قمر Boswell ظرافت رندر پرتره از ما بخواهید برای مراقبت از یکدیگر

قمر Boswell. امیل Holba

در Lacey-Bachet ایستگاه قطار در ژنو 30 متری مگا صفحه نمایش خط هر دو سیستم عامل است. این کار به تازگی رونمایی شده است یک سری از فیلم برداری پرتره است که طول می کشد شکل دو-توقف حرکت حلقه. در کار هر یک مداد کشیده شده در صورت آغاز می شود به نظر می رسد که دست هنرمند دیده می شود آوردن پرتره به زندگی است. پرتره شروع به چشمک زدن و به اطراف نگاه. هنگامی که این تصاویر متوجه آنها پاک شده و جایگزین شده با کلمات انتخاب شده توسط افراد است. این است که کنیا-هنرمند انگلیسی قمر Boswell آخرین کار به در نظر به نام پلت فرم راه اندازی به عنوان بخشی از Mire, عمومی هنر برنامه در ژنو است.

در این تاریک پلاریزه و خشونت بار Boswell دعوت بیننده به نگاه. این به ظاهر روزمره فعالیت از دیدن مردم چیزی است که او معتقد است بسیاری از ما به طور کامل فراموش کرده که چگونه به انجام.

“من به سادگی در کاوش و جشن بشر حرکات از مردم که ممکن است ما هرگز ملاقات که در واقع ممکن است ترس یکدیگر و یا چه این ممکن است نشان دهنده به عنوان سخاوتمندانه و رادیکال گزاره است.” Boswell می گوید ناظر.

همچنین نگاه کنید به: در 78 شیشه هنرمند Dale Chihuly تطبیق با چالش های جدید و به عنوان مشغول به عنوان تا کنون

روند ایجاد کار درگیر یک فراخوان عمومی خود نوشته عکس همراه با پاسخ, پرسشنامه ارائه شده توسط Boswell. پس از دریافت ارسالی او به کار راه اندازی دوربین او بر روی یک دکل به فیلم خودش نقشه کشی.

“من یک رابطه عجیب و غریب با پرتره, من آن را دوست دارم آن بسیار بخشی از عمل من اما من همچنین فکر می کنم می توان آن را پس از مرده و می توان آن را بسیار به کار با غرور” او می گوید. Boswell ادغام بدون درز از تکنولوژی و مقیاس اغلب اجازه می دهد تا اتاق بیشتر به کشف پیچیدگی که سنتی پرتره مهار.

پلت فرم در نمایش در در لانسی-Bachet ایستگاه راه آهن در ژنو است. سرژ Frühauf

هر چند آموزش مجازی نقشه کشی او توضیح می دهد که سبک خود را از کار است که ریشه در یک توپ که به لحاظ تاریخی حاضر به دیدن او بنابراین تعدد رویکرد او شده است او روش براندازی. نتایج حاصل از این کار خاص تحت فشار قرار دادند او تحقیقات به چه پرتره می توانید انجام دهید بیشتر است. “این قطعا به من آموخته زیادی در مورد تجسم و فقط چگونه طراحی می تواند تبدیل به یک ابزار برای مراقبت از. پرتره فقط شد این اثر به دنبال.” او توضیح می دهد.

این همان تجسم و مراقبت است که Boswell صحبت از میشکافد از طریق بسیاری از کار خود را. این تم می تواند دیده می شود در اوایل در گالری نمایش “ماده و حافظه” که باز در Carroll / فلچر گالری در لندن در سال 2014. با الهام از روایات استخراج شده از پدر و مادر خود را’ خاطرات Boswell دوباره مادر بزرگ او را در اتاق نشیمن به عنوان یک مسیر به کاوش در هویت خود. و مراقبت از آن نیز بسیار او در حال حاضر سه کانال تصویری قطعه نیاز دارم به این باور جهان است که هنوز هم زیبا است که در aleatory حلقه ها همراه با شعر نشان داده شده است به عنوان بخشی از تابستان گذشته “Get Up, Stand Up” نمایشگاه در خانه سامرست. برای Boswell, مراقبت است که همیشه در مرکز.

در سال 2017, یک حادثه ناگوار را ترک Boswell با چشم خرد و سه هفته بعد او را در پیدا کردن خودش در یک وابستگی بخش قلب با قلب پاره. این زمان در اطراف او خواهد بود در پایان دریافت از مراقبت. “این یک زمان وحشتناک. من نمی خواهید آن را بر روی هر کسی است. یک دکتر زن در آمد و من از او پرسید که اگر آن را دل شکستگی و او گفت: البته از آن است که بدن ما تنها می تواند بسیار و بدن شما در پاسخ به استرس در این راه است.”

در تلاش برای درمان, در کنار درمان او را قطعه از انیمیشن به اندازه یک ضربان قلب اما متوجه آن دقت احساس بیش از حد رسمی است. “من نیاز به انجام چیزی بیشتر احشایی. من تا به حال به حرکت بدن من” او فریاد می زند.

بین انتظار در بخش های مختلف بيمارستان های Boswell خواهد شروع به کشیدن یک سری از زنان با یکچشمه سر; ساخت بزرگ seascapes با زغال چوب; freewriting با یک خط و با الهام از یک زن او ملاقات در قلب بیمارستان “من را به فانوس دریایی”; و فیلمبرداری خود را در ساحل در زنگبار با کمک پدرش عامل هواپیماهای بدون سرنشین. “من هرگز واقعا کار می کرد که قبل از آن را احساس مانند آن بود که از یک محل و یک احساس متفاوت به من. من در سر من بود و از آن پاسخ بدن.”

قمر Boswell, فضای بین چیزهای 2018. تولدش

این خواهد بود آغاز آنچه که در نهایت تبدیل به یکی دیگر از منی بدن کار: فضای بین چیزها کاوش فیزیکی و معنوی و عاطفی پارگی و دعوت به Boswell سفر از شفا و تولد دوباره نشان داده شده در تولدش گالری در لندن است.

در ساخت این کار Boswell شد و مورد استفاده قرار گرفتن به راه های مختلف از دیدن و اعتماد دوباره. “من واقعا نمی توانید ببینید در سمت راست من پس اعتماد در حس فیزیکی واقعا یک چیز دشوار است و اعتماد است که مخاطب را نگه دارید و اندوه بود یک چیز بزرگ برای من است. من در واقع به اعتماد که مخاطب را برای مراقبت از من و کار.”

شروع با یک پانوراما نقاشی از پرتره از خود در ویللو زغال چوب ساخته شده به طور مستقیم بر روی دیوار گالری, نمایش اجرا همه Boswell بصری زبان از نقشه کشی و تصویری به صدا و دکلمه. نتیجه این شد همهجانبه ظریف و فراموش نشدنی بینش های مختلف تکرار آنچه در آن به معنی برای بدن به استراحت و توان کل دوباره. پاسخ و تعامل بسیار بیشتر از Boswell می تواند تصور است. “با حق تیم خود کار می توان آن را بیشتر بهبود و تحول چیز شما می توانید انجام دهید.”

یک تصویر از قمر Boswell سری آینده اجداد.’ قمر Boswell

Boswell جدید کار در حال پیشرفت است که با الهام از برخورد خود را با اعماق دریا ماهیگیران در زنگبار. به نام “Future اجداد” سری بازجویی از مفهوم آزادی و یک دنیای جدید فراتر از محدوده تخیل ما.

“زنگبار بدیهی است که در یک محل بسیار جالب در مورد فکر می کنم آزادی به دلیل آن بود که عمده برده پورت و این مردان بودند از تبار سرزمین اصلی آفریقایی که ربوده شده اند و به ارمغان آورد به دریا گرفته در قایق به جزایر و به بردگی گرفته شده. بنابراین من فکر کردن در مورد آنچه که این مکان جدید از آزادی به معنی با این تاریخ است.”

در این سری جدید از آثار Boswell درخواست بزرگتر سوالات در مورد آنچه آزادی رویاها می تواند فوران از عمل نقاشی و آنچه در آن به معنی اولویت مردم بیش از سرمایه است. با این حال او هنوز هم دغدغه با نقشی که مراقبت می تواند بازی کند. “من فکر می کنم محدودیت تخیل ما تنها می تواند کشیده می شود زمانی که آنها در حال پرورش این اکوسیستم از مراقبت. عشق است یک پادزهر برای آن است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>