بهار بهترین موزه را نشان می دهد جشن تاثیر شجاعانه Experimentalists

"Slowed and Throwed: Records of the City Through Mutated Lenses" at the Contemporary Arts Museum, Houston.

کارن ناوارو, قطعه, 2019, موجود در ‘آهسته و Throwed: پرونده شهر از طریق جهش لنز’ در موزه هنرهای معاصر هوستون. کارن ناوارو و Foto ارتباط, Houston, Texas.

به عنوان پارامترهای آنچه به منزله یک نمایشگاه موزه در ادامه به pleasurably ارد بهار سال 2020 آینده را نشان می دهد تلگراف بازیگوش experimentalism که یک خوش آمدید مقایسه با بیشتر سیاسی تیره و تار جو از فصل گذشته. است که می گویند که سیاست نیست و در بازی در اینجا اما نه که وجود دارد یک نوع وجودی سبکی به MoMA آینده “جاد” گذشته نگر و شادمانی ناشی از طریق هوستون هنرهای معاصر موزه “آهسته و Throwed: پرونده شهر از طریق جهش لنز.” وجود دارد بسیاری از راه های مختلف از دیدن و بسیاری از راه های مختلف نقل مکان کرد که در بهار امسال در موزه ها در سراسر کشور است.

"Judd" at the Museum of Modern Art.

دونالد جاد Untitled, 1991. MoMA

“جاد” در موزه هنر مدرن شهر نیویورک (1 مارس)

هنرمند دونالد جاد شناخته شده است فقط به عنوان بسیار برای خود فلسفه به عنوان “مجسمه” او ایجاد شده (یک اصطلاح است که جاد یک بار تلقی نمی نماینده کار خود را). “جاد” برای اولین بار به صورت گذشته نگر از آثار مفصل در ایالات متحده در بیش از 30 سال آن را تمدید نگاه چه چشم انداز خود را به طوری پایدار تا حد زیادی از طریق رنگارنگ جعبه و ظروف او ایجاد شده است که به عنوان فریب آمیزی ساده به عنوان آنها بازداشت. به جاد فضا و زمان هستند و تنها راه برای احساس می کنم در مورد چیزهایی که به عنوان مخالف به سخت حقایق در مورد جهان راه ساخت یافته است. برای یک هنرمند که کار به نظر می رسد تا جامد است که کاملا خیالی دید.

گرهارد ریشتر را با نام تجاری مبهم روح نيمه بازنمودی انتزاع است بنابراین بسیار مهم برای توسعه از قرن 20th هنر است که آن را احساس می کند کد گذاری در جمعی فرهنگی DNA به جای ایجاد شده توسط یک مرد به تنهایی. این نمایشگاه خواهد شد در حال حاضر بیش از 100 ریشتر در آثاری که ساخته شده اند بیش از تمامیت خود را در دهه زندگی حرفه ای طولانی از جمله قفس 2006, برکناو 2014 و خانه از کارت 2020. متولد شده در آلمان در دوران رژیم نازی ها, ریشتر در بدن از کار آمیخته با تروما حتی زمانی که آن را ندارد به نظر می رسد: او تاری عکس-نقاشی های به خصوص تلگراف یک حس از حافظه است که به طور دائم پیچانده شده.

Jimmy Castillo, Mendozas Bakery, 2019.

جیمی کاستیلو مندوزا نانوایی, 2019, موجود در ‘آهسته و Throwed.’ جیمی Castillo

در سال 2016 بهترین عکس برنده فیلم مهتابوجود دارد یک صحنه است که در آن شخصیت Chiron reunites با خود کودکی عاشق کوین و دو درایو با هم از طریق بی وقفه شارژ, وابسته به عشق شهوانی شب در حالی که خرد شده و پیچ ریمیکس Jidenna آهنگ “کلاسیک” مرد نقش در استریو خودرو. خواننده مصنوعی دراز هجا تقلید نوعی اب نبات کشیده جاذبه از دو شخصیت: در طول سال تمایل خود را برای یکی دیگر تست شده و کشیده فراتر از همه به رسمیت شناختن. این پایدار سبک موسیقی سرچشمه شد توسط DJ پیچ افسانه ای, هوستون, آیکون که گذشت در سال 2000 و در اطراف آنها در این نمایشگاه حول محور. از طریق غیر متعارف عکاسی و رسانه های جدید هنرمندان ادای احترام به چگونه پیچ میراث تاثیر دارد, فرهنگ, در حالی که مواد آرشیوی به شما اجازه دریافت به عنوان نزدیک که ممکن است به نبوغ خود را.

اگنس پلتن, رسولان, 1932. این Whitney Museum of American Art

این بدون اغراق بگویم که گوگنهایم را 2018-2019 Hilma af Klint نمایشگاه جهان توسط طوفان در زمان. هنر و هنردوستان بودند هیپنوتیزم نه تنها توسط af Klint شجاعانه انتزاعی طرفدار اصول روحانیت ومعنویت نقاشی اما او پیش بینی: او تصریح شده است که کار او را نباید نشان داد به مردم تا 20 سال پس از مرگ او. مانند af Klint, Agnes پلتن رویایی بود که با استفاده از هنر خود برای اتصال به یک هواپیما بالاتر از آگاهی از طریق لرزش بیولوژیکی اشکال و نرم پرتوهای نور است. در پلتن مورد او انزوا از دنیای هنر چیزی است که نگه داشته است کار خود را اساسا ناشناخته در سال های پس از مرگ او در سال 1961. این نمایشگاه را در خدمت به عنوان مقدمه ای رسمی به جهان است.

جکسون پولاک و ریخت هایش نقاشی کاهش یافت و مانند بمب اتم به میان 20th century هنر معاصر جهان یاد چاشنی معماران و طراحان است که می آید به ساخت هنر وجود دارد مطلقا هیچ قوانین. این نمایشگاه را کشف چگونه پولاک را نوآوری لمس خروجی از سازندگان مانند رابرت موریس که در قطع بزرگ و زخم مانند عصری به تاریک احساس Senga Nengudi یک هنرمند از وزن پایین و ریچارد سرا قدیس حامی چیزهای سنگین.

John Baldessari, Buildings=Guns=People: Desire, Knowledge, and Hope (with Smog), 1985.

John Baldessari, ساختمان=اسلحه=مردم: تمایل دانش و امید (با دود), 1985. چشم سوم

به عنوان هر کسی که از لس آنجلس به شما بگویم یک شهر خاص با کیفیت که هر دو بی وقفه غیر قابل تعریف و covetable. این نمایشگاه می پردازد ادای احترام به برخی از aspirational شهر بزرگترین ستارگان هنری از جمله John Baldessari, Mike Kelley, باربارا کروگر و اد روسیه. به طور خلاصه این است که به یاد ماندنی ویترین بسیاری از آثار مهم که نیست قبل از دیده شده است از جمله 40 آثار Ruscha این هنر پاپ رویایی و هفت آثار کروگر نفوذ مفهومی collagist زیبایی شناختی است بنابراین در نقطه آن اخیرا با اختصاص Instagram.

این بیش از حد صدای خاص نصب بازی خاص هندسه اطراف آن: یک فیلادلفیا ملی نقطه عطفی تاریخی بود که یک بار نئوکلاسیک اقامت ویلیام همیلتون رویایی Anglophile که خانه را تبدیل به یک بنای ابتکاری آمریکایی طراحی شده است. سوزان Philipsz یک هنرمند است که با استفاده از صدا به ماشه سودا و حافظه و نصب و راه اندازی در جنگل مطمئن است به یک ادامه از روند. او شناخته شده است به استفاده از خواننده فراموش نشدنی, وهم آور ابزار و ابزار دیگر به التماس کردن به خلق و خوی است.

Niki de Saint Phalle, تاروت, باغ, 1991. MoMA

علائم این سال این رادیکال فمینیستی هنرمند, اولین, جامع, موزه, نمایشگاه, و این شامل بیش از 100 کار می کند نمودار Niki de Saint Phalle تکامل به عنوان یک expressionistic autodidact که آثار هنری توجه به HIV/AIDS بحران تبعیض و روش تغییر ادراک در مملو آمریکایی قرن 20. کار او این است که چند وجهی رنگارنگ و در نهایت بسیار شاد با وجود آن موضوع است.

Yoshitomo نارا من می خواهم برای دیدن چراغ های روشن امشب, 2017. Yoshitomo نارا

Yoshitomo نارا هنر غالبا اسکیت بر روی یک خط نازک بین شیرین و شیطانی که توسط چهره های فراموش نشدنی است که باید او را در سطح جهان نام معروف. خود را تحمیل شخصیت کوچک و در عین حال توانا و این LACMA نمایشگاه وعده را به یک نگاه جامع در زیبایی شناسی او با درخشان نور در 33 سال خلاق دوره از سال 1987 تا سال 2020 است. در طول این زمان نارا علاقه به موسیقی را تحت تاثیر قرار هر جنبه ای از خود را عمل هنری; این انتقال خواهد بود عمیقا احساس از طریق آثار هنری بر روی صفحه نمایش. همچنین در دسترس عموم خواهد بود 26-پا بلند, مجسمه سازی, Miss جنگلکه ویژگی های یک زن افسرده شکل با استادانه درست شده موجود در بالای سر خود را.

سنفورد Biggers, Khemetstry, 2017. شی مطالعات

نظارت داران Sergio Bessa و آندره اندرسون این نمایشگاه وعده به ارائه یک بررسی جامع از سنفورد Biggers’ سری “Codex”: مجموعه ای از رسانه های مخلوط نقاشی و مجسمه های ساخته شده از قبل از قرن 20 آمریکا پتو. در حالی که کار بر روی یک پروژه برای راه آهن زیرزمینی موزه ای در فیلادلفیا Biggers زده شد با این ایده که Harriet Tubman شده بود یک فضانورد; آسمانی هدایتگر که رمزگشایی ستاره. پس مفهوم برنامه نویسی Biggers repurposes پتو که ممکن است شامل پنهان طرفدار الغای برده داری پیام به ترکیبی از آثار هنری که بیرون کشیدن لایه های معانی جدید.

نصب و راه اندازی نمایش و استیون ویلیام Ladd را رفته فضا, 2019. بالا, موزه هنر

همکاری بین موزه بالا از هنر و دالاس, موزه هنر در این نمایشگاه به دنبال محو مرزهای بین انواع مختلفی از تجربیات حسی به منظور تولید جدید روش های مصرف در هنر است. اصلی تاسیسات و سایت های خاص کمیسیون از هنرمندان از جمله Ini Archibong مت Checkowski, Misha کان و یوری سوزوکی را میان عبارات دیگر جا دادن دانشگاهی و تحقیقات پزشکی برای ایجاد هنر است که احساس می کند بین رشته ای تازه و بی نهایت لایه.

متولد در هاوانا در سال 1963 نقاش توماس Esson مواجه شده است و سانسور و موشکافی برای اساسا تا زمانی که او شده است به طور فعال در حال تمرین. این نمایشگاه جفت 30 سال از تولید بوم است که به تصویر کشیدن (در میان چیزهای دیگر) تحریف قطعات بدنه اخراج بیگانه مایع در کنار یک سایت خاص دیواری. Esson را پیازی, perceptively گازی چهره های رنگ شده به طور همزمان نگران کننده و آرامش به عنوان اینکه هنرمند دستگیر کسی بیشتر دافع دایی در دومی ترین چاپلوس نور است.

Blane De St. Croix زیست محیطی است حداکثری; یک هنرمند که خجالتی نیست و دور از dramatizing قدر از مشکلات رو به نژاد بشر در حال حاضر و در آینده است. بزرگ خود را (به معنای واقعی کلمه) نمایشگاه جدید در توده مکا ترکیب قبلا ارائه شده و مجسمه سازی و نقاشی اما نوآوری در اینجا این است که محور این تاسیسات سایت خاص ساخته شده با زمین تبخیر پرمافراست در ذهن است. De Croix سنت ایجاد کرده تقریب از مناظر که باید انتقال به بیننده چقدر وخیم جمعی ما وضعیت: مجسمه های ذوب یخ از هم پاشیده سنگ بستر و در مجموع محکوم زمین فراوانند.

ناظر 2020 بهار هنر و سرگرمی, پیش نمایش خود را رفتن به راهنمای برای همه دوستداران فرهنگ نیاز به دانستن در این فصل است. ما خار از طریق نسخه های جدید در مورد به رها کردن در سراسر TV, movies, dance, اپرا و تئاتر و هنرهای تجسمی و ادبیات را ما به شما انتخاب برای چگونه به اشغال وقت خود را در گرم شدن ماه آمده است. دوستداران هنر نیز باید چک لیست ما را از باید ببینید نشان می دهد در تجاری و گالری های بهار بهترین اپرا محصولات.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>