علم می گوید این 5 غذاهای طبیعی کمک خواهد کرد که شما سن و سالم!

نشانه های فشار خون و حافظه و قلب و یا مشکلات ؟ ساده گنجاندن این مواد غذایی به شما کمک خواهد کرد آهسته چرخ زمان

Wمرغ ما رویکرد میانه و سن ما به طور فزاینده ای تبدیل به آسیب پذیر به چندین جسمی و روانی بیماری ها از جمله دیابت و ورم مفاصل و افزایش خطر ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی و زوال عقل در میان دیگران.

در حالی که آنها نمی تواند به طور کامل اجتناب شود ما قطعا می تواند برای هدف “پیری سالم” با ساخت برخی از تغییرات رژیم غذایی و شیوه زندگی به طور کلی. وقتی که می آید به رژیم غذایی ما به ویژه ساده شده مانند گردو و روغن زیتون و بادام می تواند کمک فوق العاده. در اینجا چگونه است.

1. گردو برای سلامت سالمندی

walnut healthy ageing

به عنوان بخشی از یک مطالعه انجام شده در آمریکا, زنان در 50s و 60s خواسته شد برای ارائه اطلاعات در مورد عادات غذایی از جمله آجیل آنها غالبا مصرف می شود.

این مطالعه به این نتیجه رسیدند که “خوردن گردو ممکن است تاثیر مثبتی در کاهش خطر ابتلا به اختلالات فیزیکی در افراد مسن و همچنین کاهش شناختی.”

همان تحقیقات دریافتند قطعی ارتباط بین مصرف منظم گردو (حدود دو هفته) برای کاهش خطرات قلبی عروقی و دیابت نوع 2 است.

2. برای یک رژیم غذایی مدیترانه ای

walnut healthy ageing

که منظور ما باید وعده های غذایی پر از برگ سبز تازه و سبزیجات و حبوبات و آجیل و میوه. کاهش در گوشت قرمز و محصولات لبنی و چربی های اشباع شده برای نتایج قابل مشاهده تنها در یک سال است.

یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی بریتانیا نشان داد که پیروی از یک رژیم غذایی مدیترانه ای نشان داد که نتایج مثبت به 612 نفر مورد مطالعه قرار گرفتند. این افراد بین سنین 65 تا 79 و نشان داد افزایش باکتری های مرتبط با بهتر عملکرد مغز است. در همان زمان از دست دادن باکتری های روده تنوع بود آهسته نشان می دهد پیری سالم.

3. روغن زیتون برای یک زندگی طولانی

walnut healthy ageing

بی ثباتی در ساختار DNA مقرراتزدایی سنجش از مواد مغذی به سلول های بنیادی خستگی و از دست دادن proteostasis و اختلال در عملکرد میتوکندری هستند و نشانه های مربوط به پیری بدن و به عنوان “نشانه های پیری است.”

یک مطالعه منتشر شده در موسسه ملی سلامت ایالات متحده آمریکا منعقد کرده است که تقریبا همه این برنامه غذایی روغن زیتون.

اولئیک اسید در حال حاضر به وفور در روغن زیتون شناخته شده است به کاهش خطر ابتلا به آترواسکلروز (ساختمان پلاک در شریان ها). این اسید به عنوان یک طبقه بندی اشباع نشده امگا-9 اسید چرب که باعث افزایش کلسترول “خوب” و کاهش کلسترول “بد”.

به طور کلی گنجاندن روغن زیتون در رژیم غذایی مورد بررسی قرار گرفت برای حمایت از پیری سالم و کاهش خطر همه علت مرگ و میر قلبی عروقی و مرگ و میر حوادث قلبی عروقی و سکته مغزی.

4. پیری سالم با بادام

walnut healthy ageing

صحبت کردن با مواد غذایی جدید مجله Dr رجا Sivamani سرب محقق در یک مطالعه در مورد پوست فواید بادام او گفت: “غذا به عنوان ابزاری برای ترویج سلامت پوست – به سلامت از داخل به خارج’ ایده – از علاقه رو به رشد به کسانی که به دنبال گزینه های سالم در پیری است. آن را نیز یک منطقه رو به رشد پژوهش های علمی. بادام منبع غنی از آنتی اکسیدان ویتامین E و تحویل اسیدهای چرب ضروری و پلی فنول ها. آنها یک انتخاب هوشمند برای کلی تغذیه خوب است. و… بادام نگه دارید ممکن است به عنوان وعده غذایی شامل به عنوان بخشی از یک پیری سالم رژیم غذایی به خصوص برای زنان يائسه است.”

جدا از این یافته ها که مصرف روزانه بادام باعث کاهش چین و چروک صورت, فیبر و پروتئین و منیزیم و ویتامین E محتویات بادام نیز حفظ سیستم شما را سالم و کمک به سن و سالم. آنها همچنین شناخته شده به حافظه خود را تیز. بادام ضروری گنجاندن در رژیم غذایی به خصوص برای زنان يائسه بلکه برای دیگر جمعیت.

5. زغال اخته و سایر میوه ها برای پیری سالم

walnut healthy ageing

یک مطالعه جدید انجام شده در سال 2019 دریافتند که آنتوسیانین رنگدانه در زغال اخته بسیار عالی در کمک به پیری سالم. این رنگدانه چیزی است که می دهد زغال اخته خود را زرق و برق دار رنگ و cupful انواع توت ها هر روز می تواند به بهبود رگ های خونی عملکرد و همچنین کاهش فشار خون سیستولیک.

مسن مطالعات تایید کرد که بالا سیاهرگ ها در سطح زغال اخته می تواند منجر به بهبود حافظه است. دونالد Ingram ارشد علوم اعصاب محقق می نویسد: در این مواد غذایی هدایتگر “پس از 1990s تحقیقات بر فواید زغال اخته نمایی رشد کرده است. ثبت کرده اند که این میوه در رتبه بالاترین در فعالیت آنتی اکسیدانی که در مقایسه با بسیاری دیگر از محبوب میوه ها (در ایالات متحده). علاوه بر مکانیسم های دیگر برای فواید زغال اخته از جمله خواص ضد التهابی شناسایی شده اند.”

اثر هر یک از این مواد غذایی بستگی به تاریخچه پزشکی شما, شیوه زندگی روال ورزش و عادات غذایی. مقیاس تاثیر خود را تغییر خواهد کرد با توجه به هر فرد است. اما آن است که همیشه مفید را به تلاش آگاهانه در تغییر رژیم غذایی به طوری که آنها کمک به سیستم شما اقامت سالم و مناسب است.


همچنین بخوانید: 5 راه برای Jaggery که باعث افزایش فواید سلامتی آن!


(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected]erindia.com و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>