پیر دارویی پوستر است که شما را در درک طب مدرن

مواد تبلیغاتی برای dicey هموروئید درمان است. یافت تصویر منابع/گتی ایماژ

به عنوان coronavirus خرس را بر آمریکایی ها آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن است که مراقبت از سلامت سیستم های ما در جای خود و زیرساخت است که tenuously نگه جامعه هم نیست باید ما می گویند کاملا به طور کامل مجهز به رسیدگی به یورش چه آمده است. Coronavirus تست بدون توضیح دشوار است برای دسترسی و هنوز هم exorbitantly گران افرادی که تست کردم مثبت با این ویروس هستند و هنوز هم سفر و سالمندان ثابت کرده اند به شدت در معرض خطر این بیماری ها در خود و برای خود با توجه به شدید تنفسی جنبه های این بیماری است.

همه از این است که می گویند: اگر شما می توانید شناسایی ویژه بالا سخت تن به تن داشته باشید از اضطراب در جهان اطراف شما امروز آن را نه فقط شما. با استفاده از این در ذهن ناظر در زمان یک زیرچشمی نگاه کردن از طریق بایگانی برای پیدا کردن برخی از مهمترین پوچ دور از ذهن و کاملا عجیب و غریب پزشکی تبلیغات از سال (و قرن ها) گذشته است.

این یک چیز به برخورد با یک بیماری همه گیر با قرن 21 منابع و کاملا دیگری به تامل چگونه چیزی مانند coronavirus ممکن است رفته اند با صدا غذا خوردن dab در وسط خروشان ’20s. هر کس احتمالا می شده اند و پس از مشروب الکلی-addled سپس بازگشت آنها نمی خواهد که حتی متوجه به خصوص تب بالا یا سرفه شدید.

تبلیغات برای Bravais’ آهن تونیک استفاده می شود برای درمان رنگ پریدگی, مصرف, فقر از خون و غیره. جهانی, تاریخچه بایگانی/جهانی تصاویر, گروه via Getty Images

مرد نشسته در میز پوکر, Tarrant را Seltzer Aperient تجارت کارت در حدود سال 1900. جهانی, تاریخچه بایگانی/جهانی تصاویر, گروه via Getty Images

گفتگوی تصویر از یک آگهی برای قرص های دارونما استفاده می شود در باربیتورات ها-خروج درمانی 1950s. یافت تصویر پرس/Corbis via Getty Images

ویکتوریا تبلیغات برای Rubifoam مایع خمیر دندان با. 1897. شنا جوهر 2/Corbis via Getty Images

Ayer, نوجوانی, لزبین سینه ای تبلیغات. گتی ایماژ

تبلیغات برای هریس’ آنفولانزا-Nips,’ که دارای عبارت ‘حفظ کردن مرطوب است.’ Buyenlarge/گتی ایماژ

ویکتوریا تجارت کارت تبلیغ ‘Ayer مسهل قرص های امن و لذت بخش و قابل اعتماد است.’ Buyenlarge/گتی ایماژ

این 1880 میلادی است شاید creepiest چیزی که ما تا کنون دیده ام. متعالی گرافیک/گتی ایماژ

همانطور که می بینید, پیر تبلیغات برای پزشکی اساسا فقط تبلیغات برای لباس پوشیدن به بالا روغن مار. خاص است که مورد علاقه آگهی هریس’ آنفولانزا حالی که خرس ترسناک prescient شعار: “پیشگیری بهتر از درمان است.” این چیزی است که یک شرکت می گوید زمانی که آنها قطعا نمی باید درمان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>