نشسته از طریق فیلم ترسناک ‘تسلیم’ احساس می کند مانند نشستن طریق برزخ

riley keough in the lodge

Riley Keough در منزل. نئون فیلم

این غم و اندوه از طلاق و دیگر تروماهای دوران کودکی. تاریکی افراط و انواع خاصی از مسیحی از خود گذشتگی. هنری خودنمائی.

هر سه این نیروها ترکیب به اطلاع زمستان خراب کردن که infests تسلیمیک منجمد جدید فیلم ترسناک می آید که از اتریش متولد عمه-برادرزاده هدایت تیم Veronika فرانتس و قطع Fiala. اما گذشته از این سه عنصر واقعا ثبت.

همچنین نگاه کنید به: اینجا چگونه ‘جوکر’ فیلمبردار لارنس شیر فیلم برداری نامزد جایزه اسکار فیلم

نوشته شده توسط فرانتس Fiala و Sergio Casci فیلم تصور برزخ به عنوان یک lakeside کابین قطع از جهان توسط یک arctic blast که ساکنان دو morose کودکان (لیا McHugh و آن را‘s Jaeden Martell) و غایب پدر بیمار روانی دختر (Riley Keough) که هر دو آنها به طور فعال خوار شمردن. راه این فیلم می گوید داستان آن کمتر با هر روایت زور اما به جای آن صرفا با غوطه ور شدن در فضای سرد به عنوان اگر آن را یک نعلبکی یخی آبی پالمولیو—نشسته از طریق آن یک نوع از برزخ به عنوان به خوبی.

حرکت فراتر از آن توتن مدرسه هنر مظاهر و تسلیم است فقط یکی دیگر از بسیاری از تک-مجموعه فیلم های ترسناک شده اند که گل سالانه در multiplexes پس Jason Blum شروع به انتشار فعالیت های ماوراء الطبیعه فیلم بیش از یک دهه پیش.


تسلیم ★★
(2/4 ستاره)
کارگردان: Veronika فرانتس و قطع Fiala
نوشته شده توسط: Veronika فرانتس سورین Fiala و Sergio Casci
بازیگران: Riley Keough, Jaeden Martell لیا McHugh, Richard Armitage and Alicia Silverstone
مدت زمان: 108 دقیقه.


تفاوت اصلی در اینجا این است که آنچه ثابت شده ما housebound طعمه نیست روح رفتگان و نه احضار شیاطین است اما فرآوری نشده تروما. محکوم گردشگران در این frostbit ترسناک خانه نیاز ندارد تگرگ مری و چلپ چلوپ آب مقدس; آنها نیاز به $300-ساعت درمانگر و یک مرداد نسخه. (در واقع meds که در درمان منجر شخصیت اختلال در سلامت روان و رفتن از دست رفته در نیمه راه از طریق این فیلم تبدیل به یک طرح نقطه در این فیلم است.)

این به خودی خود یک ایده جالب با پتانسیل بزرگ; تسلیم نادر است فیلم ترسناک که در آن هیولا نیز قربانیان. اما به جای رسوخ کردن در این فیلم با عمق و غنی تلویحی اساسی تروما فیلم هنرمندانه مجموعه در نیمه اول نیروهای پیچیده داستان مکانیک در دوم است که حس را—حتی در چارچوب یک فیلم ترسناک است. حتی طرفداران این فیلم است که برای اولین بار در سال گذشته در جشنواره فیلم ساندنس, احتیاط نیست به فکر می کنم بیش از حد در مورد داستان عاقلانه قطعه ای از مشاوره است اما یک مشکل را دنبال کنید.

آنچه در این فیلم انجام دهید کاملا موثر از افتتاح آن لحظه به آن مشکل تاریخ و زمان آخرین شات ایجاد یک قابل لمس احساس ترس تجاوز. فرانتس و Fiala رسیدن به این طریق همهجانبه صدا, طراحی, droning موسیقی و سنگین بلوز خاکستری و قهوه ای ناشی از ترس camerawork از دخول دو دانه ئی whisky tasting co Bakatakis که شات Yorgos Lanthimos’ خرچنگ و کشتار مقدس گوزن. مدیران به خصوص شیفته با آرامی هل دادن یا کشیدن دوربین خود را به پایین راهرو طولانی و از طریق اتاق های بزرگ به بیننده این احساس به دام افتاده در یک نوار نقاله داخل این drafty خانه عذاب است.

اما این لاک پشت-گام حرکت دوربین نیز دارای عارضه جانبی تاسف از یادآوری شما که حتی زمانی که فیلم در حال رفتن مکان آن را هیچ جا سریع— و یا برای آن ماده حتی تاسیسات بسیار جدید زمین. به عنوان یک کودک Keough فضل تنها بازمانده یک مسیحی تندرو خودکشی فرقه; او یک صلیب حک شده به او خرما و مسیحی تصاویر زینت دیوار مرگ کابین که در آن او محدود است. با وجود تسلیم بودن یک داستان ارواح کلمه “توبه” را نشان می دهد تا در آینه بخار هنگامی که فضل دوش.

وابستگی آن به این نوع مسیحی نماد نیروهای مقایسه به دیگر فیلم های ترسناک یعنی برآمده حق رای دادن. در حالی که به طور کلی کمتر هنری بلند پروازانه تر از این فیلم, این فیلم موفق به رسوخ کردن در آن عبور و پرستاران با شیارهای تاریک و قدرت تسلیم فقط نمی تواند جمع اوری. مانند یخی یخ زدگی در, ویندوز, این نمادها در تسلیم در خدمت به عنوان کمی بیش از مجموعه ای از پانسمان به معنای به ما یادآوری می کنند که آنچه که ما در حال مشاهده است که در واقع یک فیلم ترسناک است.

با وجود رفیع و حتی قابل تحسین آرمان های خاص این شرکت کننده به رو به رشد نوع آنچه در آن ارائه کرده است خرس کمی تفاوت از بقیه: یعنی یک زن و شوهر واقعا بد شب در یک خانه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>