سوپر باول LIV رتبه بندی نشان می دهد نشانه هایی از زندگی در میان چند سال شیب

Super Bowl TV Ratings 2020

چگونه 2020 Super Bowl کرایه در رتبه? Kevin M. Cox/گتی ایماژ

سال گذشته snoozy سوپر باول بین میهن پرستان جدید انگلستان و لس آنجلس قوچ بود حداقل به تماشای در یک دهه. اما این نقطه کم به نظر نمی رسد به هر گونه حمل بیش از اثر 2019 فصل NFL به عنوان میانگین رأی تلویزیون در هر بازی در واقع افزایش چهار درصد به 16.5 میلیون دلار در مقایسه با سال 2018 است. در واقع این بیشتر به تماشای فصل به طور منظم از سال 2016 و دوم مستقیم فصل از رتبه های بهبود. هنوز سوپر باول مخاطبان شده است کاهش در هر فصل پس از تمام زمان بالا 2015 (114.4 میلیون بیننده) و NFL می خواهم به درپوش آن 100 سال جشن در یک یادداشت بالا.

پس چگونه Kansas City Chiefs’ 31-20 پیروزی بر سن فرانسیسکو 49ers در سوپر باول LIV کرایه در رتبه بندی برای روباه ؟ بازی درو به طور متوسط از 99.9 میلیون بیننده و 41.7 خانوار, اعتبار, به گزارش خبرنگار هالیوود. برای مقایسه اینجا کل بینندگان آمار و ارقام گذشته 10 فوق العاده کاسه با توجه به رسانه های ورزشی سازمان دیده بان.

1) 2010 – بدون-IND (CBS) – 106.5 میلیون
2) 2011 – GB-گودال (فاکس) – 111.0 میلیون
3) 2012 – NYG-NE (NBC) – 111.4 میلیون
4) 2013 – BAL-SF (CBS) – 108.7 میلیون
5) 2014 – دریا-دن (فاکس) – 112.2 میلیون
6) 2015 – NE-دریا (NBC) – 114.4 میلیون
7) 2016 – دن-ماشین (CBS) – 111.9 میلیون
8) 2017 – NE-ATL (فاکس) – 111.3 میلیون
9) 2018 – فی-NE (NBC) – 103.4 میلیون
10) 2019 – NE-لار (CBS) – 98.2 میلیون

سوپر باول LIV یک رکورد با 30 ثانیه تبلیغات در حال اجرا تا آنجا که $5.6 میلیون 5.5 درصد افزایش نسبت به سال گذشته را هزینه. روباه و حتی اضافه شده اضافی 2.5 دقیقه تجاری زمان به بازی به جای تبلیغ و تقاضا در این سال به عنوان اولیه موجودی فروخته شده در ماه نوامبر اولین sellout در یک دهه. این انتظار می رود که تا سال 2020 بزرگ بازی را بالا $412 میلیون صرف تبلیغ در سال 2019. که صدای شما را می شنوم NFL کمیسر راجر Goodell حساب بانکی با اضافه کردن یک سری از صفر به چوب خط حساب کردن.

حتی در میان غرق شدن کلی بینندگان به تازگی سوپر باول باقی مانده امریکا پربیننده ترین رویداد سالانه توسط یک حاشیه گسترده ای. با اکثریت NFL پخش حقوق برای grabs زیر 2022 فصل ما این باورند که آیا لیگ آماده است برای پرش به جیب عمیق از جریان. در عین حال با وجود سالانه دستاوردهای بیش از حد بالا آنلاین NFL بینندگان باقی مانده حداقل نسبت به بازی خطی مخاطبان هر رسانه ورزشی سازمان دیده بان.

1) 2012 – 346,000
2)
2013 – 508,000
3) 2014 – 531,000
4) 2015 – 973,000
5) 2016 – 1.4 میلیون
6) 2017 – 1.7 میلیون
7) 2018 – 2.0 میلیون
8) 2019 – 2.6 میلیون

به عنوان مذاکرات برای NFL را سودآور پخش حقوق دریافت در جریان انتظار simulcasts از طریق جریان شرکای تجاری مانند آمازون نخست تصویری به ادامه در حالی که لیگ نگه می دارد تمرکز اصلی آن بر روی خطی. مفهوم جریان است که هنوز در مراحل ابتدایی است و زنده رویداد های برنامه نویسی است و در عین حال تبدیل شدن به یک ساختمان بنیادی بلوک از پلت فرم با توجه به انواع عوامل فنی. اما بیایید دوباره این ایده یک بار NFL بعدی پخش قرارداد منقضی می شود سال از هم اکنون. با توجه به گسترش جریان خدمات و برنامه های بلند پروازانه به عنوان سمبل ورزشی و اخبار به OTT, سیستم عامل, ما ممکن است بیش از حد دور است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>