هنر جهان همچنان به شدت سفید—در اینجا چگونه است که می تواند تغییر

نصب و راه اندازی تقلا برای آفریقا توسط Yinka Shonibare موجود در نمایشگاه “که می داند فردا” در Friedrichswerdersche Kirche در برلین در سال 2010. یوهانس EISELE/خبرگزاری گتی ایماژ

هنر بازار جهانی صنعت در حال حاضر به ارزش حدود $64 میلیارد. تا 19th century آن به مراتب بیشتر محدود flanked اصولا توسط اشراف خریداری شده که آثار باستانی و رنسانس کارشناسی ارشد. آن را در اواسط 1800s که بازار شروع به رشد در اروپا است. ثروتمند سرمایهداران و صنعتگران گرفتار مشکلات برای جمع آوری هر دو از استادان قدیمی و نوظهور هنر مدرن. و آثار آنها در تجارت شده بودند توسط مردان است. چند اوایل پزشکان از Élisabeth لوئیس Vigée Le Brun از اوایل 18th قرن به Georgia o’keeffe 1915, قادر به پانچ از طریق ترک ماندنی است. معاصر و هنر مدرن جنبش ها و تغییرات اجتماعی که به موازات آنها به فرصت های بیشتر برای زنان برای دریافت آموزش و جلب بد نامی آوردن نام مثل فریدا کالو, سیندی شرمن, مارلین دوما شری لوین Sturtevant, Jenny Saville و راشل Whiteread به جلو.

بیش از چند ماه گذشته جهان شاهد حوادث ساخته شده است که استفاده از کلمه “بی سابقه” صدا مانند یک کلیشه است. برای اولین بار اقتصادی و تحولات اجتماعی باعث شیوع COVID-19. در میان است که فوران گسترده تظاهرات و اعتراض عمومی پوشا قاره در برابر نهادی نژادپرستی و خشونت پلیس در برابر تحمیل آفریقایی. دنیای هنر که خیالات خود را بر روی مترقی خط مقدم بود نه معاف از این حساب. به عنوان نامه از سازمان های هنری و کسب و کار شروع به ظاهر متعهد تعهد خود را به تنوع این صنعت تقریبا به طور انحصاری آرایش سفید بود و در کانون توجه قرار داده.

این حذف غم انگیز از مردم از رنگ هر دو جنس نر و ماده از هنر منجر به ویرانگر جامعه شناسی مفاهیم نه تنها برای قاره آفریقا و خارج از کشور بلکه برای کل جهان مدرن است. این گوشیهای عدم درک قابل توجهی به تخصص و اصول و آثار آن را تسهیل مدرن و فرهنگ باستانی منجر به enormous بیگانگی انقیاد و تبعیض دامن زده شده توسط صدها سال از ظلم و ستم و فرهنگی تخصیص است. بسیاری از سازمان ها در حال تلاش برای گرفتن برخی از مسئولیت عمیقا بررسی خود را در همدستی و متعهد به تجدید ساختار در حالی که همچنین کمک به اقلیت های قومی و موسسات خیریه.

همچنین نگاه کنید به: گوگنهایم سیاه متصدی است محکوم موزه درمان او

در نامه Artnet متعهد حمایت خود را از قید وثیقه پروژه و سیاه کد تصدیق کرد که این صنعت باید تغییر فورا. مدیر اجرایی Artnet یعقوب Pabst صحبت با ناظر پس از انتشار عمومی شرکت بیانیه ای در تنوع است. جهانی حساب آورده است برخی از حقایق این شرکت کشف شده در تحقیقات خود به کانون توجه است. “در سال 2018 ما یک مطالعه در نمایندگی از هنرمندان در موزه ها و ما فهمیدیم که هنر توسط هنرمندان آمریکایی آفریقایی ساخته شده تنها 2.4 درصد از خریداری از 30 موزه های ما بررسی” Pabst اشاره کرد. اما آن را متوقف نمی وجود دارد. “دنیای هنر با مشکلات گوناگونی تقریبا در هر بخش از نمایندگی از هنرمندان در موزه ها به تعصب شیوه های استخدام در گالری و هنر نهاد. [اخیرا] هنر بازل میزبان آن خیمه نمایشگاه آنلاین و نه تنها یکی از گالری های نمایش بود که متعلق به یک آمریکایی آفریقایی تبار فروشنده.” در پرتو این سوال می شود, دیگر از اهدای پول به علل آیا واقعا اثر سیستمیک تغییر در هنر کلمه ؟

واقعیت این است که ما باید در ابتدا شروع به سعی کنید به درک چگونه ما باید به وضعیت فعلی ما. Touria ال Glaoui از برجسته ترین و الهام بخش رهبران معاصر مدرن هنر آفریقایی و بنیانگذار 1-54 معاصر هنر آفریقایی نمایشگاه گفت: ناظر “به طور کلی غربی کانن زیبایی است در مرکز هنر جهان, متاسفانه, همه چیز در اطراف این است که در حاشیه, مدرن, هنر آفریقایی بلکه هنر از مناطق دیگر به نظر می رسد در نظر گرفته منطقه ای هنر. من فکر می کنم دلیل این است که بسیاری از مورخان از غرب بنابراین این است که چرا از آن گرفته شده است به عنوان نقطه مرجع است.”

این تاریخی تعصب است یک نکته مهم به بیان است. شناخت آن به ما اجازه می دهد به دنبال راه اصلاح. “آفریقا همیشه نه چندان قابل دوام برای دسترسی به, اما این است که در حال حاضر یکی از متغیرها است که با کمک آن زمان موفقیت است. ما در حال تلاش برای پر کردن شکاف در شرایط از جمله یک قاره است که قبلا کاملا از دست رفته است. این یک سفر اکتشافی برای همه ما است. مخاطبان به زودی متوجه می شود که این هنر در واقع با کیفیت عالی. متغیر بود و فقط دسترسی به مردم نمی رفتن در قاره آفریقا برای پیدا کردن افریقایی هنرمندان” ال Glaoui گفت.

خوشبختانه کسانی که دانا سازمان که قدردانی از کیفیت و ارزش از هنر آفریقایی در حال حاضر در خط مقدم این بازار رو به رشد; چند پیش افتادن مشهور و محترم خانه حراج Bonhams, fashioning رکورد جهانی با هنرمندان از جمله بن Enwonwu را توتوکه به فروش می رسد برای خرید 1.2 میلیون دلار (1.5 میلیون دلار) در سال 2018 است. در طول های اخیر خود در نیویورک و لندن مزایده Bonhams در ادامه به فاش کردن ظرفیت های عظیم برای هنر دفاع Enwonwu ال Anatsui یوسف گریلو Yinka Shonibare, Chéri, سامبا, Skunder Boghossian, Romauld Hazoumé, Malangatana و بروس Onobrakepeya. وجود دارد حل نشدنی نابغه که رفت به روند انتخاب برای پوشش کار در نیویورک فروش بروشور شامل پاپا Ibra بلند, ظهور سنگال هنرمند و همچنین به عنوان که از لندن حراج نمایشگاه هنرمند Zanele Muholi. به طور سنتی هیچ یک از این آثار را معمولا پوشش بودن بسیار با ارزش ترین و نه بزرگترین نام در فروش (کسانی که مایل به سفید و هنرمندان).

این رویکرد نامتعارف است که قطعا آنچه مورد نیاز است اگر بازار هنر است که تا به حال برای تبدیل شدن به واقعا متنوع; ماهر پا به جلو در جمع آشنایی با ثروت دیدنی کلکسیونی از هنر است که در بازار است. آرتنا مدرن و معاصر هنر آفریقایی متخصص هلن عشق-Allotey, گفت: “وقتی که می آید به مزایده سنتی بالا بسیاری می رود جلو.” صحبت از انتخاب Muholi کار او توضیح داد: “این فقط احساس قوی تر و مربوط به قرار دادن یک غیر دودویی هنرمند در جلو که یک قهرمان برای برابری.”

واقعیت این است که حتی جزئی سخت کوش تغییرات مانند این تغییر این دیدگاه چگونه به حراج گذاشته کار درک است و در نتیجه سیستم خود را. اگر چه آن ممکن است آن دسته از هنرمندانی است که در حال جذب بزرگترین سرمایه گذاری در حال حاضر, آنها ممکن است یک روز. مدیر هنری در کتیبه لندن, اوا Langret بیشتر شرح و تفصیل “وجود دارد یک سیستم در محل که باعث می شود آن را سخت تر برای POC جوامع برای دسترسی به موقعیت خود را در صنعت ما است.” واقعیت این است که وارد شدن به دنیای هنر متکی بر یک شبکه قوی از اطلاعات تماس پشتیبانی و امور مالی دومی که یکی از بزرگترین عوامل که تحت تاثیر موفقیت است. او توضیح می دهد: “برای مثال پایین پرداخت می شود شغل ورود شکل آشکار مانع از ورود آنها تنها مناسب برای افراد جوان با یک موجود حمایت مالی سیستم. اکثر نگهداری موقعیت نیاز به یک دکترا اما گران هزینه دانشگاه محدود کردن دسترسی به آموزش عالی تنها به کسانی که خانواده ها می توانند آن را ندارند.” واقعیت این است که سازمان باید آدرس سیستمیک عدم تنوع در, در ترکیب با اهدا و حمایت از سیاه و اقلیت های قومی و سازمان ها در صورتی که به هر بالقوه برای تغییر واقعی. آن را ضروری است برای نگاه های مختلف به کمک عواملی مانند دسترسی به آموزش و پرورش حق را از طریق به استخدام مرحله. ما نمی توانیم تنها با تکیه بر افزایش اپتیک از دید و نمایندگی در برنامه نویسی به تنهایی.

اگر این اتفاق واقعا برای تغییر و نه فقط صرف موضع گیری و اشتی و سپس واضح است که دنیای هنر نیاز عمده shakeup. صنعت در مقیاس بزرگ باعث می شود قابل توجه مترقی حرکت به سمت برابری است که می رود فراتر از نمایشی فعالیت. تغییرات ممکن است شامل نمایش بیشتر نمایشگاه ها توسط مردم رنگ از مناطق که تا حد زیادی نادیده گرفته, استخدام بیشتر سیاه و اقلیت های قومی افراد در نقش های رهبری و در سطح زمین باز شدن نیروی انسانی استخرهای منابع انسانی, حسابرسی, PRs برای پیدا کردن چگونه بسیاری از مردم از رنگ آنها کار کرده اند و با ارائه تخفیف در اشتراک-بر اساس ثبت نام به صورت سیاه و اقلیت های قومی گالری در صورت لزوم حمایت از بورس های تحصیلی, کارآموزی, دوره های کارآموزی و کمک به مشاغل به اطمینان حاصل شود که کسانی که سیاه متقاضیان به دست آوردن مهارت های لازم برای انجام کار با بالاترین استانداردهای. گرفتن این مراحل غنی سازی کل صنعت با یک فولر بصری اجتماعی و فرهنگی درک درستی از جهانی مدرن. آن است که تنها در این راه است که درست در طولانی مدت قابل توجهی تغییر می کنند و در ادامه به حفظ و برای نسل های آینده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>