‘بعد’ در پیکسار در مبارزه برای تازگی

onward pixar review

بعد نشانه یک عصر جدید از فیلم پیکسار. پیکسار

مشاهده نقاط جدید نیمه منظم بحث از جزئیات کلیدی در فرهنگ ما است.

رابرت لوئیس استیونسون مورد عجیب دکتر جکیل و آقای هاید است مسلما معروف ترین ساختگی اکتشاف دوگانگی وجود دارد که در طبیعت انسان است. به طور خاص استیونسون بر حضور هر دو خوب و بد در یک موجودیت واحد—نیروهای مخالف که با این وجود به همان اندازه درست در همان زمان. که همان دوگانگی قفل شده در یک تکینگی وجود دارد در هالیوود امروز که در آن مفهوم اصالت هر دو طراوت کردند از بازیافت وضع موجود و یک بیمار-توصیه خروج. در هالیوود دیزنی پیکسار خروجی نشان می دهد که دوگانگی متضاد; آخرین متحرک بچه های فیلم به بعد است که برای اولین بار اصلی فیلم در مدتی.

قدمت آن به سال 2016 چهار نفر از پیکسار در آخرین پنج فیلم شده اند دنباله. سه نفر از کسانی که به دنبال یو پی اس پیشی گرفته vaunted $1 میلیارد خوانده شده را علامت. در عین حال با وجود بزرگ و رو به رشد تجاری بالغ, پیکسار, رهبری, روشن ساخته است که این امر تمرکز بر ایده های جدید بعد از داستان اسباب بازی 4.

همچنین نگاه کنید به: Jordan Peele است “به هیچ وجه قصد” ساخت “دریافت 2′ در حال حاضر می گوید: تولید کننده

“این همه اصلی فیلم پس از این یکی در حال حاضر” تولید کننده مارک نیلسن گفت: در سه سال گذشته است.

این قابل توجه است چرا که این ایده بسیار از اصالت تبدیل شده است و مملو از خطر امروز در هالیوود اکوسیستم در حالی که هنوز در حال دفاع و پشتیبانی به عنوان یک هنر از دست رفته. بعد نشسته در آن بسیار تقاطع.

بعد در یک مجموعه خارق العاده جهان از موجودات اساطیری مانند اژدها و تک شاخ و آن را زیر دو برادران جن ابراز شده توسط Tom Holland and Chris Pratt که در کشتی سوار در تلاش برای پیدا کردن یک جواهر سحر و جادو است که می تواند خود را پدر مرحوم بازگشت به زندگی برای یک روز. با وجود جادویی ریشه های دنیا, جامعه توسعه یافته به یک تمدن مدرن و کامل با مدارس و مشاغل روز, ترافیک و مضمون رستوران. راحتی و برق خودرو کرده و به جای سحر و جادو و جادوگری. آن را اساسا میانه زمین پست-صنعتی و suburbanization.

به بعد است شاد و دلگرم کننده داستان برادری; آن را در مورد گرامی داشتن آن در زندگی ما و با تکیه بر آنها برای زنده ماندن از طریق تراژدی. کارگردان Dan Scanlon (دانشگاه هیولاها) به ما یادآوری می کند به تمرکز بر روی آنچه که ما باید به جای ساکن در آنچه ما نیست. شما اغلب خنده, گریه, اغلب, و لذت بردن از در سراسر. این آثار با وجود یک زن و شوهر بدون زرق و برق, تریلر. پیکسار می توانید تمام این در حالی است که pivoting بازگشت به اصل زیرا آنها ایجاد کرده ایم بهترین چیز بعدی برای آشنا IP: وفاداری به نام تجاری.

به عنوان فوربس‘ box office متخصص اسکات مندلسون گفت: ناظر در سال گذشته “بازی های گرسنگی آخرین دیگران مگا ‘جدید به سینما’ حق رای دادن ما احتمالا تا کنون از رفتن به خارج در حال حاضر تاسیس شده علامت های تجاری.” استودیو تا حد زیادی عقب نشینی از جدید و اصلی مفاهیم چرا که آنها به طور فزاینده ای پر هزینه و خطرات. مخاطبان بیشتر مایل به خرید یک بلیط اگر آنها آشنا هستند ، پیکسار شرکت دیزنی می داند که این لطف را به یک لیست از تو رفتگی در دیوار سازگاری است که همه نا امید و یا موفق به راه اندازی جدید فرانچایز بیش از 20 سال گذشته (Prince of Persia, جان کارتر, Tomorrowland, چین و چروک در زمان, و غیره.). اضافه کردن فیلمهای نتواند از رقیب studios مانند پس از زمین, Alita: نبرد فرشته و جاودانه موتورهای به لیست و یک روند پدیدار می شود. بیشتر از نه در حق رای دادن دوران قرن 21 تازگی به شما می شود تا آنجا که اقامت در خانه فضانورد.

قدمت آن به سال 1995 است , ابزار جنسی, داستانپیکسار, اولین فیلم استودیو توسعه داده است یک امضا به سبک و سطح کیفیت. مخاطبان می دانید چه پیکسار فیلم—طنز که کودکان در حالی که slyly جذاب برای بزرگسالان و اشک حرکات تند و سریع لحظات است که شما را ترک درمانی پاک است. بعد حمل بر سنت تزریق هر داستان با یک فیبر آشنایی است که برگ های شما قانع.

Onward Review Disney Pixar

تام هلند و کریس پرات قرض دادن صدای خود را به دیزنی/پیکسار را به بعد. دیزنی, پیکسار,

برای بیشتر قسمت ها, پیکسار واقعا به بد —فیلم و یا گرفتن ماشین 2 و خوب دایناسور. آنها برنده 10 بهترین انیمیشن های اسکار در 17 سال گذشته. این شرکت به طور کامل تاسیس غیرقانونی حقوق در قلب ما. آن را برای تلفن های موبایل بیش از حد ساده انگارانه اما مخاطبان در حال حاضر به پذیرش یک مفهوم آنها هرگز قبل از دیده می شود با کیف پول خود را هنگامی که یک استودیو یا شرکت تولید در حال حاضر به دست آورده خود را اعتماد است. دهه از کیفیت داستان سرایی را گره یک تور ایمنی برای آینده قمار. اگر رستوران مورد علاقه خود را به یک خاموش, شب, می توان آن را ببخشند. اما اگر وعده های غذایی خود را ناامید در یک رستوران شما هرگز به شما به مراتب کمتر احتمال دارد به بازگشت.

مخاطبان به مراتب بیشتر مایل به بیرون رفتن در اندام با شما زمانی که آنها درک خود را از اصول و محصولات است. هنگامی که شما به وضوح و با موفقیت ایجاد یک هویت به عنوان یک خالق محتوا آشنا طرفداران خود را با نام تجاری و حک کردن یک رویکرد استراتژیک و سازمانی انتظار کیفیت محور مانند این ها بیشتر قابل کنترل است.

استودیو مارول و Blumhouse Productions دیگر نمونه های بزرگ. هر دو ساخته شده با نام تجاری میل در راه های مختلف است که آنها را قادر به موفقیت در راه اندازی جدید به محتوای صفحه. مارول تعریف ابرقهرمان نوع با Iron Man و The Avengers شد و سپس با توجه به گریز به آزمایش با کمتر جریان اصلی خواص (Guardians of the Galaxy, Eternals, و غیره). Blumhouse شده است و سازگار اذوقه رسان از کیفیت است که پایبند به استراتژیک بودجه محدودیت برای به حداقل رساندن خطر است. آنها به ندرت به ساخت یک فیلم برای بیش از 5 میلیون دلار یا بیشتر ارائه کم ریسک-پاداش بالا و بالقوه تان شدیدا از یک جریان ثابت از منحصر به فرد مفهومی رانده ویژگی های.

بیشتر به سادگی قرار داده: اگر شما همچنان به ساختن فیلم خوب, مخاطبان احتمالا نشان می دهد. خدای هالیوود با برنامه.

بعد یک ماجراجویی جادویی که آرام روح. اما پیکسار بود که تنها قادر به آن را به دلیل آن را به دست آورده آزادی به انجام این کار. مخاطبان در حال بی ثبات و هولناک با بیش اسکریپت محتوا تر از همیشه قبل از. اصالت هنوز هم هر دو یک منجی و خطرناک تلاش در هالیوود اما پیکسار و به همین ترتیب موفق مارک های مجهز به رسیدگی به این دوگانگی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>