TBI سبز اثرگذارندهها: تغذیه Neha سهام چه چیزی بهترین را برای جوان Millennials

از چه و زمانی که شما غذا خوردن باید به اهمیت اواسط وعده غذایی وعده شگفت انگیزی در اینجا یک برنامه رژیم غذایی را برای شما اگر شما همیشه در حال دویدن است.

One از بزرگترین شکست ما نسل پیشرو سبک زندگی بیحرکت در روز و روز را. با فوق العاده خواستار اهداف گرا شغل ما اجرا از ستون برای ارسال به انجام کارها بسیار به عنوان مقدار کمی از یک لحظه برای خودمان.

در حالی که یک شیوه زندگی سالم مستلزم بسته بندی در برخی از مقدار ورزش و مقدار مناسب از zzzzzzs روزمره مهم بسیاری است که آنچه شما غذا خوردن به طور منظم. تماشای آنچه شما را در دهان خود بسیار لازم برای دریافت دوز روزانه خود را از مواد مغذی بدون قرار دادن در کیلو اضافی.

ما به صحبت کرد Neha Ranglaniمنسجم متخصص تغذیه و مربی بهداشت در مورد چگونه کار رفتن millennials باید گچ را در برنامه غذایی روزانه.

شروع صبح خود را حق به مجموعه ای از لحن روز می گوید Neha.

“شروع صبح خود را با برخی از تسکین مایع مانند آب لیمو یا چای گیاهی و سپس جویدن میوه حداقل نیم ساعت قبل از غذا خوردن یک صبحانه سالم. صبحانه می تواند هر چیزی از سبزی و برنج قهوه ای poha, ارزن idli, جو dosa ragi chila, چیا , پودینگ, به ارزن parathas – همه از آن ارائه فیبر و کربوهیدرات با پروتئین متوسط و چربی برای سوخت ما برای روز های آینده و تغذیه باکتری های خوب در روده.”

healthy eating

و نه فقط صبحانه; تمام وعده های غذایی خود را بسیار مهم هستند. و چه حتی اساسی تر به انجام آن درست است که خوردن وعده های غذایی خود را همان زمان هر روز.

“بهترین زمان برای ناهار بین 12-2 ساعت که آتش گوارش در اوج خود است و کمک می کند تا جذب و جذب بسیاری از مواد غذایی که ما می خوریم. این همیشه خوب است که به طور منظم وعده غذایی زمانبندی آن را به عنوان کمک می کند تا تنظیم ساعت بدن و آماده کردن بدن برای انجام کار خود را در بهترین حالت آن می گوید:” این متخصص تغذیه.

او نشان می دهد که ایده آل ناهار است که در آن یکی 3-4 انواع غذا با بخش بزرگی از سالاد خام—یک کاسه سبزیجات پخته شده یک کاسه دال و یک بخش کوچک از غلات مانند roti یا برنج.

Ranglani نیز به شدت طرفداران اواسط وعده غذایی وعده: “من توصیه سالم وعده بین وعده های غذایی که شامل آجیل و دانه ها, makhanas, chana, شیرین, سیب زمینی یا میوه آنها را اضافه کنید مواد مغذی مصرف در طول روز و به شما کمک کند برای جلوگیری از پرخوری در وعده های غذایی.”

healthy eating

ما نیز خواسته متخصص تغذیه بهترین زمان برای یک دمای اتاق رونده به پایان شام و بهترین مواد غذایی برای خوردن به خصوص اگر شما به تنهایی زندگی می کنند در یک شهر دور از خانه. Ranglani می گوید برای سلامت کلی خوب بهترین کار این است برای قرار دادن تا شام 2 تا 3 ساعت قبل از هدف قرار دادن تخت به عنوان است که به بدن زمان زیادی را به استراحت و تعمیر در حالی که خوابیده به جای انحراف انرژی آن نسبت به هضم غذا.

این همیشه خوب است که یک شام سبک. “شام ایده آل باید بیشتر از سوپ را هم بزنید سرخ جوانه و کوینولا و کمتر از کربوهیدرات های سنگین. اگر یک زندگی به دور از خانه و سپس ساخت یک گلدان وعده های غذایی مانند ارزن khichdi, کوینولا pulao یا سالم کاسه واقعا باعث می شود زندگی را ساده تر” او می افزاید.

نرم افزار نکته #1: پک در 7-8 ساعت خواب روزمره و آگاه در مورد مدیریت استرس.

نرم افزار نکته #2: خوب تکنیک های تنفس همراه با برخی از مراقبه کمک می کند تا مقابله با موقعیت های بیشتری با آرامش نگه می دارد و بدن و همچنین سلامت ما را تحت بررسی کنید.

حق خوردن و فقط مقدار مناسب از خواب non-negotiable اگر یکی بخواهد به یک زندگی سالم. Intersperse که با نوعی از ورزش سه بار در هفته و شما می تواند در خود را به بهترین شکل همیشه!


همچنین بخوانید: 5 راه برای Jaggery که باعث افزایش فواید سلامتی آن!


(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>