نه فقط یاد نقاشی های رجا Ravi Varma کمک هند ما اول فیلم!

هنگامی که ما صحبت در مورد هند برای اولین بار فیلم افسانه که به ذهن می آید این است که Dadasaheb Phalke. چون چند سرخپوستان در مورد گمنام ارتباط با رجا Ravi Varma. #LostTales #History

Fیا 2020, تقویم, مجموعه, G Venket Ram, چنای بر اساس عکاس درد در دوازده شخصیت های معروف از جنوب فیلم و رقص صنایع و اقتباس شاهکارهای توسط Raja Ravi Varma به عکس.

ارتقاء

شامل Shruti Hassan, سامانتا Akkineni, Ramya Krishnan, Shobhana و Lissy لاکشمی نفیس عکس است که از نو خلق کردن یاد نقاشی های مانند ‘زن برگزاری یک میوه’ ‘وجود می آید پاپا’ یا ‘Maharashtrian بانو’ را ترک کرده اند بینندگان در هیبت.

در حالی که بازیگران نگاه درخشنده و عکس بود بدون شک دقیق آن جالب توجه است که Ravi Varma ارتباط با فیلم را می توان در صفحات تاریخ با یکی دیگر از بی باک—Dadasaheb Phalke.

در راه Varma بود unsung hero هند اولین فیلم Raja Harishchandra. ما در زمان قدم زدن پایین خط حافظه برای احیای داستان بی حد و حصر!

یک کارمند مورد اعتماد و همدم

در سال 1894 Ravi Varma بود در اوج محبوبیت خود را. برای اولین بار در کشور شاید یک نقاش هنر بیشتر بود محدود در درون چهار دیوار استودیوی خود و خود را از نزدیک-بافتنی دایره با خبره.

Varma, نقاشی های هندو الهه تکرار شد به صورت فله و پرستش در تقریبا در هر خانواده هندو به خصوص در جنوب هند است.

از تبلیغات جزوات به بالا پایان نمایشگاه— آثار ورود لجام گسیخته در همه جا در زندگی روزانه به طور متوسط هند است.

در این برهه بود که او تصمیم گرفت به هنر او بیشتر در همه جا حاضر و مجموعه بادبان به سمت بمبئی (مومبای). در Ghatkopar او تاسیس یک دکمه استفاده می شود که oleography و لیتوگرافی برای چاپ جمعی از نقاشی های خود را. در آن زمان خود را با فشار به طور اتفاقی به یکی از نوآورانه ترین در هند شامل یک گروه ترکان و مغولان از لبه برش ماشین آلات.

یک عکاس جوان به نام Dhundiraj Govind Phalke یکی از Varma ترین مورد اعتماد کارکنان در فشار دهید زمانی که آن را آمد به تکمیل مهارت از عکس-سنگي نقل و انتقالات خود را از هنر است. به تدریج Phalke تبدیل به یکی از مورد اعتماد ترین اصحاب.

Ravi Varma را سخاوتمندانه ژست

متاسفانه تراژدی در قالب بمبئی را بدنام اپیدمی طاعون در نوبه خود از قرن ادعا کرد که بیش از میلیون ها زندگی می کند, از جمله رجا Varma, Ravi Varma برادر بود که مدیریت را فشار دهید.

مورد علاقه خود را در مرگ برادر را ویران کرد Ravi Varma و کسب و کار چاپ رفت و سراشیبی. در نهایت مطبوعات فروخته شد به فریتز Schleicher آلمانی تکنسین های مرتبط با این شرکت برای تامین ماشین آلات خود.

پس از فروش اموال Ravi Varma تصمیم به ارائه Phalke مورد علاقه خود را کارمند سهم قابل توجهی از فروش و رسیدگی است. او به خوبی آگاه از Phalke رویای به کار بر روی فیلم-ساخت و ارائه پشتیبانی لازم است هم از نظر مالی و اخلاقی.

ارتقاء

Dadasaheb Phalke

Ravi Varma نفوذ در Phalke را فیلمسازی

در 3 مارس سال 1913 رجا Harishchandra هند برای اولین بار کامل از ویژگی های طول فیلم به کارگردانی Phalke منتشر شد در تاجگذاری سینما در بمبئی. برای اولین بار در هند مخاطبان شاهد سحر و جادو از motion picture.

آن تاثیر فوق العاده ای بود—Phalke رفت و تبدیل به Dadasaheb Phalke, پدر, هندی, سینما و این فیلم در نظر گرفته شده توسط بسیاری به عنوان پایه برای صنعت فیلم سازی در کشور.

استدلال این است که Ravi Varma این حرکت بزرگ و کمک Phalke تولید پروژه رویایی خود را و فیلم مورخان باید به طور مداوم تصریح کرد بی تردید تاثیر Varma نقاشی در Phalke فیلم.

یک صحنه از رجا Harishchandra (اعتبار: IMDb)


از لامپ به مجموعه دکور شخصیت های افسانه ای در Phalke فیلم اغلب شبیه Varma, نقاشی های. در واقع رجا Harishchandra باز با تابلو است که احتمالا با الهام از Ravi Varma پرتره از یک پادشاه به همراه همسر و پسرش.

Phalke باقی مانده سرسخت علاقه مندان از رجا Ravi Varma تا آخرین روز خود را. ادغام خلاق خود را نابغه با استعداد هند با برخی از بهترین قطعات, از هنر تا تاریخ.


همچنین بخوانید: Raja Deen Dayal گمنام افسانه در پشت برخی از هند قدیمی ترین & کمیاب ترین عکس های


(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

تصویر برجسته اعتبار: Wikimedia IMDb

ارتقاء

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>