امن از دست دادن وزن: جایگزین سالم برای ‘سفید’ غذاهای شما می توانید آزمایش با

انواع ادویه از زندگی است. سعی کنید برنج قرمز همراه خود را با برنج سفید و ارزن نان با آرد تصفیه شده برای آنهایی طعم و سلامتی خوب است!

Whether شما شروع به پریدن کرد بر روی یک هیچ-سفید رژیم غذایی و یا خوردن غذاهای سفید مثل هیچ فردا وجود دارد هیچ یک از آنها می تواند یک راه حل پایدار برای حفظ وزن از دست دادن.

غذاهای سفید شامل اصل و آرد و قند موجود در غذاهای فرآوری شده (مانند برنج سفید و ماکارونی و نان کراکر غلات و حبوبات پخته و بستنی) و چند بالا نشاسته سبزیجات (مانند سیب زمینی).

در حال حاضر آنها را به طور کامل خواهد بود, رقص برهنه کردن خود از مواد مغذی ضروری و Ranjiv Sahni, 27, Mumbai-بر اساس آشپز و رستوران سابق در چربی بچه Deli & بچه چربی, انجمن با من موافق.

“هر رژیم غذایی که شما قطع از تمام گروه های غذایی مد زودگذر است. من اضافه وزن برای بسیاری از بخشی از زندگی من چه کار می کرد در نفع من شد و پس از یک رژیم غذایی متعادل که در آن خوردم همه چیز در حد اعتدال.”

او رفت و از 140 کیلوگرم تا 80 کیلوگرم در یک ماده از یک سال با پیروی از یک رژیم غذایی سخت و کار کردن رژیم است.

رفتن بوقلمون سرد, سفید, مواد غذایی است نه یک ایده عالی است. آنچه شما باید هدف به جای آن است که جایگزین کردن آنها را با جایگزین های سالم هر یک بار در در حالی که.

“برای مثال اگر شما مانند برنج برای ناهار خوردن آن را با تمام معنی. اما همچنین آگاه باشید که وجود دارد فوق العاده مغذی انواع در دسترس است مانند قرمز برنج, برنج سیاه و سفیدحتی بنفش برنج که بسیار زیاد از مزایای بهداشت و درمان” Sahni می افزاید.

no-white diet

برنج قرمز است گفت: به مراتب بیشتر آنتی اکسیدان ها از آن سفید همتای. آن را نیز بسیار غنی از مواد مغذی ضروری, آهن, ویتامین, پتاسیم و فیبر. برنج سیاه و سفیدبیش از حد غنی از آنتی اکسیدان ها است و فواید سلامتی که افزایش چشم و سلامت قلب محافظت در برابر انواع خاصی از سرطان و کمک به کاهش وزن است.

غیر معمول ترین از بسیاری, بنفش, برنج, شاید بسته به بیشترین مقدار فیبر و پروتئین و آهن است.

حتی برای پاستا و نان وجود دارد شگفت انگیز گونه های امروز در دسترس است. “شما می توانید برای انتخاب کردن آنهایی که نمی استفاده از آرد سفید تصفیه شده مانند کسانی که پروتئین های بسته بندی شده گندم آنهایی که. من همیشه سفارشی کردن ظرف و اگر مشتری می خواهد یک جایگزین سالم” او سهام.

no-white diet

وقتی که می آید به نان و شما می توانید جایگزین آرد تصفیه شده نان با آنهایی که ساخته شده با gluten-free millets مانند انگشت ارزن (ragi), سورگوم (hayr) و ارزن مرواریدی (bajra).

“اگر من قصد دارم در افتتاحیه یک رستوران هندی در آینده همراه با naans و kulchas من قطعا رفتن به گزینه های برای ارزن rotis. مردم آگاه هستند و آگاه از آنچه می خورند حتی در حالی که آنها را, و من می خواهم به سعی کنید بهترین من برای سالم جایگزین در منو” Sahni نتیجه می گیرد.

تا آنجا که غذاهای فرآوری شده مانند چیپس و بیسکویت نگران هستند آنها باید اجتناب شود در تمام هزینه اما اگر شما احساس می کنید مانند درمان خودتان را در هر یک بار در در حالی که خوردن آنها را در مقادیر کوچک و هیچ آسیبی انجام خواهد داد.


همچنین بخوانید: با 600 تومان و یک وعده غذایی در روز می توانید از مواد غذایی غنی از آهن!


(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>