شروع با فقط 10 ، 000 تومان این برنده جایزه فیلمساز در حال حاضر بدست آورده در Crores

Deepmala دقت اجاره راه خود را از طریق این مرد سنگر و استحکامات که حتی امروز reeks تبعیض و خرد هر مرزی برای تحقق تنها شور و شوق.

ارتقاء

“منf شما به من یک لپ تاپ من می توانید هر چیزی را در هر فرمت تصویری, صوتی, چاپ بر روی هر بودجه از یک لاخ به یک کرور” می گوید: Deepmala. و این که چگونه او شروع بصری خانه (TVH).

این همه را در یک اتاق کوچک از Deepmala را فریدآباد خانه بر روی لپ تاپ او قرض گرفته شده از یک پسر عموی. با سرمایه 10 ، 000 تومان, TVH در حال حاضر به یکی از سرمایه های ملی منطقه مشهور تولید فیلم خانه مشکلات ناسازگار بودن در کرور درآمد.

Deepmala سوار در سفر خود را از یک دهه پیش زمانی که صنعت سرگرمی به حال تقریبا هیچ تولید. 39-در سال جدولها دقت راه خود را از طریق این مرد سنگر و استحکامات که حتی امروز reeks تبعیض و خرد هر مرزی برای تحقق شور و شوق خود را.

“من همیشه می خواستم به خود من رئیس و ایجاد چیزی از خود من است. اما من فاقد تجربه و شجاعت. پس من برای تقریبا نه سال در رسانه های مختلف سازمان. البته ترک آسان بود تصمیم به خصوص با توجه به پول من ساخت. اما آنها می گویند شما را به شیرجه رفتن را در برخی از نقطه. معدن آمد در سال 2010” Deepmala می گوید بهتر است هند.

پس از اتمام دیپلم در رادیو و تلویزیون و روزنامه نگاری از موسسه بین المللی رسانه های جمعی در دهلی نو در سال 2001 Deepmala رفت تا همین چند کلاه.

Deepmala بنیانگذار بصری خانه سابق هند کریکت Sourav Ganguly, در طول یک آگهی شلیک

“من گزارش میز کار فیلمنامه نویسی و جهت و ویرایش. من می خواستم برای دریافت به روزنامه نگاری اما من به زودی تجربه هیجان از فیلمسازی. اگر من تا به حال یک کار خاص, مشخصات, من صرف ساعت اضافی در اتاق به یادگیری مهارت های دیگر,” او می گوید.

او تلاش های مداوم در به دست آوردن مهارت های جدید است و بخشی از هر پروژه خلاقانه در نهایت منجر به چند کار فرصت. یکی از مهم حرفه ای درس او آموخته بود که به ایجاد و حفظ یک رابطه خوب با همکاران و مشتریان. “این تماس بعد آمد در دستی زمانی که من شروع به شرکت خود من.”

در اطراف 2009 فیلمساز ازدواج کردم و در زمان استراحت از کار است. برای اطمینان از ثبات مالی او را به عنوان یک مدیر مستقل برای چند سال.

“سپس من با اعتماد به نفس از دست زدن به پروژه های خود من. من می دانستم که چگونه به ایجاد چیزی از هیچ چیز. حتی اگر من شکست من همیشه می تواند بازگشت به کار.”

Deepmala خود را آغاز تولید خانه از خانه

او با اقتباس از یک لپ تاپ از پسر عموی او ساخته شده یک لیست تماس از مشتریان بالقوه و شروع سرمایه گذاری.

پس از 25 روز از برقراری تماس Deepmala صعود او اولین مشتری اقدام به اوتیسم یک سازمان غیر دولتی در دهلی نو. او تحویل داده آموزنده تصویری در داخل بودجه از تومان 1.20 لاخ.

“Deepmala نگران است بیمار و نشان داد مقدار زیادی از درک در حالی که کار با کودکان مبتلا به اوتیسم می گوید:” Reeta Sabharwal مدیر (مالی و اداری) اقدام به اوتیسم.

“زمانی که هیچ کس دیگری آماده بود به آزمایش با یک آژانس جدید آنها معتقد بودند در کار من به دلیل صداقت و تجربه گذشته. این یک افزایش بزرگ به روحیه من که بسیار پایین بود پس از رد. شده است وجود دارد هیچ نگاه به عقب پس” می افزاید: Deepmala که تا به حال استخدام مترجمان آزاد برای این پروژه است.

Deepmala دریافت کرده است تمجید برای محتوا

از استفاده از تماس های او ساخته شده است در حالی که همکاری با شرکت های ساختمانی با استفاده از رسانه های اجتماعی به کلمه از دهان Deepmala تشکیل فهرستی از مشتریان.

هنگامی که او ایجاد یک بانک پروژه و اعتبار کافی Deepmala شروع به استخدام افراد. امروز تیم او شامل 22 نفر که داده شده است به اندازه کافی آزادی به کشف بیش از وظایف تعیین شده خود را.

ساختمان پایه مشتری آسان نبود. آنها تبدیل شد توسط بسیاری از آژانس های بزرگ از جمله سازمان ملل متحد. اما Deepmala حاضر به پایین او جاه طلبی.

“سازمان ملل متحد می خواستم کسی که با یک تجربه قوی, بنابراین من سخت کار می کرد برای نزدیک به سه سال و اعمال دوباره. در این زمان ما انتخاب کردم و آن را نقطه عطفی برای شرکت ما است.”

این شرکت ساخته شده فیلم های مختلف برای آژانس های سازمان ملل در موضوعاتی مانند حمایت از کارگران بهداشت از COVID-19 گرفتن نمونه کار زن فراماسون در Jharkhand و آگاهی ملی تغذیه میشن.

Deepmala با تیم

“Deepmala شور و ارادت نسبت به کار است آنچه مرا تحت تاثیر قرار ترین زمانی که من پیوست این شرکت است. اگر من یک اسکریپت نویسنده من را وادار به کشف بخش های دیگر نیز مانند رفتن در این زمینه است. این حرکت من رویای تبدیل شدن به یک فیلمساز” Shruti Bhatt یک نویسنده با TVH می گوید بهتر است هند.

Deepmala در حال حاضر متنوع مشتری, نمونه کارها, که شامل سازمان ملل متحد وزارت امور خارجی دفاع از تحقیقات و توسعه سازمان (DRDO) این NASSCOM بنیاد تاتا آسمان و رنگ.

کیفیت کار او منعکس شده است در تمجید و جوایز این شرکت دریافت کرده از جمله هند بالاترین و معتبرترین جایزه در سینما دادا صاحب Phalke جایزه در سال 2018 برای بهترین نوظهور تبلیغات, مستند و فیلم کوتاه تولید ،

یک زمین پرورش برای خلاقیت

آن است که آیا چشم نواز آگهی های بازرگانی تلویزیون, سخت, ضربه فیلم های مستند, فیلم های کوتاه و یا شرکت های بزرگ پورنو, TVH می توانید مطالب در هر موضوع و در هر قالب. “ما ساخته شده یک ویدیو مجله برای DRDO چیزی است که آنها تا به حال هرگز fathomed. این که چگونه ما صعود آنها را به عنوان یک مشتری. ساخت یک غیر داستانی تصویری است که به چالش کشیدن و جذاب در همان زمان” سهام Deepmala.

‘خود من ایجاد فرصت’

ارتقاء

در سراسر کشور مستند کرده است مختل زندگی هر کس و تحت تاثیر اقتصاد هند به عنوان به خوبی. اما TVH نگه داشته است خود را شناور. این شیرجه به ساخت انیمیشن, ویدئوها چیزی که نیازی به رفتن به خارج از منزل برای شاخه.

“ما در حال ساخت فیلم انیمیشن برای دولت مرکزی و سازمان ملل متحد سازمان گسترش آگاهی در COVID-19” می گوید: Deepmala که معتقد به ایجاد فرصت های خود.

این است که احتمالا دلیل Deepmala را به سمت بالا سفر. در سال اول خود را در گردش مالی نزدیک به Rs 5 لاخ اما در سال گذشته آنها تقریبا لمس تومان 5 کرور.

چند سال گذشته بوده است هیچ چیز کمتر از یک roller-coaster ride برای Deepmala با بسیاری از بازدید و برخی نتواند. اما در طول سفر خود را منحنی یادگیری ثابت شده است.

طول ساقه

او سپاسگزار برای همه چالش های که آمد راه خود را برای او پا بر روی آنها و رهبری به سوی موفقیت به شیوه ای با وقار.

“بزرگترین چالش این بود که کار من به ایستادگی کردن در یک زمینه که در آن مردان فرض آن آسان است برای زنان به مشتریان صرف نظر از استعداد خود را. به زودی من هم متوجه شدم که بسیاری از تکنسین های مرد هستند. من می دانستم که من تا به حال به قوی و اجازه کار برای خود صحبت می کنند” می گوید: Deepmala.

TVH چندین پروژه در این خط لوله که شامل فیلم های کوتاه مستند و فیلم های متحرک. این شرکت همچنین در حال گسترش عمودی آن از طریق بررسی فرم های دیگر از مدیریت ارتباطات که در آن شرکت ها می توانند خود را افزایش بازاریابی و ارتباطات برنامه ها در سراسر توده مستقیم و رسانه های دیجیتال است.

دریافت در تماس با ویژوال خانه در اینجا.

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>