداش و unstimulating اما هنوز هم ارزش انجام می دهند.

قرعه کشی این فرم روایت روشن است آن رستگاری تجدید نظر کشش و برگشت به ادم خسیس و لئیم بیداری به درک که ارواح آن را همه در یک شب. هیچ مفهوم آرام تر از این فکر می کردم که ما هنوز هم به اندازه کافی زمان را خوب و موش خرمای کوهی امریکا روز مدل اعمال می شود که به یک وضعیت که در آن یک شخصیت است هیچ چیز اما زمان. این احساساتی قدرت این روش درس-یادگیری ساخته شده است که از آن جمله قابل اعتماد هست که بسیاری از فیلم بازگشته اند اما این فقط در مورد اجرا و خشک است. ما فقط می توانیم یادگیری را به شادی در پیش پا افتاده در بسیاری از مواقع بدون در نظر گرفتن چگونه بسیاری از جنبه های بزرگسالی “پیش پا افتاده” به پایان می رسد تا پوشش.

edge of tomorrow live die repeat tom cruise

لبه فردا (با نام مستعار زندگی می کنند. می میرند. تکرار کنید.) یکی از چند فیلم اخیر به طور معنی داری remix زمان-حلقه فرمول. Warner Bros.

برای موفقیت یک فیلم به سرهم بندی کردن در اطراف در اواخر برنامه نویسی آن, تغییر فرمول تا زمانی که آن را پشتیبانی از نتیجه گیری های مختلف. یک مثال مثبت از 2014 لبه فردا (بعد retitled به این مستقیم تر زندگی می کنند. می میرند. تکرار کنید.), این نمونه نادر است که تلاش منطقی و فیزیکی توضیح برای زمان تندرست. سحر و جادو بیگانه-خون (حداقل این چیزی) می دهد آینده-سرباز تام کروز توانایی برای رفتن به عقب و بطور منظم احساس برخورد با دشمن پس از او کیا به عنوان اگر کار را از طریق یک روی حیله و تزویر سطح بازی ویدیویی. هوشمندانه ساختگی فیلمنامه conceives از متناوب تغییر حالت—reset می آید از کروز خود را شکست و نه از این دست نامرئی سرنوشت—با جایگزین مفاهیم. این فیلم به جای تمرکز بر چگونه ما به تدریج قبول و سپس تجسم نقش مجبور بر ما شخصی فیزیک تقلید می کنی آن را ‘تا وقتی که شما آن را به عنوان بزرگ بودجه اقدام ثروت باد اورده.

آن را فقط طول می کشد کمی نوآوری به احیای این microgenre در آستانه خستگی. همه بیش از حد مناسب آن را فقط یک ماده از گرفتن آن را حق دفعه بعد در اطراف.

مشاهده نقاط نیمه منظم بحث از جزئیات کلیدی در فرهنگ ما است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>