او دچار سوء استفاده جنسی در 6. او آموزش دیده بیش از 30K بچه ها برای در امان ماندن

با هر کودک او سبب بخشی از او را درمان می کند. قدرت و شجاعت خود را چیزی است که به او انرژی به تلاش روزمره برای اطمینان از هیچ کودک برای همیشه در سکوت رنج می برند.

Chhavi Dawar بود که فقط شش سال از زمانی که او دچار سوء استفاده جنسی در خانواده, داخلی, کمک, که تهدید به صدمه زدن به برادر کوچکتر او اگر او تا به حال گله و شکایت در مورد آن. بیش از حد جوان به درک آنچه که او تا به حال قرار داده شده است از طریق این بود تا یک جلسه در ‘آموزش’ در درجه 10 که خاطرات سوء آمد سیل بازگشت.

ارتقاء

آنچه به دنبال آن بود که ماه از برخورد با خشم مسائل عاطفی اختلال حملات اضطراب و افکار خودکشی.

او سعی به گرفتن زندگی خود را یک زن و شوهر از بار اما soldiered در با دیدن یک درمانگر مراقبه و حتی نوشتن. اما هیچ چیز به نظر می رسید برای کمک به. که زمانی که او تصمیم گرفت که به پدر و مادر خود را.

چه به دنبال یک موج عظیم حمایت و در عین حال حیرت و سردرگمی هرگز بیش از حد دور است. پدر و مادر او نمی توانست درک کنند که چگونه این می تواند اتفاق افتاد به دختر خود.

آن زمان Chhavi بیش از دو دهه در نهایت به آمدن به شرایط با سوء استفاده است.

“آنچه به من کمک کرد جلسه بود کسی از ‘شکستن سکوت’ یک شهروند-اجرای طرح که در آن داوطلبان منظور بالا بردن آگاهی در مورد این موضوع سوء استفاده جنسی از مدتی در سال 2016. که زمانی که من باز به ‘شکستن سکوت’ تیم در حیدرآباد. پس از باز کردن آنها گفت که من را خوب ایمنی شخصی مربی به دلیل ذاتی حس protectiveness و عشق برای کودکان. حتی اگر یک فرد بزرگسال است که چیدن یک کودک در برابر خود خواهد شد من خیلی حفاظتی و آشفته در مورد آن,” او می گوید بهتر است هند (TBI).

پس از آن او تحت یک دوره آنلاین با TULIR چنای بر اساس غیر انتفاعی کار در پیشگیری و درمان سوء استفاده جنسی از کودکان در هند است که همچنین کمک او طراحی و آموزش ماژول.

پس از آموزش برای هفت ماه Chhavi شروع سفر خود را به عنوان یک ایمنی شخصی مربی برای کودکان در مارس 2017. آن بوده است که نزدیک به سه سال پس از Chhavi آغاز برگزاری جلسات در مدارس سراسر حیدرآباد و سکوندربد.

تا کنون 30 ساله محاسباتی زیست شناس است که همچنین به دنبال دکترای خود را از مرکز سلولی و مولکولی زیست شناسی در حیدرآباد به تعلیم و تربیت بیش از 30000 دانش آموزان است. او همچنین جلسات گستردهای برای والدین و معلمان نیز بر اساس استاندارد ارائه پاورپوینت تهیه شده توسط TULIR-چنای. این توضیح می دهد که سوء استفاده جنسی از آنها چه به عنوان والدین و یا معلمان می تواند در مورد آن انجام و قانون (POCSO عمل) خود را. تا کنون او آموزش داده است حدود 1500 تا 2000 پدر و مادر و معلمان است.

For the story.
Chhavi Dawar

حفاظت از طریق آموزش و پرورش

“به عنوان یک ایمنی شخصی مربی از من دعوت توسط مدارس در داخل و اطراف Secunderabad and Hyderabad. در واقع هر مدرسه ای که می خواهد این درس را آموخت تماس با من و یا ‘شکستن سکوت’ تیم. سپس ما و رفتار متناسب با سن جلسات. این علم موشک نیست. اگر کسی در حضور دو یا سه جلسه آنها خواهد بود قادر به انجام یکی از خود ارائه آنها با کودکان است. من نیز فراموش ‘آموزش مربیان برنامه در حیدرآباد و انجام دو جلسه تا کنون. در اینجا ما آموزش والدین و معلمان که می خواهند به یادگیری در مورد ایمنی شخصی و نحوه صحبت کردن با کودکان در مورد آن” اطلاع Chhavi.

دانش آموزانی که حضور در جلسات در مدرسه هستند به صورت تصادفی در سه گروه سنی: پیش دبستانی (سن 3 تا 8) اولیه (سن 9-13) و بعد از بلوغ (سن 14 سالگی به بعد). آن شروع می شود با معرفی اصطلاح ‘شخصی’ به آنها را از طریق نمونه های مختلف به خصوص به دو گروه تقسيم شدند.

For the story.
آموزش بالا بردن سطح آگاهی و توانمند سازی کودکان.

“بنابراین من شروع به پرسیدن چه خبر ‘شخصی’ به آنها را. همه آنها می آیند تا با پاسخ های خود را با قلم و مداد و لوازم التحریر. پس پاسخ خود من مطرح سوال دیگری مانند ” مادر خود را به شما کردم یک تولد جدید لباس و شما نشت برخی از بستنی بر روی آن. آیا شما به خانه برگشت و فریاد مادر خود را که به دلیل لباس من خراب است?’ همه آنها می گویند هیچ. زمانی که من بپرسید چرا آنها پاسخ ‘به دلیل آن است که لباس من و من قرار است به مراقبت از آن. به همین ترتیب من از آنها بپرسید که آیا آنها معتقدند که دست من است ‘شخصی’. همه آنها می گویند بله. من پیشنهاد می کنم یک بازی که در آن من می خواهم به شما از دست من برای یک روز هستم و رفتن به گرفتن دست خود را برای یک روز. ممکن است؟’ همه آنها را با نفس بریده بریده و خنده در مورد آن می گوید:” Chhavi.

که در آن او با ایجاد دو یا سه نمونه هایی است که بدن خود را نیز شخصی مانند دیگر موارد بحث شده است. این طول می کشد حدود 15-20 دقیقه به ایجاد. سپس Chhavi می رسد در سوال از ایمنی. او توضیح می دهد که به این کودکان است که به درک ایمنی شخصی آنها نیاز به دانستن قطعات بدن خود را به عنوان به خوبی.

“این است که به دنبال یک تظاهرات که در آن من نام بخشی از بدن آنها را لمس کنید و به من بگویید که در آن واقع شده است. پس از تظاهرات عمومي من بپرسید اگر هر کسی می داند که چگونه بسیاری از خصوصی بدن آنها است که اغلب پس از یک کشمکش giggling و برخی بیان کمرویی. برخی از آنها درست نیست در مورد آن صحبت زیر که من به آنها توضیح دهید که چه چیزی باعث شود که کمرویی. ما همه خجالتی در مورد ما صحبت خصوصی بدن چون هیچ کس به ما در مورد آنها. اما این مهم است که به نگه داشتن خودمان و خصوصی ما نقاط بدن امن است. ما فقط می توانیم آنها را امن نگه دارید اگر ما در مورد آنها را می دانیم” توضیح می دهد که Chhavi.

او نام و نشان می دهد که بخش خصوصی از بدن شروع با دهان و قفسه سینه و قسمت بین پاها (از آن است که ‘بخش بین پاها’ به صورت کلاس های جوان در حالی که آن را به آلت تناسلی مرد و واژن پس از بلوغ) و سپس باسن.

For the story.
Chhavi Dawar با دانش آموزان خود را.

در حال حاضر که او تا به معرفی خصوصی بدن به آنها را زمانی که آنها می رسند “سه قانون” از ایمنی شخصی:

1. هیچ کس مجاز به لمس نگاه یا صحبت در مورد خود بخش خصوصی و هیچ کس نمی تواند درخواست شما را به انجام همان به بخش خصوصی خود را.

2. اگر کسی شکستن قانون شماره 1 شما فریاد روشن ‘هیچ’ به مجرم در اولین تماس و فرار از آنها.

3. شما بروید و صحبت در مورد این حادثه به یک بزرگسال قابل اعتماد. او سپس به معرفی مفهوم اعتماد بزرگسالان به آنها.

بنابراین آن را یک کل جریان با داستان ها و بازی ها در آن درگیر است.

پس از معرفی قوانین ایمنی شخصی او معرفی مفهوم اعتماد است. چرا شما اعتماد پدر و مادر خود را ؟ چرا پدر و مادر و یا معلمان مورد اعتماد ترین بزرگسالان با داستان ها و حکایات مشترک. اما اگر اعتماد بزرگسالان (با نام مستعار پدر و مادر) نیست که قابل اعتماد? اگر آنها مرتکب سوء استفاده ؟

“وجود دارد یک پیوند اعتماد را بین کودک و پدر و مادر و به عنوان یک خارجی هستم و هیچ کس به شکستن آن. این یک ببخشید وضعیت اگر که اعتماد شکسته است. بنابراین در حالی که توضیح اعتماد بزرگسالان به آنها بگویید که آنها را “فرض کنید اولین قانون ایمنی شخصی شکسته است در خانه خود را و شما در حال تلاش برای به مادر خود در مورد آن, اما او قادر به درک”. در این صورت آنها باید تماس 1098 است که کودک تلفنی, شماره,” او توضیح می دهد.

بعد از این Chhavi می آید به این موضوع را لمس کنید. “ما از صحبت کردن با آنها در مورد اینکه چرا لمس مهم است که با یک مثال از رفتن به خانه بعد از یک روز بسیار خسته کننده در مدرسه و مادر خود را در آغوش بگیرید. ما از آنها بپرسید که چگونه آنها احساس می کنید در مورد آن ؟ همه آنها از صحبت در مورد احساس بسیار خوبی در مورد آن و احساس دوست داشتنی. بنابراین لمس می شود مهم برای بیان احساسات ما,” او می گوید.

اما لمس از دو نوع امن و نا امن است. کودکان بپرسید “چگونه ما درک امن و نا امن’? برای این Chhavi معرفی احساسات به آنها را از طریق یک بازی که در آن آنها نشان دادن احساسات مانند شادی و غم و اندوه و سردرگمی از طریق حالات چهره است.

ارتقاء

“سپس ما از این کودکان به معاشرت با این احساسات با لمس. من به آنها نمونه هایی مانند ” شما رفته خود را به پدربزرگ و مادر بزرگ را به خانه برای تعطیلات تابستان که در آن او می سازد شما نشستن در دامان او و تغذیه شما چیزی خوشمزه است.’ آنها بحث در مورد احساس دوست داشتنی و شاد در این مثال. اما می گویند شما در حال بازی در یک زمین بازی اما یک فرد بالغ می آید, هل می دهد و شما سقوط’. چگونه می توانم آنها را احساس می کنید ؟ آنها می گویند: “ما احساس می کنید عصبانی و بپرسید چرا این اتفاق می افتد به ما ؟ این یک ناامن را لمس کنید. ما در حال حاضر در ارتباط با احساس لمس,” او می گوید.

او سپس از آنها می پرسد در مورد کسی که دست خود را به بخش خصوصی. چگونه آنها احساس در مورد آن ؟ پاسخ آنها گفت: “چرا آنها را به ما و هیچ کس ما را لمس وجود دارد. وجود او برقرار چگونه هیچ کس مجاز به لمس بخش خصوصی خود را و آن را در برابر شخصی از قوانین ایمنی. اما بیایید فرض کنیم کسی را لمس کرده است بخش خصوصی خود را. چگونه آنها احساس می کنید ؟ پاسخ خود بیانگر سردرگمی با سوالاتی مانند “چرا کسی که’?

“هر لمسی که باعث می شود آنها احساس غمگین و ناراحت کننده, گیج یا باعث می شود آنها احساس می کنید که آن را تقصیر آنها است نا امن لمس من توضیح دهد. آنها باید فریاد ” نه ” و شکایت به خود اعتماد بزرگسالان است. در پایان ما با پرسش از اسرار است. دلیل این است که کل فرایند نظافت که مجرم استفاده می کند مانند “ما باید برای نگه داشتن این راز در غیر این صورت من انجام برخی از چیزهایی که در اصل شامل باج خواهی” استدلال می کند Chhavi.

کودکان می آموزند که اسرار مربوط به صدمه زدن به آنها و یا کس دیگری بد است ، در این زمان آنها درک آنچه که خوب یا بد ، در پایان جلسه کودکان درک تفاوت و نذر به خود اعتماد بالغ اگر کسی خود را لمس بدن و یا در تلاش است تا به آنها نشان می دهد که چیزی اشتباه است.

پس از بلوغ در دانش آموزان او همچنین آدرس سوال از فضای شخصی بلوغ و مسائل مربوط به اینترنت و ایمنی. والدین به فرزند خود را, استفاده از اینترنت. این دانش آموزان هشدار داد در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود را آنلاین و پورنوگرافی.

For the story.
پرسیدن سوال حق.

نمایش داده شد در مورد بلوغ

در دوران بلوغ-مسائل مرتبط با او در جلسات جداگانه برای دختران و پسران. یک روز قبل از جلسه او می پرسد مشاوران خود را برای قرار دادن یک جعبه که در آن آنها می توانند به صورت ناشناس ارسال سوالات خود را در chits. او دریافت سوالات مانند چگونه بسیاری از بار در روز است که آن را خوب به جلق زدن و مشابه سوالات شخصی. با پاسخ دادن به سوالات خود را در تحصیل به شیوه دانش آموزان نمی خواهد به اشتباه منابع به دنبال پاسخ.

برای این ساعت برای اولین بار او در پاسخ به این سوالات به دانش و سپس به بحث در مورد فضای شخصی و چه هر دو جنس توسعه فیزیکی.

“توضیح من به آنها این است که هر دو جنس نیاز به یک فضای خاصی به بیان خودشان هستند و ما باید احترام آن فضا است. من آموزش آنها را به تمسخر از تغییرات است که در صدا و یا یک دختر که در حال توسعه است سینه. این جلسات از محدوده دو به دو و نیم ساعت بسته سوالات خود را و یا زمان اختصاص داده شده,” او می گوید.

در پایان این جلسه وجود دارد یک نسخه از همه چیز آنها آموخته اند. برای کسانی که زیر پست-بلوغ جلسات اجرا تا 45 دقیقه.

For the story.
درس های زندگی برای کودکان مدرسه.

چرا ما باید از این درس ؟

زبان, به, بهتر, هند, Latha Shankar اصل Obul Reddy مدرسه عمومی در حیدرآباد توضیح می دهد که چگونه جلسات مانند یک Chhavi زد مهم هستند.

“بیشتر از زمان کودکان نمی دانند که چیزی اشتباه در جریان است. آن را تنها زمانی که به آنها گفته شود که چنین رفتار نامناسب است که آنها متوجه آن است. افزایش آگاهی مهم است. این نیز مهم است برای پدر و مادر برای آگاهی از این حالات به دلیل بسیاری از آنها را فرض کنیم که محیط خانه امن است و این اشکالی ندارد به ترک آنها را به طور کامل و بدون نظارت” او می گوید.

خود (پدر و مادر) فرض است که تنها داخلی کمک کند یا کسی خارج از خانه خود یک تهدید. این جلسات کمک به آنها درک کنند که آنها باید مراقب باشند در تمام زمانها. موارد سوء استفاده نیست تنها محدود به آنچه که پدر و مادر به عنوان خوانده شده در روزنامه ها و یا آنلاین.

“با تشکر از خانم Dawar جلسات سطح آگاهی افزایش یافته است و در میان دانش آموزان است. آنها بیشتر به بحث در مورد این چیزها در حال حاضر و می دانم که آنها همیشه می توانید رسیدن به کسی که در مورد آنها همیشه در مواجهه با چنین وحشت. جلسات خود را واقعا به من کمک کرد تا دانش آموزان است. حتی معلمان ما بهره مند شده اند فوق العاده است. مدارس باید کاملا تشویق چنین درس برای معلمان و دانش آموزان است. مربیان در حال حاضر متوجه است که سوء استفاده جنسی از چیزی است که ما نیاز به بحث در مورد آشکارا و بحث در مورد می گوید:” اصلی.

درخواست & مقابله

در طول یکی از جلسات a 10-year-old boy از او خواست یک زمین بسیار مخربی سوال.

“او از من پرسید ‘دیدی چه کسی باید من اگر من نمی توانم به پدر و مادر من?’ زنگ آلارم شروع به حلقه در گوش من. در چهار سال تجربه این سوال معمولا به معنای یک چیز است. پس از تحقیق کامل از آن داشت که پدر او بوده است سوء استفاده از او را برای دو سال و نیم. که زمانی که من با صدور دادخواست به دنبال CBSE مستقیم به تمام مدارس تحت وابستگی خود را به آموزش اجباری برای دانش آموزان برای مبارزه با سوء استفاده جنسی” او می گوید.

این طومار را به دست آورد بیش از 65 ، 000 امضا و هدف این است که برای رسیدن به 1,00,000.

(امضای طومار در اینجا!)

این جلسات ساخته شده و پسر جوان حداقل بگویید Chhavi که این اتفاق می افتد به او. اگر شما بخواهید 100 بچه ها که خود را افراد بزرگسال مورد اعتماد سه مشترک پاسخ هستند مادر و پدر و معلمان است. هنگامی که پدر و مادر نمی تواند مورد اعتماد است که در آن می شود بسیار مهم است اعتماد به خود معلمان و یادگیری در مورد 1098. اگر وجود دارد یک مورد از سوء استفاده جنسی از کودکان است که نیاز باشد تا مربیان مانند Chhavi کمک به بازماندگان فایل FIR با ایستگاه پلیس محلی. آنچه باید انجام شود پس از آن مراقبت از سازمانها مانند TULIR.

For the story.

او همچنین با این نسخهها کار با بازماندگان از کودک سوء استفاده جنسی و از آن شده است بسیار سفر شخصی او به عنوان یک همکار بازمانده. برخی از بازماندگان رسیده از طریق, لینک, ایمیل و توییتر پس از درخواست. این یک هدف بلند مدت است اما او قصد دارد برای انجام کار بیشتر با بازماندگان چون هند ندارد کافی سیستم های پشتیبانی. هنگامی که او پس از اتمام دکترای خود را هدف این است که به کار گسترده تر با بازماندگان.


همچنین بخوانید: این ریگ چنای زن داده است ‘Saahas’ به 8000 بازماندگان خشونت های جنسی


“در WhatsApp و رسانه های اجتماعی, من خوش شانس به در حمایت بازماندگان ، من مردم من می تواند رسیدن به اگر من شکست. افرادی وجود دارند که می توانید برای رسیدن به من. من نمی دانم وقتی که CBSE در حال رفتن به گوش دادن به من ولی خوب چیزی که اتفاق افتاده پس این طومار توسط مردم در حال صحبت کردن در مورد ایمنی شخصی برای کودکان و بازماندگان در حال حاضر کردم به صحبت کردن با کسی در مورد سوء استفاده خود,” او می گوید.

در همین حال او در می یابد آن زمان به کار بر روی تحقیقات خود را. او اعتبار خود را, دکترا, راهنمای برای تشویق فعالیت های اجتماعی به روز کردن و حتی حضور در چند جلسه.

پس گفت که, Chhavi احساس می کند که هنوز هم وجود دارد برخی از راه برای رفتن قبل از او به طور کامل بهبود می یابد از سوء استفاده. لحظاتی وجود دارد که او باعث شده است. اما به عنوان او می نویسد: در اینجابا هر کودک او سبب بخشی از او را درمان می کند. قدرت و شجاعت خود را چیزی است که به او انرژی به تلاش روزمره برای اطمینان از هیچ کودک برای همیشه در سکوت رنج می برند.

(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

ارتقاء

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>