‘حمایت از یکدیگر’: این فیلم مستقل جامعه دعوا کردن Coronavirus

capri theater montgomery alabama coronavirus

کاپری تئاتر در مونتگمری آلاباما خالی نشسته با توجه به گسترش coronavirus. این arthouse تئاتر که در فیلم نشان داده شده از سال 1962 بسته است در طول مدت بیماری همه گیر. تیلور هیل/گتی ایماژ

فیلم بسیار پیش بینی بحرانی سر و صدا شده بود در تئاتر کمتر از یک هفته وقتی که اجتناب ناپذیر آشکار شد. Coronavirus بیماری همه گیر در حال رشد بود مجبور تئاتر در سراسر کشور شروع به ظرفیت برش و انتخابی خود را درب. به زودی به اندازه کافی شیوع بیماری می تواند منجر به یک سینما در سراسر کشور خاموش کردن. این زمانی بود که فیلم را توزیع بر خاست به عمل است.

برای هفته آینده یک دوجین از کارکنان مشغول به کار در روز و شب به ایجاد یک فن آوری ثابت ساخته شده است در بالای این شرکت جدید خدمات جریان به طوری که مخاطبان در خانه هنوز هم می تواند لذت بردن از فیلم. و در اواخر هفته گذشته به رسانه بسیار هیاهو توزیع عرضه جدید تغییر الگوی صفحه اصلی انتشار: Bacurauموجود در جدید کین خیمه جریان خدمات.

غیر منتظره زود در دسترس بودن ممکن است تنها چیزی که برزیل داوران جشنواره کن برنده جایزه جهانی و آخرین, انیمیشن, خانوادگی, فیلم , عضو شورای نظارت مدت تور جهانی مشترک دارند اما این اهمیت نمی تواند انجام نگرفته است.

مانند تقریبا هر آجر و ملات کسب و کار در ایالات متحده سینما باید توقیف در سراسر کشور در پی COVID-19 پرتاب کل صنعت فیلم بیشتر به بی نظمی پس از ضعیف 2019. در پاسخ پنج استودیوهای بزرگ تا حد زیادی به دنبال دو راه: هل دادن فیلم در اصل به دلیل این بهار به انتشار تاریخ بین شش ماه (از قبیل اوراق قرضه فیلم هیچ وقت به مرگ) و در سال (Fast & Furious 9) پایین خط در حالی که با عجله تمام نسخه های اخیر برای دیجیتال دانلود (خون و عضو شورای نظارت مدت تور جهانی گسترده) و جریان خدمات (به بعد).

چگونه کسانی که در فیلم مستقل جهان باید و یا حتی می توانید با پاسخ دادن به این بحران بسیار بیشتر در شار. آنچه اما روشن است که بقای یک فرم هنری است که در حال حاضر در یک موقعیت مخاطره آمیز قبل از همه گیر خواهد شد و بستگی به خلاقیت و بداهه و تمایل به پایین خیره عذاب در طول یک فاجعه بی سابقه ای.

در برخی موارد, indie در, توزیع کنندگان به خوبی می چرخاند برای این نوع ناگهانی پیچ و تاب و در نمایشگاه گزینه های. قرار دادن فیلم بر روی ویدئو در تقاضا است که هیچ چیز جدید برای این صنعت است که پیشگام روز-و-تاریخ انتشار مدل و در بخش قابل توجهی از درآمد خود را از در حال مشاهده صفحه اصلی. IFC Films ارائه شده است بر روی تقاضا مشاهده از سال 2006 و معرفی خود و خدمات جریان در بهار گذشته. Kino Lorber راه اندازی آن قرار دادی سرویس VOD کین در حال حاضر در سال گذشته نیز (خیمه بر اساس معماری آن). اما arthouse سینمای جهان با مشکلاتی از مقیاس و فن آوری در دسترس و فوری مالی شکاف است که نمی توان نادیده گرفت.

Kino Marquee

Bacurau است فقط یکی از چندین arthouse سینما منتشر شده در حال حاضر در دسترس بر روی خدمات جدید Kino متحرک. تصویر از طریق کین خیمه

نعمت و موانع VOD گزینه های

اولین و مهمترین, وجود شکاف در قابلیت و پلت فرم فضا.

همراه با IFC و کین و توزیع کنندگان مانند فیلم جنبش و اسیلوسکوپ شده اند قادر به دریافت عناوین خود را به طور مستقیم و آنلاین از طریق خود خدمات آنلاین; فیلم حرکت نیز teaming با تئاتر برای غربالگری مجازی اتاق اسیلوسکوپ ارائه شده است محبوبیت از 10 از آن فیلم از جمله چند که دست خود را در تئاتر ویندوز; توزیع کننده اهدا خواهد شد بخشی از درآمد حاصل به سینما کارگر صندوق همبستگی.

سایر توزیع کنندگان, اما, کمی امید گرفتن فیلم های خود را در دسترس برای دانلود و جلوتر از آنها در نظر گرفته شده دیجیتال خرما به دلیل انجام این کار نیاز به زیرساخت ها و بسیاری از کار های فنی و رابطهای.

“این سیستم عامل در حال حاضر برای سرعت بخشیدن به روند [برای studios]. برای [بسیاری از] indie وجود دارد سریع خط لوله به دیجیتال مگر اینکه آنها رفت و آمد مکرر به Vimeo و یا آمازون تصویری مستقیم” توضیح می دهد که کایل گرینبرگ مستقل و توزیع دامپزشک که در حال حاضر اجرا می شود بوتیک توزیع و بازاریابی شرکت دایره جمعی. “قبل از همه از این من می خواهم مشغول به کار در availing فیلم به صورت دیجیتال در ماه جولای. برای فیلم من می خواهم برای قرار دادن برای TVOD در اوایل ماه جولای من نیاز به چیزهای که مجموعه ای با پایان ماه.”

که سه تا چهار ماه فاصله بین تحویل دارایی و راه اندازی بزرگ دیجیتال دانلود سیستم عامل است. و به عنوان گرینبرگ یادداشت ها در یک تانک اقتصاد, چشم انداز موفقیت مالی در یک تو رفتگی در دیوار پرداخت می شود دانلود چالش برانگیز است.

فیلم تعریف “غیر ضروری” در یک بحران بهداشت عمومی

“من می خواهم برای دیدن چگونه مصرف کنندگان پاسخ,” او می گوید. “وجود چنین ثروت از مواد کسی واقعا نیاز به پرداخت هر چیزی. همه آگهی رانده ویدئو در تقاضا عامل مانند پلوتون در حال دیدن یک پرش بزرگ در بینندگان این هفته است. بسیاری از مردم از دست دادن شغل خود را در حال حاضر و در واقع مردم در حال رفتن به صرف 15 دلار برای خرید یک فیلم و یا پرداخت هزینه برای بلیط دیجیتال زمانی که آنها فقط می توانید تماشا چیز دیگری در دیجیتال به صورت رایگان?”

سه زنجیر اصلی—AMC شاهوار و Cinemark—خود حدود نیمی از 44,000 صفحه نمایش در ایالات متحده است. بقیه متعلق به اندازه کوچکتر زنجیر و یا مستقل تک-محل شرکت; انواع گزارش در سال گذشته که از 600 نفر از اعضای انجمن ملی تئاتر صاحبان حداقل 91 شد و تک-صفحه نمایش, تئاتر, در حالی که بیش از 400 به حال ده صفحه نمایش و یا کمتر است. کوچک تئاتر که اجرای استودیو های بزرگ فیلم طولانی شده است در معرض خطر (و غالبا به دست آورد عمده زنجیره ای). Arthouse تئاتر که بازی مستقل فیلم به طور کلی با سود کمتر محلی, رقابت, اما به همه گیر نفی واقعی یکی از مزیت است که این تئاتر به رخ کشیدن می تواند در طول زمان عادی.

در حالی که بسیاری از علاقمندان به سینما به طور کلی مکرر هر کدام زنجیره ای بزرگ تئاتر است plushest صندلی و بزرگترین صفحه نمایش arthouse سینما ارائه یک نوع متفاوت از لوکس: جامعه. آنها اغلب با حمایت عضویت و جمع آوری کمک درایوهای علاوه بر فروش بلیط و دیدن یک فیلم در این سینما است که اغلب یک رویداد اجتماعی با Q و از بازدید از فیلمسازان و ویژگی های خاص دیگر.

با توجه به عدم وجود صفحه نمایش و درخواست های عظیم, اما آنها بسیار به ندرت به نوبه خود یک سود قابل توجه به خصوص به عنوان اجاره در سراسر کشور به موشک وار رفتن. اغلب آنها از پوست-از-خود-دندان عملیات و هر دلار در گیشه که آیا آن را از یک هنر جدید تلنگر و یا نیمه شب مجموعه, رویداد بسیار مهم است.

Prince Charles Cinema in Leicester Square

شاهزاده چارلز سینما در میدان لستر در مرکز لندن بسته تا اطلاع ثانوی در مارس 24 سال 2020 است. این بیماری همه گیر به حداقل 182 کشور این ادعا بیش از ده ها هزار نفر از زندگی و آلوده کردن صدها هزار نفر بیشتر است. Ollie میلینگتون/گتی ایماژ

در حال حاضر با درآمد صفر برای آینده قابل پیش بینی تئاتر هستند که مجبور به کردند و دراز کردن طولانی مدت کارکنان شتاب از قبل موجود بحران نیز طراحی شده توسط ظهور جریان در صفحه اصلی و انتقال به دیجیتال طرح ریزی روی صفحه نمایش بزرگ است. بیش از 2000 تئاتر بسته اند بیش از 25 سال گذشته و در حالی که آن را بیشتر ثابت شده است که در طول دهه گذشته جریان درآمد را لاغر شده.

حتی توزیع کنندگان است که حضور در VOD و جریان یک رابطه همزیستی با arthouse سینما. با بسیاری از رسانه های متمرکز در بزرگترین فیلم های پرفروش و محلی مجلات فیلم تقریبا منقرض شده arthouses کاملا حیاتی برای یک فیلم مستقل ، آنها اغلب پلت فرم و بازاریابی ماشین, رانندگی, هیجان برای آنچه که ممکن است در غیر این صورت مبهم عنوان, و هنوز هم درایو قابل ملاحظه بخشی از سود خود را.

“این بسیار منسجم و هر قطعه از این کسب و کار است که متکی بر یک قطعه دیگر و بنابراین ما واقعا نیاز به حمایت یکدیگر می گوید:” آریانا Bocco اجرایی معاون رئیس جمهور در IFC Films.

با خود survivals در هم تنیده هر دو طرف کار کرده اند برای کمک به یکدیگر از طریق این حال همه گیر. به جای تلاش برای نونهالان و ترویج Bacurau به تو رفتگی در دیوار مخاطبان پراکنده در سراسر کشور, Kino Lorber با همکاری indie تئاتر در آن غربالگری مجازی ، توقیف تئاتر می تواند به فروش بلیط به صورت آنلاین توپی که از طریق آن مخاطبان می توانید Bacurau در خانه و از طریق تلویزیون اپل Roku و به زودی آمازون آتش. استودیو و تئاتر تقسیم سود هر بلیط فروخته شده; در حال حاضر وجود دارد 79 تئاتر عامل کین خیمه با 150 کلی صف اوایل ماه آوریل.

“این واقعا منحصر به فرد متناسب با نیازهای تئاتر و کل پروژه بسیار سینما-محور می گوید:” ریچارد Lorber توزیع بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت. “این در مورد تئاتر فعال کردن پایگاه خود را از پشتیبانی: خود وفادار دیرینه مشتریان و مشترکین خود و اعضای خود را تأمین کنندگان مالی و گرفتن کلمه به آنها و سپس ساخت آن را یکپارچه و آسان برای آنها را به فقط کلیک کنید یک زن و شوهر از دکمه ها و پرداخت 12 دلار و تماشای فیلم است.”

یکی از اندازه حل خواهد شد نه همه جا

فیلم جنبش در حال حاضر یک سرویس مشابه برای برخی از سینماها اما دیگر تئاتر در حال امید بستن برای بیشتر قرار دادی بداهه راه حل. چند سینما در همان موقعیت دقیق. آلیسون Kozberg مدیر عامل خانه هنر همگرایی یک اتحاد indie در سینماهای سراسر کشور اشاره می کند که بسیاری از اعضای صورت منحصر به فرد حالات. برخی از خود ساختمان های خود را در حالی که دیگران در حال مستأجر به صاحبخانه; برخی از عضویت مدل; دیگران تمرکز بر فروش بلیط خود را به عنوان اصلی درآمد رانندگان با رویدادی مانند جشنواره های فیلم و خصوصی نمایش ارائه مناسب و معقول تکه از درآمد خود را..

انواع شرایط تولید انواع پاسخ تا کنون از جشنواره مهاجرت به اینترنت و بصورت زنده س و با استعداد فیلمسازی به افزایش جمع آوری کمک مالی از کاربران. برخی از صاحبان بدست حتی بیشتر خلاق; مشهور Belcourt تئاتر در نشویل به تازگی برگزار شد نمایش فیلم Space Jam بیش از کشش جذب یک دور جمعیت های مختلف از cinephiles که معمولا بازدید غیر انتفاعی تئاتر مراکز.

“من دیدن تئاتر تطبیق برنامه نویسی خود را برای مشتریان در تمام سنین با استفاده از ترکیبی از Vimeo, Twitter, Facebook و این فقط در عرض یک هفته” Kozberg می گوید. “بنابراین من فکر می کنم بیشتر وجود دارد و نوآوری و خلاقیت را به آمده است. و من فکر می کنم که آن را واقعا مهم است که هر کسی که عاشق سینما سرمایه گذاری خود را در تئاتر در حال حاضر.”

Kozberg تاکید می کند که آخرین بخش اشاره کرد که به او مجازی سینما “در نظر گرفته شده است به جای سینما” فقط به سادگی مکمل آنها در خرج کردن. هنوز Lorber می بیند بالقوه آینده برای کین خیمه فراتر از این استقرار فوری; این شرکت در حال حاضر اضافه شده چند عنوان به آن مجازی و ارائه آن به مدیر عامل شرکت نشان می دهد آن را قطعا می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش زندگی از فیلم که محدود اجرا می شود در تئاتر تنها با چند صفحه نمایش.

cinema china coronavirus

سینما کارکنان در شنیانگ, چین, اسپری های ضد عفونی کننده به عنوان فیلم خانه آماده برای بازگشایی پس از بسته شدن با توجه به COVID-19. چین برداشته دشوار محدودیت در استان لیائونینگ در کانون شیوع کروناویروس در 25 مارس پس از یک ماه-بلند مستند به عنوان کشور گزارش جدید داخلی موارد است. خ/خبرگزاری گتی ایماژ

آینده هنوز نامشخص است

چگونه بسیاری از سالن های تئاتر زنده است هنوز سوال اصلی و آن را غیر ممکن است برای شروع به تخمین می زنند. هر زمان که جامعه پدیدار می شود از این بی سابقه بحران بهداشت عمومی و قرنطینه وجود خواهد داشت بی پایان متغیر است. برای تئاتر این معلوم نیست که آیا مردم می خواهند به جمع شدن در گروه های بزرگ پس از چندین ماه از گفته بودن به لحاظ اجتماعی فاصله خود و جلوگیری از میکروب ها در تمام هزینه. Kozberg می گوید که او امیدوار است در شرایطی که تئاتر تجربه به یاد مردم چه مقدار از آنها ارزش آن را در حالی که گرینبرگ نشان می دهد استودیو’ وحشت باد می تواند به هند یک مزیت است.

“من می خواهم به فکر می کنم که با تمام این استودیو در حال حاضر هل دادن محصول خود را به عنوان دور برگشت به عنوان آنها احتمالا می تواند یک نور بودند به سوئیچ در یک ماه و همه چیز می تواند به حالت عادی بازگشت ترک آن ممکن است یک وضعیت که در آن وجود دارد را کامل باز کردن شکاف برای indie در این تابستان” او می گوید. در واقع بیشتر فیلم در حال تحت فشار قرار دادند—برادران وارنر فقط تحت فشار قرار دادند و پشت آن تابستان فیلمهای Wonder Woman 1984 از ماه ژوئن تا اواسط ماه اوت و در زمان خود انطباق در ارتفاعات کردن برنامه به طور نامحدود.

“تئاتر خواهد بود گرسنه برای محتوا و ما مشتاق برای درهای خود را به باز کردن دوباره در هر راه است.”

فقط چگونه بسیاری از سالن های تئاتر باقی مانده است دیده می شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>