اپرا می شود برش لبه هنر معاصر در گالری تجربی ویترین

یک رندر از Trulee سالن آینده opera ارائه شده در ‘داغ با بیش: یک فصل از هنرمندان معاصر’ اپرا در Zabludowicz مجموعه است. Zabludowicz مجموعه

هنرمند تجسمی Trulee سالن توصیف او اولین opera ترکیب در بسیاری از ویژگی های از نظر. “در بسیاری از gobbledygook انواع آواز,” او می گوید و اشاره کرد که نیمی از چهار بخش اصلی خوانندگان زن در زبان دوئل ذرت, روسپیان, اپراکه آغاز بکار در روز پنج شنبه در لندن Zabludowicz مجموعه تنها آواز خواندن در پنطیکاستی glossolalia. دو نفر دیگر خواهد بود riotously جشن و فریاد—همه در حالی که یک رپر روایت مبارزه بین این دو گروه به فرماندهی یک غول طلایی گوش ذرت.

سالن یک-شب-فقط هشت قانون رویداد نشانه تنها جدید کمیسیون برای “داغ با بیش از حد” یک فصل منحصر به فرد از حوادث زندگی می کنند از طریق مارس در Zabludowicz مجموعه کاوش های طولانی و در عین حال نادیده گرفته شده تاثیر اپرا در هنر معاصر و شامل آثار Hall, Sam Belinfante ریچارد کندی بنیامین Orlow, Marijke د Roover و Alexandre سینگ.

سالن شناخته شده است برای او campy فمینیستی, تاسیسات و فیلم ها که به دنبال اصلاح مردسالار زبان و نمادها. “وقتی که من می گویند روسپیان منظور من این عشق,” او می گوید او اپرا را به عنوان. و وقتی که می آید به وابسته به قضیب ذرت گوش “آن را نمادی از قدرت و به طور خاص زن قدرت در این کار یک ابزار خود لذت” هال می گوید. لس آنجلس مبتنی بر هنرمند بزرگ شد در جنوب ایالت جورجیا که در آن او می گوید: ذرت بیشتر gender-neutral مفهوم. “این کشور رایج دکوراسیون آشپزخانه. این یک romanticization از مقدار زیادی” هال می گوید.

فراتر از آشپزخانه kitsch هال با استفاده از نمادهای دیگر مانند طلاکاری مارها در فرم از مقیاس بزرگ عروسک که خواهد بیرون بر روی سطح دو مرحله و مجسمه, dance costumes, برخی در شکل ها. صدر با بمب افکن نمایشهایش (از جمله یک شیرینی توپ) این عناصر را سالن campy دانستن فمینیستی dramedy به نور است. شخصیت او عبارتند از: برهنه, زن باردار چه کسی خواهد بود “immaculately” آغشته به روی صحنه در کنار عجیب و غریب opera مهره های اصلی مانند مدونا-فاحشه شکل کارمن از Georges Bizet کلاسیک و بد مادر مندرج در ملکه شب در موتزارت فلوت سحر و جادو.

ترکیب ساختار اپرا با beatboxing, رپ, انجیل, پاپ, و, مینیمالیستی, سر و صدا, سالن تشکیل شده تمامیت اپرا نمره اصلی است که همراه با زنده ابزار دقیق در شب عملکرد. “من می خواستم کار, شگفت آور برای نگه داشتن مردم در انگشتان پای خود را,” هال می گوید. به این منظور او استقبال بداهه در طول عملکرد و اشاره می کند که وجود خواهد داشت تعجب مشارکت مخاطبان عنصر. او همچنین در طراحی این مجموعه در پاسخ مستقیم به معماری از مجموعه هنر سابق کلیسای متدیست احاطه کرده برگردان های ترسناک در مرکزی پست و حقیر نئوکلاسیک گچ و سنگ فرش.

حتی اگر هنرمند هیچ آموزش رسمی در opera او است که قطعا هیچ غریبه ای به کلیسا و یا برای که ماده اجرای موسیقی. پدر بزرگ او باپتیست جنوبی و مادر او نواختن پیانو در طول خدمات, در حالی که سالن انجام شده در گروه کر. قبل از او پدر و مادر طلاق گرفته او بخشی از خانواده بلوگراس, باند که در آن او با بازی ماندولین. و هنگامی که او برای اولین بار نقل مکان به لس آنجلس در اوایل 2000s او مجموعه ای از آن را به عنوان یک ستاره راک انتشار سه آلبوم به عنوان یک هنرمند ضبط قبل از ثبت نام در کالیفرنیا موسسه هنر (CalArts) به دنبال مدرک کارشناسی ارشد در رشته هنرهای زیبا.

سالن توصیف او حرفه موسیقی را به عنوان “Bjork در اسید” با تعداد زیادی از تبادل نظر نویز مخلوط با زیبا, سنتی, هارمونی است. این همان بالا و پایین صوتی زیبایی به اطلاع زبان دوئل ذرت روسپیانکه در آن بینندگان خواهد بود آرام توسط فرشته کرال موسیقی در ابتدا قبل از اینکه حساب را با یک جارو برقی سر و صدا medley میدوی.

کنتراست کلید فمینیستی نقد جاسازی شده در سالن کار, که توضیح می دهد که در سال 1980 دوران فمینیسم او برای اولین بار معرفی شد به “اجازه نمی دهد برای prettiness—شما بودند یا زنانه یا مردانه و آن زمان من در حالی که به شکل شما نیست را به را انتخاب کنید. شما می توانید ترکیب آن انرژی.”

او مواجه می شوند مشابه دلخواه طرح در هنر ساخت هنگامی که او وارد مدرسه گراد توضیح داد که او احساس “کمی خجالت” با قبلی پاپ-راک موسیقی حرفه ای است. آن را بیش از حد بود “خیلی قشنگ” برای شدت مفهومی هنرهای تجسمی برنامه که در سالن تجربه با عملکرد و تصویری. “اگر من قرار بود به کشیدن زنجیره ای در سراسر زمین آنها همه برای آن است. اما اگر من رفتن به یک کار زیبا برای تلفن های موبایل و آواز—نه ابدا” او می خندد.

هنرهای تجسمی و غربی opera کرده اند که اغلب آسان bedfellows در طول قرن 20th, اما در این رابطه است که اغلب محدود به تنظیم و طراحی صحنه و لباس. پابلو پیکاسو معروف ایجاد مجموعه های اصلی برای تولید Erik Satie را رژه در سال 1917. یکی از بهترین و شناخته شده زندگی هنرمندان نقاش بریتانیا, دیوید هاکنی شروع به ساخت پس زمینه غرفه های مرحله پرده برای محترم Glyndebourne اپرا در سال 1975 قبل از اینکه سفارش به انجام مرحله طراحی شهری اپرا, لا مرکز موسیقی اپرا, اپرای سلطنتی در لندن و شیکاگو شعر اپرا و San Francisco Opera, در میان دیگران.

از سال 1998 وین خارجه اپرا “ایمنی پرده” سری تبدیل شده و محل را نامی مرحله به یک نمایشگاه موقت فضایی برای کمیسیون های تخصصی توسط هنرمندان معاصر مانند جوآن جوناس, Jeff Koons و John Baldessari. اخیرا و کمی بیشتر ریشه اتریش سالزبورگ جشنواره دعوت هنرمندان معاصر مانند شیرین Nashat و ویلیام Kentridge مستقیم اپرا.

چه Zabludowicz مجموعه “داغ با مازاد” سری تلاش برای فاش کردن اما سیالیت بین هنرهای تجسمی و اپرا. “بسیاری از هنرمندان با استفاده از اپرا استعارههای که به سادگی نبوده است قادر به پیدا کردن فضای مناسب برای تحقق بخشیدن به این آثار می گوید:” آنتونیا مسدود کننده مجموعه متصدی از عملکرد و تعامل. “این مردم هستند که حتی فقط 20 سال پیش ممکن است حتی در نظر گرفته شده است هنرمندان تجسمی,” او می گوید و اشاره کرد که با توجه به محافظه کار خم اپرا و زمینه را به شدت بالا هزینه های تولید از جمله هنرمندان نتوانسته اند خود را به کار به مرحله.

Alexandre سینگ انسان, دیجیتال, فیلم, 173 دقیقه, 2013. حسن نیت ارائه میدهد از Sprüth Magers, مترو, عکس, هنر, مفهوم, نظارت بر

“Opera است که شاید یکی از معدود رسانه های که در آن رئالیسم یا سینک آشپزخانه درام است نه به طور کامل مسلط می گوید:” هنرمند مستقر در نیویورک Alexandre سینگ که 2013 opera الهام گرفته از عملکرد انسان است که بر اساس طنز نوشته آریستوفان و داستان دو روح که به جای دیدن زمین ایجاد نمی شود (یک فیلم برداری نسخه در کار تحسین منتقدان نشان داده خواهد شد به عنوان بخشی از “داغ با مازاد” در 15 مارس.)

سینگ توصیف خود را به عنوان یک دیرین opera متعصب. “در کنار سینما [اپرا] هستند درست gesamtkunstwerk. وجود بالقوه اتحادیه اقدام چشمگیر و زیبایی صورت که نفیس است. آن را بی نظیر در احساسات آن را می توانید در قرعه کشی از مخاطبان آن است. وجود دارد یک درندهخویی به اپرا.”

دیگر دوباره به صحنه اجرای زنده در Zabludowicz سری شامل , سیاه, خشم: Negro آهنگ از عصر جدید افسردگییک اپرا توسط ریچارد کندی است که به بررسی ناکامی بودن آفریقایی در قرن 21 به عنوان به خوبی به عنوان Benjamin Britten را mashup of A Midsummer night’s Dream.

برای سالن تجربه با opera اجازه داده است او را به اصلاح او حرفه موسیقی—”کاری که من در نهایت واقعا افتخار می کنیم و برای مدت زمان طولانی من احساس من تا به حال برای مخفی کردن”—در هنرهای تجسمی عمل. یک نسخه از فیلم به زبان دوئل ذرت روسپیان اپرا با اضافه Claymation و CGI اثر ارائه خواهد شد در Zabludowicz مجموعه در ماه سپتامبر به عنوان بخشی از این هنرمند را برای اولین بار سازمانی, از خود راضی نشان می دهد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>