AMC Universal Deal Explained Stock info details

چرا هالیوود هیچ چاره ای اما به دنبال AMC و جهانی ، والری مکن/خبرگزاری گتی ایماژ

آن را عادلانه می گویند که تاریخی AMC-جهانی معامله که در آن همه از استودیو امکانات این فرصت را به حرکت به حق بیمه ویدئو در تقاضا از طریق AMC تئاتر در تقاضا تنها پس از 17 روز در AMC تئاتر است که بیشترین پتانسیل تغییر در صنعت سینمایی پس از ظهور VHS و کاست. این شرکت یک گام رو به جلو را اجتناب ناپذیر VOD انقلاب موجب به ثمر با فشار اقتصادی قرار داده و در هالیوود به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

همانطور که با هر لرزه ای صنعتی تغییر وجود دارد که هر دو جوانب مثبت و منفی به وزن. آن را در حال حاضر راحت تر از همیشه برای طرفداران فیلم که نمی لذت بردن از نزدیکی به arthouse تئاتر به دیدن کوچکتر پرستیژ عکس از جهانی مستقل تابعه تمرکز امکانات. بودجه بزرگ tentpoles مانند جهان ژوراسیک و Fast & Furious فیلم هنوز هم لذت بردن از طولانی تئاتر اجرا می شود اگر آنها در حال کشیدن در دیگران بزرگ. اما بدون شک وجود دارد ما باید دسترسی به جریان اصلی عناوین زودتر از حالت عادی است. از سوی دیگر آن هنوز روشن نیست که چگونه به طور قابل توجهی چنین توسعه را تکه تکه تئاتر moviegoing. آیا سینما فقط فرار از انقراض و یا شتاب خود را گفت ؟

ما نمی دانیم تا چند سال در این قرارداد جدید به ما ارائه با نتایج ملموس است. آنچه ما میدانیم این است که وضعیت موجود سنتی moviegoing شد دیگر قابل دفاع.

“جهانی و AMC معامله اساسا نیروهای دست دیگر studios و شرکت کنندگان به بازی بازی های مشابه که می تواند در نتیجه در اکثر پویا تغییر صنعت فیلم دیده می شود از زمان آغاز آن” جف باک ارشد دفتر جعبه تحلیلگر در غرفه روابط گفت: ناظر. “اما شما می دانید — این بود که دیر شده است. کهنه پنجره آزادی نمی studios هر نعمت و قطعا مصرف کنندگان عادت کرده اند به یک تنوع از گزینه های در چه زمانی و در کجا مصرف می کنند خود را در رسانه ها…به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتان خود را.”

همچنین نگاه کنید به: AMC-جهانی معامله می تواند تغییر شکل سینما به عنوان ما آن را می دانم

این جای تعجب نیست که جهانی تصاویر, برای اولین بار بود مجسمه منحصر به فرد تئاتری پنجره است که به طور معمول تحت پوشش 60-90 روز دوره اجباری توسط شرکت کنندگان. جهانی شده است و بیشتر رو به جلو فکر کردن در استودیوی بزرگ—برای اولین بار به انتشار یک بودجه بزرگ عنوان از طریق PVOD در طول همه گیر با عضو شورای نظارت مدت تور جهانی—که تا به حال به خلاقانه رقابت با دیزنی و برادران وارنر با یک کسری از مالکیت معنوی در اختیار خود دارد. استودیو موفق به نگه داشتن سرعت در دفتر جعبه را با استفاده از کم ارزش دارایی ها (Blumhouse Productions) حمله به چهار ربع انیمیشن (دریم و روشنایی) توانمند سازی متنوع قصه گویی با هدف محروم جمعیتی و خلاقانه پرورش اصلی franchises. رهبری موج بعدی از تئاتر توزیع همتراز است که البته برای باهوش استودیو.

این حرکت بهتر است مطابق با خواسته ها و نیازهای مدرن سینمایی و مصرف کنندگان ارائه می دهد AMC جدید بالقوه جریان درآمد آنها به عنوان تنظیم به نونما اکوسیستم و افزایش جهانی خود را کسب و کار بالقوه است. آن می تواند در خدمت به عنوان پایه و اساس یک رابطه همزیستی بین استودیو و شرکت کنندگان. اما همانطور که با هر نوآوری بزرگ وجود خواهد داشت عواقب ناخواسته در پیگیری پیشرفت.

“آن زمان برای فیلم صنعت به رشد و ایجاد تغییرات گسترده به تکامل و رشد در دوران مدرن” Bock گفت. “این یک گام به سوی آن است. را کوتاه پنجره به نفع تئاتر و یا در نهایت به مرگ آنها منجر? من فکر می کنم تئاتر بزرگ زنجیره ای را انجام خواهد داد آنچه را که آنها باید برای زنده ماندن در این دوران آشفته به همین دلیل است که AMC ساخته شده از برخورد آنها. چه خواهد بود دشوار است برای کوچکتر و مستقل سینما به رقابت در بازار بود.”

ساده صنعت برای تهیه بیشتر به مصرف کنندگان با سلیقه بود و دیر شده توسعه شده است که در این نسخهها کار میکند در بعضی از فرم یا دیگر سال است. با وجود مقاومت از تئاتر و زنجیر طولانی-برگزار تئاتر اولویت برای studios, مصرف کننده دلار است آنچه در نهایت دیکته جریان کسب و کار. با هر دو صنایع تهدید دیجیتال انقلاب این فرصت را به تکامل مربوط به اقامت و به عنوان باک, یادداشت ها “به سادگی زنده بماند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de