پیکسار ‘بعد’ بیشتر احساس می کند مانند یک گام به عقب

onward film disney pixar

ایان (تام هلند) و جو Lightfoot (کریس پرات) در بعد. پیکسار

سیاه چال و اژدها نقش بازی کردن بازی است که تا حد زیادی به اطلاع هر دو تنظیم و طرح جدید Dan Scanlon به کارگردانی پیکسار فیلم به بعد فروش بیش از 2 میلیون دلار برای آن دریاچه ژنو, Wisconsin-بر اساس ناشر در طول بحران نفتی سال 1979. به عنوان آمریکایی ها idled در نا خطوط گاز به امید پر کردن خود را jalopies ذهن خود را پر از افکار جایگزین وسایل حمل و نقل مانند چکمه های پرواز و یا ابعاد درب.

اخیرا جریان اصلی نشریات مقالات منتشر شده در مورد این بازی تجدید حیات در محبوبیت اغلب با استناد به فرار از واقعیات و رفاقت در آن ارائه می دهد در سن پیوسته اضطراب و انزوا. آن است که در واقع بیشتر سرگرم کننده را به بازیگران طلسم سنگ اسمانی بزرگ زمانی که یکی نمی باید به در نظر گرفتن رد پای کربن خود را.

همچنین نگاه کنید به: ‘ایستاده تا سقوط’ ملال انگیز بهانه ای برای انجام نگرفته کمدی

بعد می گیرد در یک جهان که در آن الف, عضو شورای نظارت مدت غول یا پهلوان یک چشم و روزمره هستند. فیلم D&D مستقل در بازی—با شوق و ذوق بحث شده اما در واقع هرگز بازی 20-چیزی جن slacker به نام جو (با ابراز مشتاق earnestness از یک سگ شکاری طلایی توسط کریس پرات)—که به نام افسانه های قدیم است. با توجه به جو بازی است که در طول تاریخ دقیق نمایندگی از زندگی قبل از, بیش از اتکا به تکنولوژی رندر سحر و جادو به عنوان منسوخ در جهان خود را به عنوان یک روتاری تلفن در ماست.

که این فیلم re-conceives چه بوده است بیان تخیل و طرح به عنوان چیزی به دنبال بازگشت در تاریخ راه خود را از اوج دست خود را—و یا شاید بیشتر جاست کاهش آن Dungeon Master را روی صفحه نمایش. به رغم عنوان آن به بعد است که عقب, فیلم گاهی به شدت ،


بعد ★1/2
(1.5/4 ستاره)
کارگردان: Dan Scanlon
نوشته شده توسط: Dan Scanlon, Jason Headley و Keith Bunin
بازیگران: Tom Holland, Chris Pratt, Julia Louis-Dreyfus, Octavia Spencer, Mel Rodriguez و لنا Waithe
مدت زمان: 103 دقیقه.


داستان آن رانده است به طور کامل توسط میل به جو و برادرش ایان, یک دختر 16 ساله ابراز شده توسط تام هلند به مهار طولانی خفته سحر و جادو و در تلاش حماسی—نه برای شهرت و شکوه—اما به صرف چند اندک لحظات بازی گرفتن با عزیز خود را ترک پدر. نه تنها مفهوم کمی مرضی (نیمه پایین تر از پدر خود—نتایج ناقص املا—همراه با پسر خود ماجرا) آن را نیز می فرستد عجیب و غریب پیام. ظاهرا آن را مناسب تر برای مردان جوان به قتل یک اژدها از آن است که به صرف چند جلسه مرتب کردن احساسات خود را از دست دادن با یک آموزش حرفه ای.

زمانی که این فیلم به دنبال ندارد عقب آن زبانى وری. شخصیت های ابراز شده توسط هلند و پرات به اشتراک گذاری بیش از یک عبور شباهت به نقش هر دو بازیگران در بازی Marvel Universe.

با تاکید آن بر ساختمان و معدن بیشتر از آن طنز در راه خود را به اوج واقعیت نشان دهنده خود ما بالدار تک شاخ خش خش از طریق سطل زباله مانند راکون— فیلم نیروهای مقایسه به فیلم انیمیشن است که آیا این کار همان بهتر مانند 2016 را Zootopia. پیکسار که مانند مارول است یک شرکت تابعه از دیزنی است که به معنای پیشرو فیلم کارتون بسته و این یکی احساس می کند مانند آن را فقط بخشی از نزاع با وجود اینکه یک بار ان استودیو برای اولین بار اصلی فیلم در سال است. (برای کسانی که تشنگی برای چیزی بیشتر برش لبه از پیکسار شما باید صبر کنید برای این تابستان روحاز مدیر خلاق این شرکت Pete Docter.)

روابط همیشه چیزی از پیکسار تخصص هستند troublingly بی رنگ در اینجا. مادر در این داستان مطرح شده توسط جولیا لوئیس-دریفوس است که بی وقفه در حمایت از او پسران و هرگز داده شده یک لحظه به وجود مستقل از آنها. هنگامی که ایان بیانگر کاملا مناسب و ایده است که او friendless layabout برادر شاید می تواند انجام شود بیشتر با زندگی آن است که درمان به عنوان یک شکست در ایان بخش به جای یک ارزیابی صادقانه از برادرش توقف رشد عاطفی.

همچنین نگاه کنید به: ‘بعد’ در پیکسار در مبارزه برای تازگی

پس از آن وجود دارد سوال از نمایندگی. دو شخصیت مرکزی, یک افسر پلیس قنطورس و Manticore تم رستوران, مدیر هستند ابراز شده توسط Mel Rodriguez and Octavia Spencer ترتيب هر دو بازیگران از رنگ. این فیلم نیز به طور خلاصه به معرفی یک زن غول یا پهلوان یک چشم پلیس ابراز شده توسط Lena Waithe که توضیح می دهد که او در حال بالا بردن کودکان با شریک زندگی خود را که او نیز یک زن است. این نوع از افزایش نمایندگی است که قطعا استقبال و در مورد Waithe شخصیت حتی می تواند در نظر گرفته شود پیشگامانه در جهان از خانواده پسند انیمیشن. در عین حال یکی به سمت چپ مایل است که هویت این شخصیت مطلع هسته اصلی داستان به جای احساس مانند جعبه چک کردن در یک تنوع کارت امتیازی.

بسیار وجود دارد که بحث در این فیلم در مورد سحر و جادو محو شدن در تکنولوژی یک موضوع است که می تواند ثابت کند عمیقا رزونانس در زمانی که خدمات جریان و رسانه های اجتماعی را محروم بسیاری از مردم تمایل خود را به خواندن و یا انجام کارهای دیگر که نیاز به تصورات خود را برای پر کردن در جاهای خالی. اما این فیلم نمی کند و شجاعت آن اعتقادات; به جای چالش با ما و یا با ما را پر کنید با تعجب آن است که در عین حال یکی دیگر رنگی درخشان قطعه از محتوای ایجاد شده برای ارضای بصری ما دندان شیرین.

در Dungeons & Dragons نظر که گزینه ای است که اکثر واقعی سینمایی ماجراجویان نمی خواهید به لمس حتی با قابل اعتماد خود ده پا-قطب.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>