بزرگ گرفتن در دیزنی+’s عظیم ‘همیلتون’ تعداد

When Does Hamilton leave Disney_

لسلی Odom جونیور به عنوان Aaron Burr و Lin-مانوئل میراندا به عنوان الکساندر همیلتون در فیلم برداری نسخه از برادوی تولید. دیزنی+

با وجود یک گروه کر از صدای روی فیلم توییتر شفاعت با دیزنی+ به انتشار بینندگان اعداد برای فیلم برداری نسخه از همیلتونکه آمار خدمات جریان جولای 3, شرکت والت دیزنی هنوز برای اعلام هر گونه اطلاعات رسمی. این یک سورپرایز بزرگ دیزنی در میان مداوم COVID-19 همه گیر در تلاش است به استدلال می کنند به سرمایه گذاران و تحلیلگران صنعت که تئاتر منتشر و به دنبال آن, DVD, Blu-Ray و VOD در دسترس بودن و سپس در نهایت دیزنی+ پخش آنلاين بهینه مدل کسب و کار. اما در همان زمان دیزنی+ بوده و تنها نقطه روشن برای خانه ماوس در طول شیوع کروناویروس و تنها ایستاده برای بهره مندی بیشتر از یک buzzy تعداد مخاطبان نشان دهد.

در ازای هر سخت دست اول اطلاعات ما باید به تکیه بر شخص ثالث اندازه گیری به suss کردن همیلتون‘s تاثیر بر دیزنی+. از روز شنبه از طریق شنبه دیزنی+ برنامه دیدم یک چشم انداز مثبت قابل توجهی در محبوبیت از جمله 266,084 در آمریکا و 513,323 در سطح جهان با توجه به داده ها از تجزیه و تحلیل شرکت Apptopia ارائه شده برای انواع. که برابر است با محبوبیت رو به افزایش 72.4% بالاتر در آمریکا نسبت به متوسط چهار تعطیلات آخر هفته در ماه ژوئن سال 2020 بیش قابل مقایسه با دوره های زمانی در هر خروجی. در سطح جهان دیزنی+ دانلود برنامه بودند 46.6 درصد بالاتر از حالت عادی زمانی که مقاطعه از هند یا ژاپن که در آن دیزنی+ تحویل داده می شود از طریق برنامه های موجود. همیلتون همچنین تولید بیش از 2 میلیون توییت در این آخر هفته و سه بار به عنوان بسیاری از مکالمات در این سال نسبت 2015, هنگامی که آن را برای اولین بار آمد به برادوی است.

همچنین نگاه کنید به: ‘تنها’ یک پلاریزه جدید هیجان انگیز در مورد یک ویروس است که زنان را می کشد

در حال حاضر دانلود برنامه تضمین نمی کند پرداخت اشتراک ها—دیزنی+ انجام دور با آن آزمایشی رایگان ارائه در اواسط ماه ژوئن—اما آنها را نشان می دهد یک سطح معینی از بهره و وزوز. با توجه به SEMrush, داده, روند ارائه دهنده جستجو ترافیک برای دیزنی+ افزایش یافته است و تقریبا 82 درصد از فوریه سوم-بیشتر در میان شش جریان خدمات. وجود خواهد داشت بدون شک سطوح بالای بوسیله اسباب گردنده و یا تعدادی از مشتریان که لغو اشتراک خود را در یک دوره زمانی داده شده زیر همیلتوناما دیزنی امیدوار است حفظ اين اعداد خواهد بود و امیدوار کننده.

انواع مختلفی اشاره می کند که تعداد مشترکین جدید خواهد بود بالاتر از تعداد برنامه جدید محبوبیت از آنجا که بسیاری از می تواند ثبت نام برای این سرویس از طریق تلویزیون های هوشمند. اما دوباره که چگونه بسیاری از مشتریان انتخاب کردن به دیزنی+ پس از گرفتن خود را همیلتون رفع کلیدی خواهد بود. همانطور که از اوایل ماه مه دیزنی+ در حال حاضر جمع آوری شده 54.5 میلیون مشترک. برای مقایسه پیشرو در بازار Netflix در حال حاضر خانه های اطراف 182 میلیون مشترکین در سراسر جهان و حدود 70 میلیون به علاوه در آمریکا

دیزنی صرف $75 میلیون در فیلم برداری نسخه از همیلتونکه دستگیر شد در سراسر نهایی دو هفته از بازیگران اصلی اجرا در سال 2016 در بزرگترین واحد-فیلم کسب در تاریخ است. اما دیزنی است که انتظار می رود برای تبدیل همیلتون به یک جدید چند رسانه ای حق رای دادن ندارم. هفته گذشته دیزنی تایید کرد که یک فیلم مستند که ویژگی های اصلی بازیگران پیوست به بحث در مورد ریشه ها و میراث موسیقی نیز خواهد بود که به دیزنی+.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>